Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja daarom was ik niet zo vroeg ;)

hoe was het etentje?

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Was heel gezellig en eten was lekker.
    Je kon iedere keer een klein gerecht bestellen net zo lang tot je genoeg had.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  3. Hesje

ja je ziet elkaar dan verder niet zoveel maar je heb toch dezelfde ervaring en gesprekstof
    heb ik gemerkt toen ik de bbq had van de zomer

wel lekker die kleine gerechten

4. enk52

Ja was leuk elkaar weer te spreken.

Er waren voor-, hoofd-, en nagerechten en van alles kon je dus blijven bestellen. Dit concept zie je in meer restaurants tegenwoordig.

5. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

fijn dat je etentje gezellig was lea,en ook lekker met die kleine porties gerechtjes.ten eerste kun je dan kijken of je iets lust en ten tweede kun je dan bijbestellen als het lekker is.ik vind het wel wat hebben.soms krijg je een hele berg eten en dan vind je het toch niet zo super lekker en dan houd je de helft over.dat is dan zonde.dit is beter;)

6. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen allemaal,

pfff ik had een bleh nacht. Maar toch vanochtend weer fris en fruitig uit bed gestapt.

Wat heb jij een leuke avond gehad, Lea. Lekker alles uitproberen.

Gisteren een das gewonnen, vergeet ik hem op het land te zetten. Gauw een zwaan de schuur ingestuurd. (die heb ik nu genoeg voor de quest)
    over questen gesproken... ik had de lijst aardig uitgedund maar nu weer een lange lijst.
    De laatste tijd weer veel questen gekregen. Vind ik niet erg hoor.

zoon zit op judokamp, dochter gaat zo met mijn broer (trainer van het damesteam) naar een waterpolo toernooi.
    Nu gauw de zolder een lik verf geven, slaapkamer van zoon. kan de verflucht eruit voordat zoon terug is.

.Fisherman. vindt dit leuk.
  7. bobobear

bobobear Levende forumlegende

pfff,jij bent echt wel fit,zo te horen,ik moet eerst ff goed wakker worden hoor,en dat duurt altijd wel even bij mij.succes met verven;)

8. enk52

Gefeliciteerd met je das Rita.

Succes met schilderen. Lekker even je handen vrij ervoor dus.

Waterpolo zit wel helemaal in de familie dus.

9. Hesje

gefeliciteerd met je das Rita

de mijne zit nog eenzaam
    het is me nog niet gelukt er een bij de scoren wel veel ep, tep en zelfs 15% oogstbonus

10. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Ik wacht op het andere account ook nog op een tweede das, maar we hebben nog even. Wel zit ik natuurlijk weer in dubio want ik wil ook wel batterijen overhouden voor een volgende keer dat de nublions komen. Een tweede das is natuurlijk wel lekker met al die queesten waar we dassen voor moeten inleveren.

11. doj34

doj34 Forum freak

hmm sparen voor de volgende keer.... nah, nee dan moet ik maar harder werken de volgende keer.

Lea, als kind waren we met zijn vieren bij waterpolo. Mijn oudste twee broers doen het nog steeds (waarbij de tweede sinds vorig jaar weer begonnen is na afwezigheid van 15 jaar).
    ja het zit in de familie.

die tweede broer wordt zaterdag 50 en dan begint de competitie ook. Ikzelf als coach van het team van de kids.
    Dus dilemma: verjaardag of wedstrijd. (mijn broer gaat uit eten met genodigden)

ik heb gekozen voor de wedstrijd, als hij 51 of 55 wordt kies ik ook voor de wedstrijd dus waarom niet met 50.
    Het is mijn eerste wedstrijd als coach en als we wegblijven, zijn er ook 2 teamspelers weg. Dat is geen goed begin van het seizoen.

Wij gaan een bakkie doen als ze terug zijn uit het restaurant.

12. enk52

Jij zou nog vervangen kunnen worden maar ook 2 spelers weg dat is inderdaad geen goede start. Lastige keuze maar ik zou dan ook voor het team kiezen.

13. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen,

Hier geen das te bekennen, wel veel ep en bd.

14. enk52

Goedemiddag eevee,

Ik hoop dat hij nog komt op je farmpje. Er staat nog 73 uur op de klok dus dat kan nog makkelijk.:)

eevee60 vindt dit leuk.
  15. doj34

doj34 Forum freak

ik hoop dat alle kliekjes de das binnen kunnen halen.

eevee60 vindt dit leuk.
  16. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

goede middag,

Kom plots tot de vaststelling dat ik 1 ja "EEN" boormachine heb :wuerg: ...

Hoop ook dat alle kliekjes een das binnenhalen......

Doj hoe doe je dat met een "bleh" nacht, fris en fruitig uit bed stappen o_O??

17. enk52

Gefeliciteerd freedom. Ren ik naar mijn schuur om ook te kijken en jawel ook een boorxD

-freedom5555- vindt dit leuk.
  18. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Enk jij ook gefeliciteerd, bij mijn staan de fabriek en menagerie wel in het bos....dus zag het zo...

19. Hesje

gefeliciteerd met jullie boormachine
    het begin is er :)

20. doj34

doj34 Forum freak

ehm... zo fris en fruitig voel ik me absoluut niet meer. gniffel.
    ach freedom, ik heb er vaker last van. Mijn man snapt het ook niet, kan midden in de nacht nog zo ziek zijn, sochtends sta ik gewoon op en ga verder.
    Maar nu hol ik naar mijn schuur om bij mijn gereedschappen te kijken... heb vandaag de boormachine al wel gehoord, maar of dat nu op de boerderij of real life was, geen idee.

hijg.... hijg.... hijg... pff dat was een sprintje... maar helaas geen boor te vinden bij mij.