Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen wie wat leuks gaat doen veel plezier.

Zit ook in 4 vandaag drops vangen.

2. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedemorgen

Hier de eerste drie racen bijna af. Er staan nu eventgewassen, maar zal vannacht denk ik maar roosjes gaan planten. Want merk nu dat ik niet meer benzine kan maken omdat ik te weinig dropjes heb.

Edit: ships geloof dat ik mijn hele planning om moet gooien. De kleine kerel slaapt nu nog van vanmorgen zijn slaapje. Was van plan vanmiddag na zijn slaapje de stad in, maar zal dat nu dus omdraaien. Nu is echter de vraag of ik dan nog wel weer thuis kom en de eventgewassen kan oogsten of dat het pas vanavond wordt. We zouden nl. bij mijn schoonouders eten, dus voor de kleine kerel is het dan beter om hem daar vanmiddag op bed te leggen.

Laatste bewerkt: 29 Juli 2016
  3. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Hier kan je ook altijd meteen in de kleren springen hoor voor de vuilkar....komen die normaal rond 9.00 uur nee nu komen die om 7.30 ofzo......dus ook maar snel alles buiten gezet......

durf het haast niet te zeggen maar event is af....... ! en geen veredeling gebruikt.....wel 1 flesje moeten kopen.....voor het laatste vakje....

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede avond allemaal,ik had vandaag mijn dagje wel.ik ben net weer thuis en helemaal gaar.het liep niet zoals alles moest lopen,maarja dat heb je wel eens he.

hondje vanmiddag naar mijn zus gebracht,belde ze me eind van de middag dat hij veel plast en ook zijn plas niet kon ophouden toen hij op haar bed lag:wuerg:ik zei nog,daar had ik geen last vanxDnou,dierenarts gebeld,want zat ook een klein beetje bloed bij.moest ik zijn plas brengen,maar mijn zus zag het niet zitten om met een bakkie achter de hond aan te hollen dus daar ging ik weer naar haar toe.toen naar de dierenarts gebracht,hij had geen blaasontsteking,maar zijn suiker was wel veel te hoog:wuerg::oops:nou moet ik hem dinsdag daar brengen en dan gaan ze hem om de 2uur prikken kijken of die insuline wel goed zijn werk doet.ik zei en wat als niet.dan is er een sterkere insuline,maar die wordt haast niet gegeven is alleen voor aparte gevallen,ik zei,nou dat is ie wel,zit in de familie,lolll.dus eigenlijk ben ik nog geen bal opgeschoten met hem.terwijl we toch alles doen wat moet.alles op de tijd enzo.maargoed,we gaan gewoon weer door.ik vind het niet erg om alles te doen,maar ik zou wel graag verbetering willen zien.

5. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ach bobo dat is nou weer naar
    je doet zo je best en je kan er niets aan doen
    knuffel voor jullie hoor

gefeliciteerd freedom je hebt snel gevlogen :)
    ik moet nog huttentutten dus morgen weer verder vliegen

6. enk52

enk52 Levende forumlegende

Bobo, dat is wel heel sneu. Je doet zo je best.

Freedom je bent snel. Ik ben nog met de laatste bezig.

7. sientje10

sientje10 Regelmatige auteur

Hoi kliekjes heeft er nog iemand een geitenmelkboom en tempelboom
    in de schuur staan heb er wel maar extra is heel fijn dan gaat
    het sneller met verzamelen
    groetjes

8. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Hier event ook in de kelder, kreeg ineens heel veel drops:)

Vanmorgen de oudpapier bak vergeten:oops: nou moet ik er nog 4 weken mee doen terwijl hij bijna vol zit.
    Ik hoorde hem en dan tja telaat:cry:

Bobo dat is balen, stuur jou gauw een heleboel..

9. enk52

Goedemorgen allemaal,

10. Hesje

goede morgen

wat lief weer

fricor, -freedom5555- en bobobear vinden dit leuk.
  11. enk52

Goedemorgen Hesje,

die theepot is ook een schatje hoor:)

Is het gelukt met de kussens?

12. Hesje

ja hoor gelukkig wel ze was er helemaal blij mee

de eerste was het lastigst moest je steeds meten en passen

zo straks even de wolkenrij bij elkaar vliegen en dan kijken of alle viegtuigen erop passen:)

13. enk52

Ik heb ze er net opgezet maar wacht even met aanzetten tot het gunstiger uitkomt voor de epbonus.

14. Hesje

ja ik ook ik heb net alles geoogst dus maar even wachten
    inmiddels het regenwoud even anders ingericht:)

maar je verwacht het niet, maar op schaduw ook klaar denk ik;) ik ben er nu nog niet geweest

15. enk52

Lekker Hesje, het was ook goed te doen.:)

16. Hesje

ja vond ik wel hoor

gelijk wat veldjes tarwe gezet en de open plek anders ingericht

17. bobobear

goedemorgen allemaal,

bedankt voor de knuffels:)

nu maar weer eerst aan een kopje thee.daarna beginnen met mijn konijnekooi verven.moest niet echt,maar vind ik wel mooier,maar ik was er al mee begonnen,maar de kleur viel tegen dus vdw ander kleurtje gehaald ,maar nog geen fut gehad om verder te gaan,nou eigenlijk weer opnieuw te beginnen,maar dat ga ik zo doen.maar eerst een beetje wakker worden:music:

18. enk52

Succes met verven Bobo

Ik heb ook druk dagje, 2 verjaardagen en t shirt ophalen wat ik gewonnen had. Die is nu klaar.

19. bobobear

oke,inderdaad een druk dagje lea.maar wel gezellig verjaardagen en altijd leuk als je wat gewonnen heb toch?

20. enk52

Zeker weten Bobo. Mocht zelf weten wat ik erop wilde hebben dus daar moest ik op wachten. Meteen voor alle kleinkinderen een beker met hun naam erop besteld. Ze hadden van die plastic bekers en dan ook een figuurtje erbij zoals Woezel en Kitty. Waren echt heel goedkoop. Moeten ze maar bewaren tot ze groot genoeg zijn om er uit te drinken. Féline kan het natuurlijk wel en die is bijna jarig.