Kliekje & Co.

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Sandra

Hier is het wachten op de kringloop die de oude banken komt halen. Is wel heel vol nu met een dubbel stel.
    Maar krijg zo eerst een koffiedrinker

2. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Gezellig Lea een koffiedrinker.
    Hopen dat de kringloop snel komt. Je kan nu wel kiezen waar je wilt zitten. xD

Ik heb net toch het complete pakket beddengoed binnengekregen en ook een nieuwe strijkplank die ik had besteld. Van de oude had ik opeens een kras (gelukkig niet al te opvallend) op de vloer. Bleek dat de beschermdop versleten was, de plank is volgens mij ook al meer dan 30 jaar oud.
    Morgen maar even naar de vuilstort rijden om meteen de oude plank en nog wat spullen die her en der staan weg te brengen.

3. enk52

Dat is fijn Sandra

Hier zijn ze inmiddels ook geweest dus kan alles weer indelen

PLINK PLOINK

Retro-huisdierenverkoop

Maandknechtenabonnement

Laatste bewerkt: 26 Juli 2024
  4. Hesje

Hesje Levende forumlegende

zal vreemd staan Lea

even een dagje een vreemde in je eigen huis

ik moet ook altijd even wennen als er iets anders staat dan ik gewend was

5. enk52

Goedemorgen allemaal

6. Hesje

goede morgen

beetje laat maar toch

nientje1950 vindt dit leuk.
  7. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Heb een mooi kopje uitgezocht en ingeschonken voor de laatste keer op zaterdag :wuerg:.

8. Hesje

goede morgen John

ja ik zal het ook zo missen

9. enk52

Goedemorgen Hesje en John

Ik schenk snel een kopje in. Was zo boos in de winkel. Er was weer niet het goede brood. Heb de boodschappen bij de kassa gegooid en naar de andere supermarkt gegaan. Vorige week zaterdag ook al niet. Kan een keer gebeuren maar is wel heel vaak. Had al in overleg een klacht ingediend.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  10. Hesje

Lea dan was je heel erg boos

kom maar even tot rust met de thee

heb je speciaal brood?

maar goed dat er nog een supermarkt is dan

11. enk52

Nee heel gewoon brood. Te gewoon misschien. Ze zeiden dat het niet besteld was. Toen was de maat vol.
    Klacht was van de week al op aanraden van de hoofd cassiëre.

Gelukkig wel anders had ik iets verder gemoeten. Er is ook wel een bakker maar dan betaal je wel heel veel. Is ook goed brood natuurlijk maar ik eet het er niet aan af.

12. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Nou Lea toch je kan toch niet met boodschappen gooien hoop niet dat er melk of zoiets tussen zat :music:.
    Mag je straks die winkel niet meer in.
    Bakker is vaak bijna 2 keer zo duur.

13. Hesje

één van de echte bakkers hier in dorp verkoopt aan de bijna alle supermarkten hier op het eiland

en de aanbieding is dan altijd voor het brood
    3 halen = 2 betalen of je nu hele neemt of halfjes
    maar niet alles vind ik lekker en dan neem ik ook gewoon van de supermarkt

14. enk52

Het het zachtjes neergezet hoor John. En er was geen melk bij.

Ik vind ook niet alles lekker Hesje maar met het brood wat ik altijd neem ben ik heel tevreden mee.
    Ze hebben sinds een aantal weken een andere leverancier. Toen zijn de problemen begonnen. Maar wat er waar is van niet besteld weet ik niet. We zullen het vast nog horen.

15. Hesje

ja dat klinkt raar

ze moeten toch wel aan klantenbinding doen lijkt me
    je zal niet de enige zijn die dat brood eet
    dan weet je toch wat je moet bestellen

16. enk52

Dat lijkt mij ook. Ik hoor het misschien nog wel volgende week
    Die zaterdagkrachten weten meestal ook niet alles

17. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Goedemorgen.

Ik lees net op een nieuws site dat de toekomst van de Nederlandse Grand Prix na 2025 onzeker is.

Hier schijnt de zon al volop en gister na een donkere (maar droge) start was de zon ook volop aanwezig.

Fijn weekend.

18. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal,
    Lea :eek:. Ondertussen weer een beetje bijgekomen? Ik vind het ook waardeloos als ik naar de supermarkt ga en ze hebben iets niet. Zoals je aangeeft een keer kan gebeuren, maar als het iedere keer weer is. We zitten er niet op te wachten om alle winkels af te moeten om "gewone" boodschappen te doen.

Misschien gaan we straks nog even bij het Zomercarnaval kijken, maar zit een beetje te twijfelen. Het is altijd heel druk, dus dan zit je op het randje van gezellig en te druk. Nu het weer zo mooi is ben ik bang voor het tweede.

19. enk52

Goedemorgen Sandra en vanDijk

Ja hoor, ben al weer rustig.

Klinkt wel gezellig zomercarnaval maar als het zo druk is zou ik ook passen. Kan je ook nergens even ziten

20. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede middag,

Ik zie het al gebeuren, dat je de boodschappen laat staan waar ze staan.......Lea.
    Ze kunnen tenminste een beetje vriendelijk zijn en hulpvaardig. Zoals Hesje zegt : klantenbinding, maar dat staat tegenwoordig niet meer in hun woordenschat :oops:

Hier ook in de supermarkt, plots is mijn brood er NIET meer........had het jaren en was best lekker, nu tja dat van de bakker is beter, maar kost stukken van mensen.......Wat niet i
    Mijn zorgkundige gaat het vragen hoe en wat, a ja is vervangen door een andere soort, bestrooid met bloem !! wat niet ideaal is, als je dat invriest.....ja ik vries het in, want supermarkt is echt niet bij de deur........!!!
    In een andere supermarkt heeft ze dan het normale brood gevonden ! Maar tja is heen en weer rijden natuurlijk.