Kliekje & Co.

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Goedemorgen.

    Hier heb ik een chaotische ochtend achter de rug. Ik heb zonet zo'n 20 minuten met de gemeente aan de telefoon gezeten voor de betaling van de Gemeentelijke Belastingen te betalen, want dat lukte me niet de betaling hiervan via internet (kreeg steeds fout- en verwijderen melding) te regelen, maar nu is alles (in principe) geregeld. Het kwam er op neer, dat ik zo'n 2 weken te vroeg was met het regelen hiervan.

    Laatste nieuws uit China m.b.t. F1; Max start morgen bij de eerste sprint race als vierde achter Norris, Hamelton en Alonso (die trouwens voor nog 2 jaar bij heeft getekend 'hij is nu al 42 jaar oud'.) En de tv uitzendingen blijven ook de komende 5 jaar alleen via Viaplay te bekijken.

    Btw. Er is ook Farm(stal)express actief Maandag avond (als ik goed heb) gaande. Staat wel niet bij de OA vermeld, maar als je in het spel bij het klokje kijkt komt die daar wel in voor.

    Fijne dag en alvast weekend gewenst.
     
    Laatste bewerkt: 19 April 2024 om 11:41
  2. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    goedemiddag
    hier raar weer beetje regen droog de zon zoals ze zegen wisselvallig.
    eerst vanmorgen het voerhok dat buiten hang voor de kleine vogeltjes schoongemaakt was hard nodig .....
    maar nu is het een beetje eng :(
     
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Waarom is het eng gelderblom?

    PLINK PLOINK

    Tiki mysteriestallen
     
  4. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Eng is het hier niet maar komen nu wel grote hagelsteentjes uit de lucht vallen.
    Ben blij dat ik binnen zit.
     
  5. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    brr John

    April doet zijn naam wel eer aan
     
  6. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    het ziet er anders uit het is schoon normaal is het een rommeltje over ligt zaad nu enkel in een bakje . lea
     
  7. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Het zier er te keurig uit dus.

    Wees niet bang . Ze zullen er snel genoeg weer een bende van maken
     
  8. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    zeker weten .
    geef niet is echt gezellig die mussen