Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Wat schattig:inlove:

-freedom5555- vindt dit leuk.
  2. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Hier nog geen tijger de andere stallen wel.
    Wat een snoepje

3. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

jeetje die heeft wel een heel hoog schattigheids gehalte

hoe gaat het griezelen kliekjes?

woei updateje :)
    ik boer als een gek:
    ik kan jammetjes maken en de eerste zitten erin.
    na de geitenmelk nu ook de koeienmelk quest weggerost de kelder in.

Laatste bewerkt: 8 September 2016
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  4. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

MEt mijn vinger gaat het wel beter. De wond is dicht maar ben nog wel bang dat ik het weer open stoot. Zal er wel een litteken aan over houden:oops:Maar ja is en goede reminder om de volgende keer beter op te letten

5. Aloryan

poeh lucie, je had je wel goed gesneden dan zeg..

6. enk52

Goedemorgen allemaal,

fricor, eevee60 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  7. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

wat een lief vrolijk katje

fricor, eevee60 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  8. enk52

Goedemorgen Hesje,

o_Ok een heel vrolijke kleurige theepot:)

9. Hesje

ja en lekker groot

10. enk52

11. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

oooooo wat een een mooie theepot weeral :)

goede morgen trouwens.......

mijn katjes hebben ook al gegeten, 3 verschillende soorten eten, tja ze zijn een beetje, lees "veel" verwend :wuerg:

12. enk52

Wat geef je ze dan allemaal freedom?

13. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

14. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal.

15. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Eerst Whiskas in saus(blik van 400gram eten ze niet helemaal op hoor).....dan een 2(100gram) kleine vierkant potje paté met vissmaak en dan krijgen ze een klein rond potje Sheba(80gram)....
    Och weten immers dat ze verschillende smaken krijgen en profiteren ervan.....dan staan er nog brokken ook.....de rode poes gaat dan eten van de brokken van de jongste en die klopt dan met haar poot op de rode haar kop......

Ik zit op een laag opstapdingetje er tussenin xD en dat allemaal om 6.00 in de ochtend :sleepy:

En dan nog hun zondags eten = gourmet potje......en andere paté die duurder is......en een potje Sheba met allerlei vis in....:music:

16. enk52

Dat is best veel hoor. Bij mij kregen ze maar 1 bakje of half blik samen en dan wel altijd brokken

17. Hesje

gezellig om dan in alle rust te genieten van de etende katjes
    je verwend ze inderdaad;)

18. Aloryan

ik hoor het al, de poesjes komen niets te kort hier :)

goede morgen allemaal.

19. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede middag allemaal,ben er ook weer.

gisteren echt een slechte dag gehad,ik was opgepakt en ben tot savonds laat vastgehouden,vanwege burenruzie.die mensen sporen echt niet hoor,en elke keer weer reageer ik er nooit op,maar ze zijn ons,mijn vriendin en mij gewoon altijd aan het triggeren zeg maar,van die kleine prikjes geven elke keer weer.en gisteren was ik er klaar mee,mag niet,maar is gebeurd.ik ging sochtends rond 8 uur mijn hondje uitlaten,toen ik dat katje zag,maar ik had niks mee,toen zag ik mijn vriendin op haar balkon en ik zei dat katje is daar,maar heb geen eten bij me dus ik ga ken ff brengen en hem dan wat geven,zij zei ik heb nog wel en ze laat een zakje zakken met eten en een schoteltje erin,van dat schoteltje wist ik nog even niks.toen kwamen die buren buiten dat we een keer onze bek moeten houden en altijd dat geroep van ruï zo heet mijn vriendins hond of kenji dat is mijn hond.ik zei dat is jouw probleem niet.en je bent gewoon jaloers op onze vriendschap.nou ene haalde het ander uit,ging eerst met woorden.toen pakte ze een plantenspuit van haar en spoot me recht in mijn gezicht en bleef spuiten,en toen ook op mijn hond.toen waarschuwde ik haar dat ze daarmee moet kappen,want ik weet niet wat er in die spuit zit.maar ze bleef doorgaan.ik 3 keer gewaarschuwd en toen nu stoppen want ik ben er klaar mee.dat deed ze niet,dus ik deed met dat tasje het afweren uiteindelijk,maar ik heb veel kracht en dat tasje vloog weg,zo in haar gezicht.maar daar zat dus wel dat schoteltje in.had ze een wondje op haar gezicht.maar toen ging ze gewoon weer verder met die spuit he,ik zei je vraagt er echt om he,ik was echt erg boos,en dan wordt ik zwart voor mijn ogen.dus ik wilde eigenlijk die plantenspuit afpakken maar zij stond in haar tuin en ik erbuiten dus ik had bijna naar binnen gegaan,gelukig niet gedaan anders was het nog erger.maargoed toen zouden ze de politie bellen,ik zei ja bel maar,geen probleem.gingen ze van de andere kant van hun gebouw,ja dat wist ik niet,gewoon wachten op de politie met een sigaret in hun mond of er niks is gebeurd.dus dat vond de politie al raar.maargoed ze kwamen daar die tuin in en vroegen of ik dat ding had gegooid,ik zei gewoon ja,eerlijk is eerlijk.nou die ene agent wilde me niet menemen die ander zei moet wel,dus toen moest ik mee.ik dacht gewoon ff verhoor en klaar.maar alles liep langs elkaar heen en om half 12 was ik pas vrijgelaten,maar met moeite hoor,omdat ik erop hamerde,dat ik heb meegewerkt en ik nu gestrafd werd terwijl zij het uitlokte.al met al was ik pas 12 uur thuis.wat er nu gaat gebeuren weet ik eigenlijk niet.ze hebben wel gezegd,mijn advocaat dan,doe mediation,dan laat je je goede wil zien,dus ik heb gezegt oke,maar ik wil eigenlijk nik meer met hun te maken hebben.mijn zus zei gisteren ook als siep,mijn bijnaam boos wordt dan is het klaar,ze wordt niet snel boos,mamar als je aan de gang blijft.dus gisteren iedereen hier in paniek,mannetje,mijn zus mijn vriendin.en je mocht geen contact hebben.maargoed,ik ben gelukkig thuis nu.oja ze vroegen ook nog of ik een eventuele boete zou accepteren die zij dan krijgt.ik zei nou nee,want zij lokte het uit.dus dat was gisteren mijn dag.maar wat een gedoe zeg,dat wil ik niet meer meemaken.ik werd als crimineel behandeld,pas later hadden ze iets wat doet zij eigenlijk hier.maar daar gaan hun niet over dat doet de officier van justitie.maar ik zat er helemaal doorheen.nu nog dat ik echt gaar ben,maar ik ben nu aan het griezelen.zo,dat was het wel weer met mij.

20. Aloryan

jeeetje bobo wat een verhaal zeg.
    verschrikkelijk dat je dan gestraft wordt en zij niet. Ze hadden haar ook mee moeten nemen vind ik. gewoon al is het maar om ook even duidelijk te maken dat zij ook fout zit.

Snap wel dat je pissig en gaar bent.