Klikknoppen nieuwe forum

Discussie in 'Overig archief' gestart door tootje, 26 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tootje

    tootje Commandant van het forum

    o_Ooh wat een vreugde! Het nieuwe forum is goed. Alle boeren zijn tevreden.

    Hoeraaa…

    We hebben er zelfs een aantal klikknoppen bij gekregen. Je kunt nu iemand ‘leuken’ .Er is zelfs een leuklijst waarin je kunt zien wie het allerleukst is :D

    ….en we hebben een ‘rapporteren’ klikknop….. die is best wel geheimzinnig.

    Ik heb uit zeer betrouwbare bron, dat we elkaar mogen rapporteren als iemand ‘hele rare dingen zegt of doet’…. (Jeetje…we doen allemaal van die vreemde dingen, want welk weldenkend mens is er nou geïnteresseerd in een Spetterbij?)

    Zo zag ik iemand langskomen die:

    HofvanDrome
    n

    heet….

    Fout…het is

    HofvanDro
    men

    Moet ik nu op de rapporteerknop klikken?.....en als je onterecht klikt…staat daar dan straf op?:eek::D
     
    Laatste bewerkt: 26 Augustus 2014
    djamie1967, stien56, miepje40 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. miepje40

    miepje40 Forum-overlever

    Het is toch Hof van DR. Omen xD
     
    stien56 vindt dit leuk.
  3. tootje

    tootje Commandant van het forum

    Verhip Miep...je hebt helemaal gelijk. Zo had ik het nog niet bekeken.
    Dit werpt weer ander licht op de zaak. Moet ik nu jou of het Hof rapporteren? :wuerg:

    editteredit

    Ik ben nu Gelegenheidsaut
    eur o_O

    Aut wát?
     
    Laatste bewerkt: 27 Augustus 2014
  4. miepje40

    miepje40 Forum-overlever

    een aut eur 8)
    je weet wel....in goed hollands zeggen ze ook wel..... oud zeur xD
    en laat ik nou nog lekker een BVO leerling zijn :D
     
  5. RonSchoof

    RonSchoof Levende forumlegende

    Klikken of verzwijgen, dat is de vraag.
    Gaan we de kinderen die ook tot de doelgroep van het spel behoren beschermen of negeren we gewoon wat er op dat vlak plaatsvindt?

    Op het oude forum moesten de forumbezoekers in zo'n geval maar zien hoe ze de aandacht van een mod trokken, vooral als het erg grof was of erg vervelend.
    Een draadje bij de algemene vragen? Kijken of er mods onder hun spelnaam op het forum zijn (maar ja dan moesten ze ook nog wel thuis zijn en in het spel zitten).

    Met de rapporteerknop is dat probleem opgelost.
    Alle teamleden zien de melding als een post wordt gerapporteerd dus zodra er een mod aanwezig is kan die het bekijken en zonodig ingrijpen.

    Toegegeven, dit doet zich doorgaans maar een paar keer per maand voor, maar ik vind deze optie een hele verbetering.
    Rapporteren betekent niet gelijk ingrijpen, want sommige zaken zijn binnen de regels ook als een ander er zich aan ergert.
    Iedere post wordt net zo beoordeeld als we doen wanneer we die tijdens het bijlezen tegenkomen.

    Ik hoop eigenlijk dat die knop nooit nodig zal zijn, maar ik weet dat dat ijdele hoop is, er zijn altijd mensen die de grenzen opzoeken en enkele keren in de maand gaat er iemand over de grens heen.
    En dat gaat niet over dubbelposten maar over echt onacceptabele zaken.

    Het is goed dat iedereen die meeleest aan deze noodrem kan trekken indien dat nodig is.
    Klikken zou ik dat zeker niet noemen. Sommige zaken moet je niet willen verzwijgen.
     
    razzieg vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.