Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik was te laat wakker ik heb nu de 6 uurs staan
    beetje verkeerd in slaap gevallen
    dan vanmiddag paar keer de korte dan komen we een heel eind vandaag

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ja hoor, gaat helemaal goed komen.:)

3. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemiddag allemaal.

Rustig hier iedereen zeker aan het genieten van het mooie weer.

4. enk52

Goedemiddag, ik ben er ook weer.

Het is zeker prachtig weer nu, hoop niet dat het morgen nog warmer wordt.

5. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal:)

het is goed warm he?gelukkig kan ik er wel tegen,maar ik denk wel dat het voor sommige te heet is.

toestraks lekker mijn hondje laten zwemmen,loop ik helemaal naar achter voor schoner water waar hij lekker kon zwemmen,gaat hij hier vlakbij alsnog in een prutsloot.:wuerg:ach,hij is afgekoeld,daar gaat het om,hahahaxD

6. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede middag, pfffffff hier is het voor mij "plots" veel te warm 34 graden in de schaduw......is een beetje van het goede teveel.....morgen nog warmer, wil dat nu juist lukken dat ik naar de tandarts moet :cry:

En bobo haar hond dan nog in een prutsloot :wuerg: mag er niet aan denken......

7. Hesje

Hesje Levende forumlegende

pfff veel te warm voor mij

ik zit binnen met alle zonnewering dicht
    deel van de was opgehangen later terug voor de rest was het eerste al droog;)
    ik moet nu nog een deel binnen halen later....

lekker poedelen die hond geeft niet om schoon water xD

oei tandarts is nooit fijn met welk weer dan ook:)

8. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

heeeeeerlijk weer!

bedankt voor de wac kliekjes!
    ik level als een gek. nu 15 al. boom is open. thuis een goede route kuezen. nog tips?

1ste van de quest ingeleverd!! hoe gaat hij bij jullie.

en die plaatjes sochtends wel gezellig!!

9. enk52

Bahamarama, en daarna meer ruimte op de open plek.

10. bobobear

ach,het scheelt,hondje krijgt wel een glimmende vacht van die prutsloot,lolll.xD

11. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Haha Bobo , elk nadeel heb zijn voordeel.

Freedom naar de tandarts is echt niet leuk:cry:

12. Aloryan

Volgende keer erbij bobo!!

bwaah ja ik wil naar bahama.. maar moet beginnen met 2000 bd kopen voor 20 sterretjes.... voor minder dan 100 sla heb ik hetzelfde geld:)
    maarja geduld geduld he...

13. bobobear

ik heb echt helemaal geen idee meer hoe het bij het begin van het spel was.ja,je moest alles opbouwen,maar voor de rest weet ik het niet meer.

14. Aloryan

Ik weet ook heel veel niet meer... 1 er van is dus 20 sterretjes voor wat bd.. poehhh zonde van mijn sterretjes... en heb er pas 15.. uds moet sparen om dat te kopen, maar anders kan ik niets anders kopen.

15. enk52

Je krijgt ook sterren met het event en verder quests in de coöperatie doen

16. bobobear

poeh,dat is inderdaad dan wel duur.en dan nog de goede keuzes proberen te maken.:oops:

17. Aloryan

ja, ik wil natuurlijk ook veel te snel. 15 sterretjes is denk ik best veel al :) maarja ik wil meteen naar bahama, daar hebben we destijds ook best een tijd over gedaan. Ik speel nog niet eens een week :)

18. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Wel, heb ook geen idee meer hoe we het spel begonnen zijn, wel dat je nog naar bahamatje ging met een vliegtuig.......xD en na x - aantal vluchten er pas was.....

En heuu die tandarts is niets, dat is ontspanning voor mij(bij manier van spreken dan hoor), het is met verdoving in snikhete auto stappen dat niet erg goed lukt bij me.....

19. bobobear

jaaa,dat weet ik ook nog wel met dat vliegtuigje.dacht ik dat ik eindelijk er was,mocht ik nog een paar lessen nemen:wuerg:

voor de tandarts ben ik gelukkig ook niet bang.maar inderdaad met dit hete weer in de auto is ook niks,alleen als je hard rijdtxD

20. Aloryan

ohjaaa vlieglessen.. had ik heel niet aan gedacht...

ik ben ook niet echt bang voor tandarts maar houd er gewoon niet zo van.. al dat gepluk in je mond