Kliekje & Co.

Discussie in 'Speakers corner' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Goedemorgen allemaal
     
  2. Hesje

    Hesje Levende forumlegende

    maar weer even rustig op krachten komen Sandra
     
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Goedemorgen John, Sandra en Fisherman

    Dat vond ze zeker fijn want ze mocht naar buiten Hesje

    Sandra rustig aan op krachten komen deze week en dan lekker op vakantie

    PLINK PLOINK

    Instaboom uitverkoop

    Goedemorgen allemaal

    [​IMG]
     
    Laatste bewerkt: 5 Maart 2024
  4. Hesje

    Hesje Levende forumlegende

    goede morgen

    na een grijze start gisteren toch nog mooi weer geworden

    straks het katje weer buiten laten spelen?

    dan nu eerst maar thee



    [​IMG]
     
  5. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Goedemorgen Hesje

    Hier was het ook goed weer gister. Niet zo zonnig als zondag maar het was fijn dat het droog was

    Katje mag zeker weer buiten. Ze komen maandag weer terug. Het weekend doet hun zoon het.
     
  6. Hesje

    Hesje Levende forumlegende

    zondag hebben we bijna geen zon gezien

    gewoon grijs

    nou was ik niet thuis dus weinig last van
     
  7. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Nee dan niet.

    Het is wel fijn dat we nu weer geregeld kunnen wandelen

    Nu eerst nog maar een kopje thee
     
  8. Hesje

    Hesje Levende forumlegende

    ja dat vind ik ook wel fijn

    want als het regent ga ik niet
     
  9. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ik ook niet hoor.

    Het moet wel leuk blijven. Moet al vaak genoeg erdoor
     
  10. Hesje

    Hesje Levende forumlegende

    ja dan ga je niet vrijwillig

    en het regent hier inmiddels
     
    Laatste bewerkt: 5 Maart 2024
  11. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    goedemorgen

    kom ook een kopje thee halen .
    hier ook vochtig .
    zien wel of we nog een rondje kennen lopen moeten wel inbeweging blijven .
     
  12. Hesje

    Hesje Levende forumlegende

    goede morgen gelderblom

    ja misschien komt de zon nog

    kwam daarnet een zoon langs
    die was bij de tandarts geweest
    had boodschappen bij hem besteld bracht hij gelijk even langs
    en naar de toilet want onderweg kan dat niet zo makkelijk
    hij hoeft niet ver maar het was druk
     
  13. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Even snel kopje thee en dan naar therapie.
    Wel de muts op want is vrij koud hier.
     
  14. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Goedemorgen allemaal,

    Hesje, altijd gezellig als ze even komen binnenvallen, al is het maar voor het toilet. ;)

    Venus, ik begreep dat het vannacht rond het vriespunt was en als het dan nu weer bewolkt en nat is, zal het waterkoud zijn, dus verstandig dat je je inpakt.

    Net toch maar de huisarts gebeld en voor vanmiddag een afspraak gemaakt, voel me weer rotter dan gisteren, vannacht ook vreselijk aan het hoesten geweest en doorgekregen dat een collega kinkhoest heeft :oops:. Nou speelt bij mij mijn astma natuurlijk altijd wel snel op als ik een virus meepak, maar zo vlak voor de vakantie weet ikzelf even niet wat ik hiermee nu aanmoet.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  15. Hesje

    Hesje Levende forumlegende

    zeker even na laten kijken Sandra
    dat kan nooit kwaad
     
  16. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    oei Sandra. Dat hoop ik niet voor je. Dat kan je nu zeker niet gebruiken

    Het was inderdaad fris maar was toch zonder muts en handschoenen. Het was te doen op de fiets

    PLINK PLOINK

    Happy knechtendag
     
  17. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Goede middag nou ja goed is veel gezegd.

    Sanham dat is niet zo leuk als een collega kinkhoest heeft ! heeft een lange incubatie periode ! Hoop maar voor jou dat je het niet gekregen hebt. Zeker aangezien je een uiterst leuke vakantie te wachten staat aanstaande vrijdag !
    Zelf heb ik dat gehad als peuter, volgens mijn moeder dus vernomen uiteraard, toen ik naar het eerste kleuterklasje ging op 3 jaar......en zij moest toen veel langs het kanaal gaan wandelen met mij, aangezien het dan vochtige lucht was.....enfin voor zover ik dat later begrepen heb.......

    Hier ook maar een half pan.......of een minder zelfs.........hééél slap voelen, eten dat "raar" smaakt in weze geen zin om te eten, maar eet toch maar......niet uit men bed kunnen.....bijna 12 uur slapen enfin met uren tussen liggen te piekeren.....mijn zorgkundige heeft me vanmorgen in bed gevonden, nou ja was wel wakker maar geen puf, dat is de eerste keer in 13 jaar dat zij hier komt (!!!!) ........en mijn huisartse is echt maar echt een ramp........dat is nog zacht uitgedrukt ! Die zegt meteen : ga maar naar spoed.......pfffffffffffff.....dus daar kom ik zo weinig mogelijk en is meestal volzet, werkt ook maar af en toe blijkbaar ! ........Een andere huisarts is er niet, gezien velen met patientenstop......en te weinig huisartsen in het algemeen hier in Belgie.....

    Het is wel zo dat er tegenwoordig hééél veel virussen de ronde doen.......zeker aangezien het niet echt winter is geweest, ttz. met vrieskou enzo, zodat alle maffe beestjes dood gaan........ik kreeg daarjuist bijna een hommel in mijn oog.......8) toen ik naar de brievenbus aan de straat ging......

    Terwijl ik dit typ zit ik hier te vechten om mijn ogen open te houden.......niet echt zoals het moet zijn in weze.......:wuerg:------------:wuerg:
     
  18. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Freedom, voor jou dan ook beterschap! Als het te lang duurt, zou ik zeggen: toch maar proberen bij de spoed te komen, als je huisarts niets wil doen.
    Ze hebben bij mij meteen wat bloed afgenomen, morgen weet ik of het kinkhoest is. Normaal gesproken zou ze zeggen nog even af te wachten, maar wil niet het risico lopen straks een heel cruiseschip in quarantaine aan de ketting te hebben liggen. :wuerg:
     
  19. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Maar Sandra toch.........dat is echt maar echt in spanning afwachten.....hoop dat je vlug de uitslag hebt hoor ! Want kinkhoest is volgens mij een virus, dus een antibiotica kuur helpt daar niet echt tegen.....Ik dacht dat ze daartegen inenten tegenwoordig tesamen met polio en nog iets...!!!
    En vooral voor jou als je op cruise gaat......het zou niet mogen !

    Ach hier komt de zorgkundige al een paar weken met snotneus en, ja en hoest werken........ze zegt : ik ga niet naar de huisarts voor een snotneus en hoest(je)..........ik denk dan : mens jij werkt wel in de zorg hé......enfin ze werkt normaal en doet handschoentjes aan als ze met eten bezig is !! maar tja ik weet van een vriend, die een longonsteking had opgelopen van zijn poetsvrouw, de dokter had gezegd : als ze hoesten moeten ze een mondmasker opzetten !! nou dat moet je hier is zeggen ! dan bekijken ze alsof je van Mars komt of één of andere planeet ! En dat terwijl de mondmaskers niet meer zo iets uitzonderlijk zijn.....ik zie de winkelmeisjes er soms mee rondlopen. ;)
     
  20. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Freedom het klinkt ook een beetje als corona. Heb je al een test gedaan? Het is er nog steeds. Beterschap .

    Sandra ik hoop dat je snel uitslag hebt en dat het geen kinkhoest is.

    Hier is het na een droge maar wel frisse dag beginnen te spatten