Kliekje & Co.

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

goede middag,

Kom ook nog eens langs, hier ook bedroevend weder ! Het enige dat er plezier aan beleefd is het onkruid.......gans mijn oprit is bijna vol met gras....:(......het valt hier met bakken uit de hemel, code oranje is afgekondigd...... !

Zat hier deze ochtend met 2 zorgkundigen ! ze hadden beide eerst vergadering, dus hoefde niet te vroeg uit men bed........de eerste voor de boodschappen in de buurt maar laten doen......dan een uurtje later de 2de om naar de tandarts te gaan ! Ik mag nl. niet meer alleen naar de tandarts sedert 5 jaar.......pffffff.....gezien de plotse bloeddrukdalingen....:wuerg: was een onverwacht bijkomend onderzoek bij tandarts....vorige vrijdag ook reeds hoor.......!! de 3D klopt niet met de afdrukken die ze maken.......of omgekeerd...tja ik heb alles moeilijk gezien mijn "hyperlax" zijnde......en dat is volgens een spoedarts geen cado als je ouder bent.......:cry: ik kan dus bv. 6 weken in de plaaster/gips zitten en alles komt er soepel uit !

Nu donderdag om 8.30 terug tandarts........:wuerg:

Enfin mijn eten stond wel klaar als ik thuiskwam........de eerste zorgkundige kan volledig zelfsstandig werken, al een geluk.......

Allez ik hoor juist op het nieuws dat je je moet laten inenten tegen mazzelen.......als het geleden is van voor 1980........

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

Ow freedom ik hoop toch dat je snel van die tandarts af ben hoor

en wat fijn dat er iemand meegaat die je kent
    en ook thuis op rolletjes loopt

dat had je misschien niet verwacht

hier komt ook nog de nodige regen vandaag

en maandag gaat mijn huis in de steigers
    daarnet een brief gehad
    we worden opgeverft

3. -freedom5555-

Het is reeds de 4de keer Hesje de tandarts sedert de 18de april......! Leuk is anders.......

Nu donderdag nog en volgende vrijdag..... maar heb ze duidelijk gemaakt er bij mij nooit iets loopt zoals het moet.......galsteen eruit halen en oeps, pancreas/alvleesklier ontstoken......

Komt ook omdat ze me nauwelijks verdoofd krijgen.....krijg al sedert men 2ste sedatieven......heb ik ook duidelijk gemaakt vandaag.....is een tandartsen praktijk......met 12 tandartsen en iedereen heeft zo zijn specialiteit !
    Kwam binnen en de receptioniste zei : a ja jij komt voor Mario xD ik zeg neen vandaag nog niet.....dat is de 28ste.......
    Tja diegene die meegaat daar kan je op rekenen........maar ze is echt maar echt doodmoe......heeft zoon die moet studeren voor examen, maar dat loopt niet op rolletjes;...........o_O

4. Hesje

ja als ze niet willen studeren is het vervelend

als ze het niet kunnen maar moeten is een ander verhaal

ik ben even weg
    tot later

5. -freedom5555-

Succes met de wandeling, hopelijk krijg je geen bakken regen op je hoofd.......want dat is niet leuk En zit er aan te komen....

Tja willen studeren wel; maar programme is zoooooooo zwaar.......;en hij is dan nog perfectionist op de koop toe........hij heeft een maquette gemaakt, die is echt om te zeggen "woooooooouuuuuuuuuw'....met trappen en alles, met balkon helemaal uitgebouwd enzo....
    Hij slaapt maar 2 uur per nacht en de ouders dus ook.....:( hij moest deze namiddag slapen van zijn vader, maar wil niet....als het maar goed afloopt.....

Laatste bewerkt: 18 Juni 2024
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  6. Hesje

zo ben al even thuis en weer uitgerust

de regen vier mee
    beetje miezer onderweg
    toen ik thuis was ging het harder

dan is het spannend
    en dwingen te slapen werkt ook niet

succes dan nog hè freedom

7. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

freedom succes bij de tandarts. Klinkt niet fijn allemaal

8. Hesje

goede morgen

ik kom eraan

9. enk52

Goedemorgen Hesje

Lekker hoor. Ik tap meteen in

10. Hesje

ja en de zon is hier ook :)

11. enk52

Hier ook. Heerlijk hoor:)

12. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    o_Ok hier al zonnetje dus nemen we een zonnig kopje thee.

13. enk52

Goedemorgen John

Geniet van beide

14. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal. freedom succes met de tandarts. goede faq Lea zal best wel moeite gekost hebben fijne dag allemaal

15. enk52

Goedemiddag

djw Ria

PLINK PLOINK

Het hart van de zee
    Meestersleutel-sale
    Partytickets

-matthias1952- vindt dit leuk.
  16. Hesje

goede middag

Lea goed je best gedaan hoor het is duidelijk

ik heb er al lang gewas op staan
    tot later....

17. -freedom5555-

Knap hoor, Enk, de FAQ die je hebt gemaakt !
    Zal best héééél veel tijd inkruipen....

Dank voor jullie steun voor de tandarts toestanden.....

Vroeger gingen mensen van hier naar Nederland.........nu stond er een auto van een nederlander op de parking.. ! De 30ste mei zat er ook een nederlander in de wachtzaal.

Hesje heb er ook al lang gewas opstaan......:)

18. enk52

Goedemorgen allemaal

19. Hesje

goede morgen

lieve hondjes

kopje thee?

20. enk52

Goedemorgen Hesje

Kopje thee zeg ik geen nee tegen:)