Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Bobo,

wat een verhaal weer. Je hebt er wel een dagtaak aan zo.

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ach bobo om tureluurs van te worden

ik denk gewoon je eigen gevoel volgen, in de nacht hondje voeren of iets ruimen daar word je ook niet vrolijk van
    sterkte ermee

ik ga er vantussen tot vanmiddag

3. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen,

Jeetje Bobo dat is niet leuk zo.Zeker als de dierenarts niet eens de moeite neemt om even de computer te lezen.Hopelijk toch gauw de juiste modus gevonden die voor jou en je hondje wel werkt.

Zometeen maar weer naar de tandarts, dat blijft toch zeer doen.Die brug zit er nu 2 maand in dan zou het toch eens over moeten zijn en bruikbaar.

4. Hesje

O eevee wat vervelend al die tijd pijn in je mond

sorry slechte manieren goede middag allemaal
    heerlijk weertje hier

5. enk52

Goedemiddag, hier ook heerlijk weer.

Lijkt mij ook niet kloppen eevee zolang pijn
    Hoop dat ze het op kunnen lossen.

6. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede middag allemaal.....

Hesje is de kersttheepot uit de kast gevallen bij jou o_O.....lol....

Bobo dat is echt niet fijn zo een assistente die niet eens de computer opent en het dossier vakkundig doorneemt......zeker aangezien hij daar opgenomen is geweest....heb dat ook eens gehad, een dokter die ik nooit gezien had in de dierenkliniek.....heb toen gezegd : "ligt het computersysteem plat, dat u daarom het dossier niet kan inzien??? want ik kan niet weten wat je collega's schrijven in jullie pc"...die man bloosde en meteen was het ding aan en dossier open......

Het erge is, voor jou dat je er geen regelmaat in krijgt.....en ook voor de hond.....want bijt die niet aan zijn staart van de stress....?? dan dit, dan iets anders.....het lijkt me wel alsof ze niet goed weten hoe en wat en maar denken, we geven dit en dat en dan : wait & see......o_O

Eevee niet leuk zolang pijn....na 2 maand zou dat toch al moeten beteren.....of zelfs weg zijn.....

sterkte voor iedereen.....

7. Hesje

hi hi freedom ik had het echt niet gezien
    het was nog vroeg hè ik vond het een mooi bloemetje8)

8. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemiddag allemaal,
    Eevee hoop dat de tandarts je kan helpen en dat de pijn nu weg gaat.

Bobo, ik wil je niet bang maken, maar bij mijn hond heeft het langer dan een half jaar geduurd voordat we op de suikerziekte ook maar enige grip kregen. Hoop voor jou dat het niet zo lang duurt.

Nog een gouden plak: 10 km open water zwemmen

9. enk52

Nog steeds niet officieel Agnes maar het lijkt er wel heel duidelijk op

10. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal,

eevee,na 2 maanden moet het toch geen pijn meer doen lijkt me,goed dat je maar weer even langsgaat bij de tandarts.

vanmiddag hondje zijn glucose gemeten,dat was 9.2,dus op zich een mooie waarde.de insuline blijft nu hetzelfde zolang,maar nu even uitvogelen wat het beste voor hem is,het is inderdaad een gedoe,maar dat vind ik niet erg als het maar werkt.nu is het bv wel netjes,maar hij heeft dan ook gister overgegeven en om half 8 savonds zijn laatste eten gehad,half brokken half sperciebonen,voordat hij weer alles eruit zou gooien.dus wat is nou goed.het blijft uitproberen.dat zei die assistente ook,maar ik hoop toch wel dat er ooit een systeem in komt.maar we houden wel vol hoor.hij is voor de rest nog gewoon lekker speels en levendig en daar doe je het voor.

11. enk52

En nu definitief goud

12. bobobear

bobobear Levende forumlegende

joepie!!!!!:D

ze zijn hier vanaf vanochtend vroeg al aan het boren of iets dergelijks,dat dreunt gewoon mijn hele hoofd door,zelfs mijn dieren vinden het vervelend.mijn konijn wou zijn hok niet uit,hahaha

13. Hesje

handbal dames in halve finale

volleybalsters staan 2-1 voor

14. enk52

15. Hesje

ja geweldig hè ook de wielrenster op de sprint naar de halve finale

16. enk52

Ja die heeft ook al goud op de keirin

en ook goud voor Bouwmeester met zeilen

Laatste bewerkt: 16 Augustus 2016
  17. Hesje

ha het gaat goed nu:)

18. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedenavond ,

Hmm de tandarts vond ook dat ik wat eerder had moeten komen.Nu van de boven kiezen een pietsje afgeslepen om in elk geval de druk te verminderen. Ze dacht dat het overbelasting was omdat het niet helemaal goed paste.
    o_Ok mijn eigenschuld natuurlijk , ik had de laatste keer erg veel haast om naar huis te gaan:oops:

Bobo je doet het super , het is echt proberen en nog eens proberen.Ik kan je alleen maar succes wensen.

19. enk52

Goedemorgen allemaal,

Owen van harte gefeliciteerd met je verjaardag

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  20. Hesje

goede morgen

Owen gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.