Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

gefeliciteerd lucie en een fijne dag. hier in rotterdam grauw weer. ga even lopen naar het strandje bij ons want vanaf 1 okt, mogen de honden er weer lopen.yeeeeee weer gelukt

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ria, het lukt nu echt met plakken. Super hoor:)

PLINK PLOINK Stekjes en mega-ep

3. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Al een geluk dat jij de enige bent, zou nogal een kabbaal van gewelste zijn ginds in dat noorden van nederland......

Heb hier juist men katten buitengejaagd, letterlijk, was een gasgeur :( :( alle ramen staan nu open......

Detje indeed, de oudste veel aandacht geven met aaien als de kleine in de buurt komt......de kleine aaien en dan je hand laten ruiken aan de oudste en omgekeerd, zodat ze via jou aan elkaars geur wennen......(dat klinkt nu zo raar van zinswending), dan tesamen "op" afstand laten eten....;maar zorgen dat de kleinste het eten van de oudste niet opeet !! dus erbij blijven en ikzelf sta er nog steeds tussen......

Ze raden in weze aan van de twee gescheiden te laten eten, ttz. met een glazen deur ertussen zodat ze elkaar toch kunnen zien, maar ten eerste moet je dat reeds hebben en ten tweede moet het doenbaar zijn.

De oudste niet laten verjagen van haar vaste slaapplaatsen door de kleine.....de kleine wil steeds spelen en daar zal die oudste niet van houden ! De oudste moet zich nog thuisvoelen, dat is de fout ik gemaakt heb....(was ook een volwassen gesterliseerde vondeling trouwens die blijkbaar een trauma heeft, aangezien ze rare dromen heeft en dan naar mij komt luid maiuwend).

En laat ze maar grommen en blazen dat komt wel goed, met veel geduld......héél veel geduld, na enige (lange) tijd dulden ze elkaar....

Hier is de oudste wel een kattin en de jongste een kater.....jullie noemen dat anders, ben ik even kwijt......

ps. wie je hele goede raad kan geven is trouwens Adrie.

En heuu sorry maar luciie van harte met je verjaardag..... :)

4. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemiddag

Ik voel me wel echt jarig met alle felicitaties hier in het draadje:)
    Dank jullie wel en vlug maar wat extra lekkers neergezet voor bij de borrel.

5. enk52

Lekker lucie, daar had ik net trek in;)

Moest je werken vandaag?

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  6. LucieSchreurs

ja, ik heb gewoon gewerkt vandaag. Ach was wel gezellig met alle collega's die me hebben gefeliciteerd. Morgen lekker vrij en dan zaterdag feest:p

7. enk52

Dat kan inderdaad ook heel gezellig zijn en zaterdag is een mooie dag om verjaardag te vieren

8. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

*komt borrelen*

Of zal ik maar borrelhappen zeggen? xD

9. LucieSchreurs

Wordt zeker gezellig, we vieren dan vier verjaardagen tegelijk, lekker op locatie dus geen rotzooi in huisxD

edit borrel bij de hap

10. detje81

detje81 Forum-overlever

Dank je Freedom voor de tips, dan doen we het aardig goed op dit moment. Behalve dat oude niet bij ons op de bank wil liggen en de kleine wel. Oudste heeft nu haar krukje weer gevonden, wat eerst echt altijd voor haar was en ze laatste jaar niet op gelegen heeft. En de poef waar ze sowieso vaak op lag is van haar en heeft kleine ook nog niet opgelegen.

We hebben de kleine als we er niet bij zijn in de bench, dus wel geprobeerd oudste op afstandje daarvan te laten eten, maar dat lukt nog niet. Bakje moet in de bijkeuken waar het normaal ook staat daar eet ik en niet bij hem. Voordeel is dat kleintje bij brokjes oudste heeft gestaan toen die buiten was, maar zoiets had van nee, die vind ik niet lekker, ik wil gewoon mijn eigen kittenbrokjes, dus daar hoeven we nog niet bang voor te zijn dat hij brokjes van de oudste op eet.

Groeten Detje

11. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

voor klaartjuh

Ik had verkeerde lijm gebruikt :inlove:

12. Hesje

Hesje Levende forumlegende

lekker lucie

heb je zaterdag ook nog een gezellige dag

13. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Aah je verwent ons , ik kom gauw even mee smikkelen.

Detje het is ook een kwestie van geduld, komt vast goed.

14. Hesje

ik neem een hapje en een slokje en ga afsluiten tot morgen allemaal

15. enk52

Ik eet het laatste stukje taart en nog wat nootjes. Dan ga ik ook afsluiten. Tot morgen allemaal.

16. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Dat mag je wat mij betreft vaker doen als je daarna zo'n taartje komt plakken :music:

17. LucieSchreurs

einde verjaardag:)
    Lekker rustig was het vandaag maar het feest komt nog wel:p

wel te rusten en tot morgen

18. enk52

Goedemorgen allemaal,

Voor de vroege vogels een lekker ontbijtje

19. Hesje

goede morgen