Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat clubhuis wat we laatst met de zomerkalender gekregen hebben. Dat is precies onze boomhut.:)

2. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Dat is wel hééééél leuk gevonden........xDin het bos neemt ze natuurlijk vier vakjes in, dacht ik toch.

3. enk52

Ja daarom staan ze op de siertuin:)

4. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik kan hem niet vinden:cry:

toch wel in de wolken:wuerg:

5. enk52

Klopt Hesje, daarom ook op zoek geweest met het ruilevent;)

6. Hesje

ik alles afgezocht nergens :sleepy: en ik had toch alles
    en ineens helder idee :) ga eens in de wolken zoeken en daar was hijxD wel lekker bovenin;)

7. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

'k zou me zeker een hoedje schrikken......doe ik met halve open ogen de rits van men tentje open, springt er daar plots iets van achter een boom pfffffffffff....mag er niet aan denken xD

8. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

ohh hij is wel heel lief die boomhut met dat konijntje.. !

ik ga proberen nog 1 quest te halen.. heb nog korte gewassen nodig en vooral mandjes.. korte gewassen heb ik na 1 keer binnen dan nog boel mandjes. maar ben echt tevreden over wat ik al gehaald heb deze keer. Komt zeker ook door jullie wac!!

ik vind al die nieuwe diertjes ook echt heel schattig eruit zien allemaal dus er staat mij nog veel leuks te wachten in de game.

dat jullie je boerderij nog kunnen overzien vind ik een raadsel met zoooo veel toevoegingen ben benieuwd of mij dat straks nog lukt.
    Dit red je ook bijna niet meer zonder machines.. spelen jullie nog zonder?

9. enk52

Daar groei je langzaam in Yvonne.
    Ik heb zelf altijd de maandknechten maar er zijn er ook die met tg uit de bios de losse knechten kopen en er zijn af en toe coupons te verdienen. o_Ok zijn er in de coöperatie diverse quests waar knechten in zitten. Die zou je dan met events kunnen activeren.

10. Aloryan

ja ik heb nu bijv ook knechten aan van de restaurant quest. maar weet dat ik toen ik stopte echt moeite had om zonder knechten alles te doen en volgens mij is jullie boerderij inmiddels nog groter!!

11. enk52

Dat klopt, bahamarama is ook uitgebreid met het regenwoud en schateiland en niet vergeten de magische bonenstaak met heel veel wolken ondertussen.

12. Aloryan

poeeh, maar wel beter want bahama was ECHT te klein.

Zo alles ingezaaid voor nu :) tot over een tijdje.

13. Hesje

mais gaat lekker :) is +1 met de wolkenrij
    je hebt nog even Yvonne

14. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen.

15. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal,

net even snel geoogst en er wat langer gewas opgezet,straks weer even mijn akkers omgooien naar diertjes erop en bomen.nu eerst even wandelen met de hond en hem lekker laten zwemmen.tot straks allemaal.:)

ik probeer Yvonne toe te voegen als vriend,maar dat gaat niet.ik heb al een paar namen weggehaald,maar nog steeds wil het niet lukken.straks maar even proberen.nou ben ik echt weg,doeiiiii

Laatste bewerkt: 27 Augustus 2016
  16. Aloryan

Humz zal ik jou proberen bobo? (hij zegt dat je geen plek hebt, misschien duurt het even voor hij door heeft dat je buren hebt verwijderd.)

nog 20 mandjes en dan kan ik weer een quest leveren.. ik heb nu
    zilver: 1 2 3 4
    Goud: 1
    Diamant: 1

da's toch super voor de eerste quest..

heb wat sla verkoht dus inmiddeles bijna 100.000 bd.
    knechtjes aan, jullie wac aan met zo'n pinkie ding erover :) (mijn dochter is enorm my little pony fan dus dat was extra leuk)

ik ben lekker aan het boeren hoor!!

En ook nog in mijn echte kruidentuin even wat geklust wan thet is wel echt heeeeel lekker weer vandaag.

17. enk52

Willen jullie elkaar toevoegen als buur of als vriend.
    Voor buren gewoon een uitnodiging sturen en voor vrienden een berichtje sturen en dan het v´tje voor de naam aanvinken en onderaan op vriend toevoegen klikken.

18. Aloryan

vroegaaaahh waren bobo en ik getrouwd !

19. bobobear

bobobear Levende forumlegende

hahahaha,ja dat klopt.xD

ik probeerde haar als vriend toe te voegen,maar het ging niet,maar nu wel.ik heb geen plaats meer in mijn burenlijst denk ik.er loopt er wel 1 rood aan,maar mischien is ze op vakantie.is niet van kliekje hoor.

net terug van van alles en nog wat.ik heb het nu helemaal gehad.zo even lekker wat eten en dan lekker relaxen.:music:

20. Aloryan

lekker relaxen bobo!
    hier is man lief eten aan het koken :) nadat ik de afwas heb gedaan..

als het goed is nog 8 sterretjes tot bahamarama.. en nog 5 mandjes tot ik vind dat ik genoeg gehaald heb voor de quest :)