Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

en de kikkertjes en de katjes :)

2. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

whaaaa allemaal zijn ze schattig.. maar die egeltjes wel extra

hoe lang duurt het ongeveer tot die maandknechten het doen na betalen? hihihi heb mezelf een keertje getrakteerd. tis zo lang geleden dat ik een spelletje speelde dat ikvond dat het wel mocht.

oh ze zijn er al :)

Laatste bewerkt: 2 September 2016
  3. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Alles is schattig, als je een lijstje maakt kunnen we zeker helpen , ook aan een egeltje;) en een tempelboomxD

4. Aloryan

haha echt fantastisch, ik hoop dat ik volgende keer dingen krijg die jullie maar niet lukt ofzo :) dan heb ik wat terug te doen.. op termijn komt dat ook vast wel weer.

welke ambacht zal ik nemen straks.. jammetje maar zeker? daar komt wel het meeste goeds uit toch?

lucie speelde jij nou destijds ook al ? kan het even niet terughalen.. erg als je er wel al was :) dan sorry

5. LucieSchreurs

ik speelde destijds wel , maar was niet zo actief op het forum. ik was een van de cootjes, zeg maar:p
    Toen het nieuwe forum kwam, vroeg men zich af of de cootjes ook mee waren gekomen naar het draadje. Ik meldde me en sindsdien post ik regelmatig;). Ik speel vanaf 2011.

en inderdaad jammetjes gebruik ik het meest dus daar zou ik voor gaan. denk je er wel aan dat recept voor WAC en PPJ gekocht moeten worden?

6. Aloryan

ohja... nouja.. maar wac is toch wat je het meest gebruikt dus moet maar dan. :) moet al bijna kiezen, bijna lvel 37, dus nog 3 te gaan.

en leuk die cootjes... zijn er veel cootjes :) (gewoon lekker mee kleppen allemaal hoor!)
    en wel handig meelezen hier.. leer je een boel tips en tricks

7. LucieSchreurs

WAC gebruik je zeker het meeste, maar kost ook veel gewas dus ik kocht ze gewoon altijd om te gebruiken voor events. Moet zeggen dat we ooit een wolkenrij konden winnen die elke twee dagen een WAC geeft dus maken die ik nooit.

En er zullen zeker wel meer cootjes zijn, de tips hier en de gezelligheid zijn de moeite van het meelezen waard

8. Aloryan

waaah een wolkenrij die wac maakt !!!
    man dus jullie komen er in om.. :) hihihi wat is er veel gebeurd zeg.

Nou ik profiteer er heerlijk van mee hier hihihi die awcjes hebben me sterk door het event geloosd.

Nog meer mensen tips op de ambachten?

9. LucieSchreurs

kom er zeker in om, want vergeet buiten de events vaak een WAC te eten:oops: en verdere tips: Ik maak veel kweejam, kost niet veel aan vruchten en bij eten levert het mooi EP op om te levelen

En ik weet niet of je er echt geld in steekt? Anders via Renzo een tweede ambacht vrijspelen. Zodra je dan die twee naar level drie hebt krijg je een derde ambacht cadeau

10. Aloryan

nee die knechten is echt een uitzondering. heb eigenlijk geen geld erin te steken.

maar je kan ook via de boom wat vrijspelen toch??
    uiteindelijk.
    vrees dat ik ook geduld moet hebben :)

11. LucieSchreurs

De FAQ vertelt het het duidelijkst , maar::)

eerste ambacht kies je met level 40, advies: jammakerij
    tweede ambacht kan via Renzo, bloemisterij is het slimst want die kan snel naar level drie door slim producten te eten
    derde ambacht krijg je dan gratis zodra je de eerste twee ambachten naar level drie hebt gebracht

het vierde en vijfde ambacht speel je vrij met sterren via de boom (ik dacht vanaf level 70)

hopelijk helpt dit om te kiezen samen met:

12. Aloryan

haha ja dat blikje geduld is het lastigst.. jam dus :)

level 70 duurt nog wel even.. deze levels gingen snel maar vanaf nu gaat het langzamer. :)

13. LucieSchreurs

Dat geloof ik wel, maar door slim je queesten te doen moet het toch vlot kunnen zeker omdat je het spelletje kent;)

14. Aloryan

ja denk ik ook wel.. had alniet kunnen dromen dat het zo snel zou gaan :) 200 boompunten in nog geen 2 weken :) dus ben meer dan tevreden en vind het ook wel weer bere gezellig

15. LucieSchreurs

Mooi zo!

Ik ga slapen, tot morgen

16. Aloryan

slaap lekker!

17. doj34

doj34 Forum freak

jippie, heb de das gescoord met de batterijen... volgens mij is er kans op meerdere dassen als ik het goed heb... dus ik blijf bij M.

Welterusten!

18. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

fricor, bobobear en -freedom5555- vinden dit leuk.
  19. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

ik ben ook niet zo vroeg vandaag

fricor, eevee60, bobobear en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Hesje,

je hebt wel een leuke schildpad meegenomen:)