Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Hesje, zoon op weg?

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja ik heb zijn volgapp
    hij heeft ruim 8 km gehad, maar de taxi was laat dus beetje achteraan starten en dan loop je in de drukte

3. enk52

Komt vast goed, dat verspreid zich wel weer. Hoe laat is hij gestart dan?

4. Hesje

om 4 uur gaan de poorten open

dan staan de feestvierders van de nacht langs de straat om de wandelaars uit te juichen
    die gaan aan de wandel en de feestvierders gaan dan naar bed

5. bobobear

bobobear Levende forumlegende

wel lekker dat hij vroeg is begonnen,dan is het nog niet zo warm hesje.lijkt wel of we allemaal met hem meedoenxD

pfff 4 uur,dan ben je echt wel fanatiek.:oops:

6. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

GOedemorgen allemaal

Knap hoor Hesje van je zoon en slim dat hij zo vroeg start, scheelt toch heel wat warmte

7. enk52

Ik zag net ook foto´s voorbij komen van een camping. Dat lijkt me dan ook niet fijn als een deel wakker blijft en lawaai maakt en een ander deel probeert te slapen.

8. Hesje

nee op een camping lijkt mij ook niets maar anderen vinden dat dat er bij hoort

en die starttijd is normaal hoor de 50 start altijd om 4 uur
    want iedereen word voor 5 uur vanmiddag terug verwacht anders ben je te laat
    de 40 km start om 6 uur en de 30 mag om half 8 weg

ik moet hier nog 4 visvoer maken voor de wolkenrij:)

Laatste bewerkt: 19 Juli 2016
  9. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen nogmaals.

nu wel echt mijn bed uit. Zometeen weer bezig met de mooie droomdekentjes.
    Een aantal versturen en een aantal nieuwe verwerken.
    ppffff hij is al flink op weg die zoon van je hesje.
    ik doe het hem niet na, behalve als mijn mountainbike mee is als hulpmiddel.

vanavond is mijn kastanjelijn weer beschikbaar, even wat wormpjes erbij krijgen en mijn uien aanvullen.
    die questen van de laatste tijd hebben 40 duizend uien verslonden.
    Zit nu op 64% maar wil toch echt wel de 100% halen ;)

10. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen,

Geweldig Hesje dat hij er zo voor gaat, pluim.

Even gekeken zit op 59% nog niets extra gedaan is ook niet nodig denk ik.

11. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ik kom ook weer even snel langshuppelen.zo me maar weer eens aankleden en met mijn hondje gaan wandelen en vooral laten zwemmen.hij zou eigenlijk bij mijn zus blijven deze week nog,maar het was te heet voor haar,dus mag zussie hem weer hebben,hahaha.maar ik vind het wel lekker als hij er is hoor.dan ga ik tenminste naar buiten.ik vind de zon lekker ,hij wat minder alleen als hij mag zwemmen.voor de rest kan niemand er in mijn omgeving meer goed tegen de warmte.ik gelukkig nog wel

12. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal. ik ook net met hondje buiten geweest maar die gaat echt niet het water in bobo. ook niet op het kleine strandje op de rottemeren bij mij achter. wel lekker graven in het zand en dan op die koele plek gaan liggen. fijne dag allemaal ik ga weer rennen

13. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Doe et er rustig mee aan meis.:)

14. muts70

muts70 Veteraan

goedemorgen allemaal

15. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemiddag Muts,

Bij jou ook zo warm?

16. enk52

Goedemiddag, weer ochtendje gewerkt.

PLINK PLOINK

Volle maan:)

17. muts70

muts70 Veteraan

hoi eevee, het is nog te doen hier hoor. zit buiten op de bank onder het dak van de veranda. zon gaat nu bijna op mijn benen schijnen dus zometeen even iets opschuiven.... ;)

zoonlief en zoon van rita zitten binnen wakker te worden.... hebben vanaf gisteravond uurtje of 8 zitten gamen, ze wilden graag een keer een nacht doorhalen.... zucht..... en ze hebben mijn man vanmorgen nog begroet toen hij naar het werk ging.... daarna toch maar hun bed ingerold, paar uurtjes geslapen en nu met witte snoetjes op de bank:sleepy:, hahahaha stelletje nachtbrakers....xD

eevee60 en miekje9 vinden dit leuk.
  18. doj34

doj34 Forum freak

oke, dus ik ben gewaarschuwd hahahahahaha

19. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede middag,

[​IMG] Ron :)

voor de rest veels te warm reeds.......niet meer gewend.......beneden vinden ze het dan te koud :wuerg:

RonSchoof, miekje9 en bobobear vinden dit leuk.
  20. Hesje

goede middag

trekken ze maar een vestje aan freedom

ik ook weer thuis en zoon op logeeradres
    hij was even 2 uur afgemeld
    ik vroeg hoe het ging zegt hij ik ben moe:oops: gek hè na 53 km. morgen is hij wat korter