Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Inderdaad vannacht zal andere koek zijn hier beneden.......:oops:

Bobo en alle anderen : mogen jullie zomaar in "open" water zwemmen? zonder redders in de buurt? hier is dat ten strengste verboden...maar tja als ze bij jullie overal controle moeten zetten, is half nederland politieagent.....xD met het vele water bij jullie...

Enk weet je niets leuker om te ruilen......nee Yvonne bedoelt : of ze dan iets moet terug geven...zo versta ik het o_O

En onderhoud tijdens de nacht? wou de lange gewassen van het event zetten en tablet naast men bed.....zal nada worden dan...en heuu onze BA van bahamatje....ook een ramp voor hem hé.....8)

RonSchoof en eevee60 vinden dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Duurt niet de hele nacht hoor freedom, 15 minuten ongeveer. Dus daar is op te wachten:)

3. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

mijn gebit... neeeeee! die is best prima. Ik bedoelde inderdaad of ik niets nodig had om terug te ruilen :)

het viel een beetje raar die tandarts en die ruil boodschap in 1 :)

en vanacht slaap ik ook ja :)

-freedom5555- vindt dit leuk.
  4. enk52

Hier in het kliekje niet hoor Yvonne, de meeste hebben wel een overschot van het een of ander:)

5. Aloryan

wow dat zou wel echt gigantisch helpen btw.. als jullie maar weten dat het niet een verwachting is van mij hoor! ben blij met alles wat me op weg helpt, maar jullie mogen zelf natuurlijk ook dingentjes regelen in jullie voordeel.

6. enk52

Je zal toch echt moeten wachten tot er weer een cadeau- en ruilevent is. De vorige is nog niet zo lang geleden.

7. Aloryan

Lea, ik heb wel even hoor :) nog genoeg te doen hier! nu bezig met de woelige weide begaanbaar maken. al die stenen en troep.. zomaar in mijn tuin gedumpt.. weet je wel hoe warm het buiten is en ik maar in de tuin werken :p

8. -freedom5555-

ocharme toch.....al een geluk dat het niet op bahamatje is xD

Ga ik lezen : onderhoud maar 15 minuten, heb al ingezaaid voor de nacht......o_O

9. doj34

doj34 Forum freak

jeetje, gesprekken over tandarts.... de mijne is net gestopt en die had ik vanaf mijn derde levensjaar (hij is nu 69 jaar)... dan krijg ik van hem een naam op die zijn praktijk overneemt en krijg ik vandaag een brief dat ik binnenkort mag komen en dat ik ben ingedeeld bij een ander... daar zit ik echt niet op de wachten... zo'n wipstoel cq doorschuifproject.
    Ik denk dat ik eerst wat gezichten wil zien voordat ik een keuze maak.

de tandarts bij de kids wisselt ook heel eenvoudig. hadden de kids opeens een arrogante blaaskaak die het allemaal wel wist en nu hadden ze een klein chineesje. Zegt die vrouw tegen mijn dochter, wat drink je graag, mijn dochter zegt "in het weekend cola". nou dat was helemaal fout.
    Dan was mijn zoon aan de beurt en krijgt dezelfde vraag, hij antwoord ijsthee zonder prik.... ook niet goed.
    tja wat moet je dan drinken... alle drinken heeft wel iets fouts.

Op die dame zit ik dus ook niet op te wachten.

10. Aloryan

poeh jaa doj dat is irritant. wij gaan altijd expres op woensdag want dan werkt er een leuke invaller :p hahaha
    die is heel relaxeden zeurt niet.. doet gewoon wat ie moet doen.

En idd..blij datik geen stenen hoef te sjouwen op bahama.. daar is het pas echt warm nu.

11. enk52

Het is hier minstens zo warm nu denk ik, ik kan daar niet zo goed tegen.

Kom 122 bieslook tekort, dus toch nog een keer inzaaien maar heb ook nog basilicum nodig

12. Hesje

Hesje Levende forumlegende

vroeger kon ik goed tegen de warmte maar nu helemaal niet meer

dus doe ik mee met het hitteplan:) binnen blijven en genoeg vocht naar binnen werken

13. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ik kan gelukkig nog wel tegen de warmte,maar ik snap heel goed de mensen voor wie het te heet is.vooral ook als je in dit weer moet werken is het helemaal niet te doen.:oops:

freedom,bij ons kijken ze niet zo nauw met waar iemand zwemt,alleen moet je niet gaan zwemmen tussen de boten ofzo want ik denk dat je dan wel het water wordt uitgehaald en een dikke bon krijgt.maar bij ons is er op zich ook best wel veel open water waar niks komt dus daar kun je dan lekker afkoelen.is water van het ijselmeer.alleen moet ik dan wel van die surfwaterschoenen aan,want ik hou niet van rare dingetjes op de bodem.:oops:

zo,ik heb de korte gewassen compleet en de lange kan ik om half 10 oogsten,hopen dat ik dan genoeg heb.voorlopig slaap ik toch nog niet.

14. enk52

Hier zwemmen ze zelfs in de sloten, mag officieel niet overal hoor en ook niet altijd even schoon. Er is nu ook al blauwalg in wat wel zwemwater is gevonden, meestal wel stilstaand water. Maar zwemwater genoeg hier in de buurt.:)

15. -freedom5555-

Wel leuk dat je bij jullie overal mag zwemmen.....hier niet hoor, olalala.....en de plaatsen waar het wel mag is overvol......

Maar hier is ook weinig water in verhouding tot bij jullie......

Kan ook niet meer tegen de hitte....sedert ze men schildklier eruit gekieperd hebben, dat is de thermostaat van je lichaam naar het schijnt.

Doj, dat is me weeral een verhaal hoor......geen cola één keer per week voor de kids :( ! als die nu sloten zouden drinken daarvan zou ik zeggen ja ze hebben gelijk.....maar enkel water voor een kind pffffffff....

Hoop dat morgen men dikke lip weg is.....die heeft altijd zware spuiten.....blijft maar duren......2 uur had die gezegd, is nu al 5 uur geleden...

16. Hesje

Hesje Levende forumlegende

iets warms drinken thee of koffie dat hielp bij mij altijd wel

vroeger hebben wij zwemmen geleerd in de rivier maar dat mag niet meer vanwege de stroming en de zuigkracht van de vrachtboten

17. doj34

doj34 Forum freak

ik zwom vroeger in de buitengracht van Deventer. Nu plonsen we in ons zwembad... jammer dat jullie allemaal ver weg zitten anders konden jullie zo mee plonsen.

18. Aloryan

oeeh vroeger dook ik zo lekker in het gooimeer. Tegenwoordig zit daar veel blauwalg en woon ik er niet meer in de buurt.
    heerlijk vond ik het wel, maar idd ook met schoenen aan voor alles op de grond.. ieeuw. en ook voor de gevaarlijke scherpe dingen op de grond.

jullie hebben het erover dat je dan de quest af hebt he met die laatste gewassen.. hahahaha.. *jaloers*

19. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenavond

Krijg zin in een lekkere duik met al die berichten. Maar ik hou het maar bij een verfrissende douche voor ik naar bed ga.

Ik heb vandaag thuis gewerkt en werk dan op zolder, maar daar was het wel erg warm, dus was blij dat ik om kwart voor 5 op kon houden. En nu lekker vakantie vieren!!

20. Aloryan

wel lekker thuiswerken, maar kan me voorstellen dat het erg warm was op zolder.

vakantie prima!! geniet ervan, ga je nog ergens heen?

detje81 vindt dit leuk.