Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Hesje,

wat een geweldige theepot:)

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja vakantietijd hè

je komt steeds weer wat anders tegen;)

3. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal. ook al gaan we met de tent Hesjes theepot brengt me wel alvast in de vakantiestemming

4. Hesje

ja sommige willen luxe hè ;)

5. ringo803

ringo803 Junior expert

goedemorgen
    Het nieuwe spel staat er op
    groetjes

6. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemiddag.

Ringo ik zag het, ziet er knap ingewikkeld uit.
    Maar meestal als we bezig zijn valt het mee;)

7. enk52

PLINK PLOINK

Deugnietenevent

8. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal,

net even de faq gelezen en natuurlijk snap ik er niks van,maar dat zal wel weer goedkomen.wat ik wel begrijp is dit keer geen dropjes,dus ikke blij.:Dik heb er weer zin in.

vanmorgen mijn hondje naar de dierenarts gebracht,hij moet daar tot eind van de middag blijven om te kijken of de insuline wel zijn werk doet,dus wordt ie om de 2 uur geprikt:wuerg:ik vond het wel moeilijk om hem achter te laten hoor,ik kreeg het gevoel dat het voor altijd was,erg he.maar gelukkig kan ik het wel relativeren,maar prettig vind ik het niet.maar is voor zijn gezondheid.

9. enk52

Gaat vast goed komen Bobo, ze kunnen hem nu een dag in de gaten houden en zien dan misschien waar het probleem ligt.

10. doj34

doj34 Forum freak

dikke knuffel voor jou bobo!

11. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede avond allemaal:)

ik ben net terug van mijn hondje ophalen.was een miscommunicatie over dat hun zouden bellen en ik hem gewoon zou ophalen.maargoed hij is er weer.ik heb hem echt wel gemist is toch anders dan dat hij bij mijn zus is.al met al is eruit gekomen dat ze niet echt snappen hoe het bij hem werkt.zijn glucose zakt maar heel langzaam.ondanks dat hij die insuline krijgt.het is eigenlijk pas net dat het een beetje goed is over de hele dag meten.dus ze gaat morgen even overleggen met de internist van het dierenziekenhuis en dan zou ze mij bellen hoe nu verder.al met al staan we nu dus even stil.maar we wachten af.hij mocht wel de hele dag gewoon daar los lopen in een aparte kamer dus hij hoefde niet in zo een hok,daar ben ik wel blij om.en zijn vriendinnetjeshond was er ook dus hij blij.maar nou houdt hij me wel in de gaten dat ik niet wegga zonder hem,hahaha.

12. enk52

fijn dat hij terug is Bobo, jammer dat er nog niets uitgekomen is.

13. Hesje

fijn bobo dat hij het naar zijn zin gehad heeft en nu maar weer afwachten hè

hier de hele dag regen bah

en ik ben benieuwd naar het event

14. enk52

Hier geen druppel gevallen hoor. Was ook niet heel warm maar dat is niet erg. Even acclimatiseren.

15. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede avond, kom even langs.......

Bobo dikke knuffel voor jou, is altijd spannend als je dier in ziekenhuis is.......en jaja hij zal je goed in het oog houden nu......ben blij dat jullie terug tesamen zijn......en nu maar afwachten, maar zal wel goed komen....

Enk, geen regen?? dat is echt een luxe stad daar bij jou......als ik kon zou ik verhuizen......;).....hier vies en druilerig weder...o_O

16. enk52

Goedemorgen allemaal,

fricor, eevee60 en bobobear vinden dit leuk.
  17. Hesje

goede morgen

hier nog steeds regen

fricor, eevee60 en bobobear vinden dit leuk.
  18. enk52

Goedemorgen Hesje,

hier begon het gisteravond ook te regenen. Het is nu weer droog.

19. Hesje

het is hier gisteren helemaal niet droog geweest

maar vanmiddag schijnt het droog te worden:)

20. enk52

Na regen komt altijd weer zonneschijn en het weekend schijnt weer heel mooi te worden:)