Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja ik hoor net donderdag 30 graden of meer :( zo erg hoeft nou ook weer niet;)

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Hier ook lichte regen en is hier altijd hollen of stilstaan. Ik hoef ook geen 30 graden.

3. bobobear

bobobear Levende forumlegende

en dan vinden we het gek als we ziek worden of zijn.:oops:voor mij was op zich het weer van afgelopen week dat beetje lekkere zon redelijk warm wel een mooi weertje.want als het hier warm wordt wordt het echt heet en benauwd.nou dan ga ik samen met mijn hond met mijn kont in het water zitten.alleen niet in een prutslootxDzoek ik wel even schoner water op,hahahaa.is ook niet te doen voor de mensen die met dat weer moeten werken,veel te heet dan.

4. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen,

Hallo Yvonne leuk je hier te lezen.

5. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen allemaal en speciaal ook een goedemorgen voor Yvonne (dit doe ik eenmalig).
    Heb je burenverzoek verstuurd Yvonne, mocht je nog niet vol zitten... ook een lekkere kersenvlaai... daar groei je van!
    We zijn vroeger ook buren geweest.
    Hier hebben de kids nog 1 week terwijl Muts haar zoon vandaag weer begonnen is... tja, als je aan de grens met gelderland woont, dan kan het wezen dat het ene kind in het gezin eerder/later vakantie heeft dan de ander. Ergste is als ze de eerste en laatste periode hebben, dan zit er maar 3 weken gelijk.
    Gelukkig blijven mijn kids aan deze kant van de ijssel en hierdoor gelijk vakantie
    Dochterlief is gisteren uit logeren gegaan. Zijn wij gisteren gauw twee wanden gaan verven van haar kamer. Vandaag de andere twee dan kan zij haar kamer opnieuw inrichten en maandag een nieuwe start maken op school.

6. enk52

Dat is handig dan Rita als ze dan uit logeren is.

Eerste vakanties alweer voorbij. Gaat ook weer heel snel. Nog even en dan moeten de kerstspullen al weer van zolder. Heb de pepernoten nog niet gezien maar zal vast niet lang meer uren;)

7. doj34

doj34 Forum freak

de eerste winkel met pepernoten al wel langs zien komen op fb.

Daan sliep vannacht op de bank... zijn kamer was door zijn vader onder handen genomen en de houtverf stinkt harder dan de muurverf.

8. Hesje

PLINK PLOINK

zomer picknick

ik kom ongeveer 3000 sla tekort:p

9. enk52

Dat wordt dan nog even sla verbouwen Hesje:)

10. bobobear

ik heb net de faq gelezen,ziet er weer goed uit.we gaan ervoor,voor alles natuurlijk:music:

gelukkig wel de penen en sla ruim op voorraad dus nu ook alweer aan het verkopen:p

ik was vanmorgen bijna te laat wakker voor mijn hondje zijn eten en prik,dus liep ik dan met mijn suffe kop zijn brokken te wegen en zijn prik klaar te maken,maar ik was net op tijd klaar met alles.tegenwoordig kan ik wel de hele dag slapen,het is echt erg met mij.en ik ben weer chaotisch in mijn koppie,maar zolang ik kan doen wat ik echt moet doen is er niks aan de handxD

11. Hesje

ach op andere farm 6000 sla tekort

uurtje werken met wac heb je ze zo bijelkaar8)
    ik heb nu stallen en bomen staan en die blijven tot morgen staan

12. doj34

doj34 Forum freak

ik ga gauw kijken wat ik te kort kom... als ik zo de aantallen hoor... jeetje, grote aantallen voor de sla en penen

Laatste bewerkt: 22 Augustus 2016
  13. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Effe markt leeggekocht xD

14. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Hier mazzel alles op voorraad , dat komt ook omdat ik in de winkel regelmatig(als ik er aan denk) de korte gewassen koop.

15. doj34

doj34 Forum freak

ik zit met smart op een ruilevent te wachten om Yvonne te overspoelen met bomen en stallen gniffel...

fricor vindt dit leuk.
  16. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

ja leuk event met geen ingewikkelde dingen waarvoor ik 2 dagen de discussiegroep eerst moet volgen.:music:

nieuwe week, nieuwe kansen.
    druk weekend achter de rug en hopelijk nu ietsje rustiger, maar dat weet je nooit van te voren hier.:p

welkom terug Yvonne.xD
    als je nog plek hebt en wil, voeg me maar weer toe.

fijne dag allemaal,;)
    groetjes en knuf.

17. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

haaa gevonden hoe ik op mijn iphone erop kan. thuis eens naar het event en mijn bomen kijken. en naar alle mogelijke nieuwe oude vriendjes

super gezellig weer. ik heb 2000 sla vast niet genoeg

hier de scholen ook weer begonnen !

18. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemiddag ik heb ook 16000 slat kort en 2000 wortelen. die heb ik laatst in een event gegooid want had geloof ik 30000 sla. nu gauw aan het sla maken en wortelen. hoera voor de dag uitstel. hesje was toch jouw nachtmerrie zoveel sla?

19. bobobear

goedemiddag weer allemaal.

ik heb mijn farm nu al half omgebouwd,moet nog op een paar dingetjes wachten om ze eraf te kunnen halen.ik heb er weer zin in.

vanmiddag met mijn hondje naar de dierenarts geweest,hij moest zijn jaarlijkse inenting hebben.gelijk voor ik ging maar zijn glucose getest,was 6.9 dus was mooi.en hij is weer goedgekeurd nu voor een jaar,haah.hij had wel volle anaalklieren,terwijl ze die pas hadden nagekeken,maarja,het is een maffe hond net als zijn baasje,ik dus.xDdat kwam omdat hij steeds weer zat te bijten aan zijn staart en rug,vlooien had hij niet en wormen ook niet,had ik toevallig allebei al wat voor gegeven.dus de oorzaak waren die klieren.maar nu is hij weer schoon.en ik moet zeggen heel voorzichtig,dat hij nu al iets van 2 weken op een vaste dosis zit van insuline,hopen dat het zo blijft.dus ikke ben blij.de dokter vond wel dat ik al alles goed onder controle hou,ook dan van die vlooien en wormen,ik zei ja moet wel he.en hij deed net of hij daar kind aan huis was,iedereen even knuffen,hij is echt niet bang bij de dokter,gelukkig maar.hij was wel weer 2 kilo aangekomen en dat snap ik dan weer niet,maargoed.

20. Hesje

ja nog steeds ik heb er hier inmiddels weer 15.000 maar op de andere farm maar 11.000

dus morgen event gewas inzaaien op baha en op de rest sla zetten:oops:

gewicht.... het is wat of het nou een mens is of een hond
    maar wel fijn dat zijn suiker nu stabiel is