Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

hi hi ik zat aan een theelichtje te denken

maar ik was blij dat ik vroeg wakker was heb ik toch de zon gezien, nu is het weer grijs

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat kan ook Hesje, goed idee:)

De zon schijnt hier nu volop.

3. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal,

ik ben zoals gewoonlijk de laatste tijd nog steeds niet wakker te krijgen.:oops:zo maar wel eens beginnen aan mijn huisje,is hard nodig.zonnetje is hier ook nog helemaal niet te zien,waarschijnlijk eind van de middag is meestal hier

4. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

dank je wel lea en hesje maar ik lust ook koude thee maar wel met een smaakje. hier net klaar met de was. restaurant is voor de ouderen kunnen ze tussen de middag eten en 's morgens koffie drinken. en 'smiddags een borreltje. kost niets het kost voor 2 machines 3.60 euro met drogen erbij. kan ik zelf geen wasmachine voor hebben dus hier staat een afwasmachine voor als mijn hand niet wil.ik ben hier alles naar 7 aan het brengen en vandaag ben ik thuis dus zit er boven op. morgen weer moeilijk want dan ben ik weer weg en moet ik het tussendoor proberen

5. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Dat is inderdaad geen geld, en ook nooit problemen met kapotte machines:p

6. enk52

Dat is zeker goedkoop, enige nadeel is dat je er niet altijd over kan beschikken.

Ria dat gaat lukken, als je er 3 op 8 hebt is de wolkenrij binnen. We hebben nog 50 uur ruim

7. the_liberty

ja denk ik ook lea en lucie dat is waar. ik kan zeggen tussen 8.00 uur en 17.00 wanneer ik wil wassen. dus ik bestel voor als ik thuis ben 7 dagen per week

8. enk52

Dat is goed geregeld dan Ria:)

9. doj34

doj34 Forum freak

ik zit nu op 4-5-5-4.... toch lastig tijdens de vakantie.
    Gisteren weer richting huis gegaan, tja wel goede wifi maar druk met het huishoudelijke werk... ach het is maar een spel... gniffel.. een zeer verslavend spel.

Goedemiddag allemaal... (nu 1 over 12 dus kan het roepen)

10. the_liberty

ja rita maar waarom ga je er dan niet met 3 omhoog als je bang bent dat je het niet haalt? heb je toch de wolkenrij

11. doj34

doj34 Forum freak

met drie omhoog? dat doe ik al volgens mij... neem elke keer de laatste... zit erover te denken om speentjes aan te schaffen... of bedoel je dat?

12. LucieSchreurs

Ik denk dat ria bedoeld dat je maar drie van de vier beestjes op level acht hoeft te krijgen de laatste kan je laten zitten, scheelt toch een hoop event gewas

13. the_liberty

ja dat bedoel ik 3 beestjes van de 4 rita. scheelt een boel gewas

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  14. doj34

doj34 Forum freak

ow dat had ik niet in de gaten... (tja anders reageer ik ook dus niet zo raar hahahahaha)

ik zal mijn focus op 3 van de 4 zetten, ook al ben ik net zo gek als bobo, ik wil alles...

15. bobobear

bobobear Levende forumlegende

jaaaaa,ik wil altijd alles8)maar als het niet haalbaar is dan gaan voor het hoogst mogelijke:music:

16. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedenavond, zoef kom even langs.

17. enk52

Ben je een haas geworden eevee?:)

eevee60 vindt dit leuk.
  18. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Zo voelt het de laatste dagen wel haasten tijd tekort en haasten, maar word nu weer beter.:)

19. LucieSchreurs

goedenavond Eevee, bijna klaar met het event? of zijn de de peeperkoeken niet lekker?:p

20. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenavond

Hoop dat ik het event met mijn pc problemen net ga redden. Vanavond conformvelden er op en hoop daardoor net genoeg eventgewassen te hebben om de wolkenrij te halen.

Ik snap trouwens niet hoe je op 3 dieren richten eventgewassen kan schelen. Want je hebt sowieso toch om en om een level eventgewassen bij een dier en dan weer een level met andere gewasssen/bomen. Dus je moet toch altijd evenveel levels met eventgewas spelen.