Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen bobo
    doe maar rustig aan hoor

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

het wordt wel mooi weer vandaag he?en de aankomende week ook:inlove::D

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Klopt Bobo, later in de week wel weer kans op onweer.

4. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal. hier nog erg mistig maar trekt misschien wel bij. hesje veel succes voor je zoon deze aankomende dagen,fijne dag allemaal

5. Hesje

goede morgen Ria

heb je het weer druk?

6. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,

Hesje veel succes voor je zoon :)

en hoe waren de foto's met je mama? of heb ik erover gelezen.......o_O

Vind het event verdomd moeilijk zit wel al aan 95, en zet ook kruisjes op men blad......maar dat zeewier is niet genummerd :wuerg:

7. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Volgende keer zou BP herkennings dingen op de vakjes moeten zetten Of alles op 1 scherm dan houd je overzicht

Ow ja smorgens samen

8. Hesje

nee freedom heb je goed gelezen en de foto's zijn mooi geworden

goede morgen Miekje dankjewel voor dat mooie overzicht

9. miekje9

Ik heb mijn best gedaan:)
    Eigenlijk zoals altijd.
    De Layout is altijd het lastigste:inlove:

10. enk52

Ik streep ook alles af hoor freedom, heb ik nooit eerder hoeven doen.

Goedemorgen Annemieke en Ria zag ik ook nog langs vliegen. Altijd maar druk.

11. miekje9

ZIjn er nog kliekjes die die 3 oude items missen op de wolkenrij???

12. Hesje

ik weet dat je altijd je best doet maar normaal wijst het gewoon de weg
    en zo te lezen zitten we allemaal met een printje erbij:)

13. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Detje gefeliciteerd met je level up

Miekje bedankt voor het overzicht dat werkt super , ik mis in ieder geval niets maar misschien dat de jongens niet alle items hebben?

14. -freedom5555-

Miekje het is echt superwerk dat je levert :inlove: zonder kon ik er niet aan beginnen.....en zo vlug dat jullie(jij en Ron) dat doen....een dikke proficiaat hoor.

15. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen allemaal,

laatst deed mijn muis het niet dus ik een nieuwe gekocht, goedkoop gevalletje maar die voelde niet goed. dus geruild met die van suzannes laptop... zij gebruikt hem maar sporadisch, zit meestal op de pc van haar vader.
    Vond ik de muis die ik ooit voor die pc had gekocht terug. Manlief wilde geen draadloos dus nog in verpakking.
    Start ik vanochtend laptop op, doet de muis het niet pfff , niet weer he, dacht ik.
    Batterij vervangen en nog niets. Die van Suzanne gepakt, doet het ook niet. Toetsenbordmuis weigerde ook.
    Dan maar opnieuw opstarten... jippie, 2 batterijen en drie muizen verder kan ik eindelijk oogsten (gelukkig dit keer met wac)

Hesje ze hebben droog weer maar de temperatuur gaat wel stijgen... hopelijk houdt hij het koel.
    S avonds zijn bidon in de vriezer gooien zou ik zeggen. Dan overdag redelijk koel water.

Weet je wat ik eigenlijk mis... bij het tijdklokje het event. Tot hoe lang dit event duurt. Ik heb nu 32% klaar (vakje 112 maar geen idee of ik op schema lig).
    Vannacht nog een keer extra kunnen oogsten omdat ik toch wilde weten of manlief geland was.

Miekje, bedankt voor je voorwerk, ditmaal heb ik het ook nodig om de juiste weg te vinden.

Prettige dag allemaal, hier gaan we proberen het grote zwembad op te zetten (zonder manlief die altijd de pomp klaarmaakt).

Laatste bewerkt: 17 Juli 2016
  16. bobobear

bobobear Levende forumlegende

dat gaat je wel lukken rita;)

ik heb nog niks ingeleverd,ik ben wel al visvoer aan het maken.:music:

17. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen

Rita gaat vast goedkomen met het zwembad.

Super stil hier , iedereen in het zonnetje aan het vissen?

Laatste bewerkt: 17 Juli 2016
  18. -freedom5555-

Ja het is hier al heel de dag vreselijk stil.......iedereen genieten van het mooie weer denk ik zo.......alhoewel hier redelijk veel "verraderlijke"(koude) wind.....

En Doj hangt in haar zwembad......hopelijk....;)

19. enk52

Vanmiddag zeker buiten gezeten.

Ik hoop ook dat Rita en de kids lekker in het zwembad liggen ondertussen.

20. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

ja hesje superdruk. ziekenhuis met ton 2 dagen zelf 2 dagen dijkzicht. nu eindelijk naar de chirurg op de 26e a.s. en dan wachten op operatie. morgen 7 uur weg met sai bloedprikken en daarna alle drie naar de tandarts. ga dit event ook niet halen, ben pas bij 26. moet bij de balk ook elke keer terug tellen. want ik heb hem getekend tot 42.maar op event wel schuifbalk maar geen genummerde rijen. maar maak me niet druk. fijne avond nog allemaal.p.s. miekje ook bedankt voor het voorwerk want ik had anders helemaal niet mee gedaan