Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dan hebben jullie geluk gehad. Hier regende het al eerder.
    Fijn dat het gezellig was en 45 jaar vrijwilliger dat is wel een huldiging waard.

Er zitten nog wel kleine buitjes Lucie maar het trekt weg naar het oosten.

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen bobo

het is hier ook wel grijs maar nog wel droog

4. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen wij hebben motregen.

5. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen allemaal,

ik ga vandaag veel doen... vooral leuke dingen... maar begin eerst met een gesprek met de teamleider van mijn dochter.
    In januari toen Suzanne teveel verzuim had op school, werd er besloten om haar een therapeutisch jaar te geven waarbij het terugkomen op school de hoofdzaak zou zijn. het plezier terug krijgen enz.
    Nu had ze maandag een gesprek waarbij het woord Havo is gevallen en dat kwam niet goed binnen.
    Hij wilde ons ook hierover horen.
    Gisteravond begon Suzanne er toch over te twijfelen of ze dan toch Havo ipv Atheneum moet gaan doen.
    Ze heeft zo hard geknokt (van ons hoeft ze niet zo hoog te vliegen) om op dit niveau te zitten. we zullen wel zien.

Daarna mag ik richting Brabant, daar is een maakstersgroep die droomdekentjes aan mij gaan overhandigen. (vorige keer waren het 86 stuks, ben benieuwd of nu de 100 wordt gehaald)

Als laatste rijd ik naar Nieuwegein waar mijn zoon door mijn broer heen wordt gebracht zodat we kunnen gaan klaverjassen met twee fantastische judoka's die straks voor een medaille gaan op de olympische spelen.
    Hierbij komt een fotograaf en verslaggever die een mooi item van maken voor het judomagazine van de judobond.
    Ze willen de olympiërs op andere manier mooi naar voren laten komen... en daar mogen mijn zoon en ik aan meewerken... dus al twee dagen aan het oefenen.
    (Daan heeft gisteren zelfs het schudden van kaarten geoefend, hij was daarin nogal traag ;) )

mooie avond heb jij gehad hesje, en 45 jaar vrijwilliger dat is heel knap.... normaal is het gemiddeld 3 tot 5 jaar dat een vrijwilliger in zijn kracht staat voor hetzelfde bedrijf/vereniging of stichting.

fricor vindt dit leuk.
  6. bobobear

zo,dan heb jij een druk dagje vandaag doj,maar wel leuk:)

7. Hesje

leuke dag Rita vooral voor het eerste deel succes
    als ze zich weer prettig voelt op school is dat toch belangrijk misschien nu een stapje terug
    zij in een beter vel jullie allemaal een beter gevoel

ook succes voor je zoon klaverjassen kan ik wel mijn schoonfamilie is met die genen geboren twee van mijn zoons ook

en vrijwilligers zijn er veel in de zorginstelling degene die het al zo lang doet is begonnen op zijn twaalfde
    piano spelen bij de weekafsluiting in wat toen het bejaardenhuis was
    mijn moeder heeft het 30 jaar gedaan het laatste was bij het bewonerskoor mensen halen na het uurtje zingen een kop koffie geven en ze dan weer terug brengen

fijne dag allemaal

8. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Jij gaat zeker veel doen doj maar zo te lezen idd een leuke dag.

Klaverjassen was hier vroeger ook zeer populair.

9. doj34

doj34 Forum freak

bedankt allemaal...

ja hesje dat klopt wel wat betreft Suzanne maar ze heeft er ook hard voor geknokt en het niveau is niet de oorzaak of resultaat van haar klacht. Dat had te maken met pestgedrag.
    We zullen het gesprek aangaan en dan een besluit nemen, het belangrijkste is dat Suzanne weer zich happy voelt waar ze ook is/zit.

10. Hesje

snap ik en het is waarschijnlijk de zelfde school, ik hoop wel dat ze nu niet meer gepest word en al wat met meer plezier naar school gaat

11. enk52

Goedemiddag allemaal,

Rita ik hoop dat je een goed gesprek gehad hebt en met plezier naar school gaan is inderdaad het belangrijkste.
    Succes met je andere bezigheden, super voor Daan dat hij daaraan mee mag werken.

PLINK PLOINK

Eventkalender

Laatste bewerkt: 29 Juni 2016
  12. Hesje

event kalender

spannend nieuwe dingen:)

13. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ziet er goed uit Hesje, we laten ons verrassen :)

14. bobobear

goede avond allemaal:)

15. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

iHalokes iedereen......er stonden deze namiddag 4 vreemde gewassen/vruchten voor men sla en wortel op de markt.....vraag me niet naar de zeer vreemde namen, ben ik vergeten......nu is het weg !! oftewel moet ik eens naar mijn hoofd laten zien....oftewel stond het er echt xD

Kalender eens bekeken en ziet er weeral best pittig uit....met fokevent......met nublons8)

O ja heb het laatste nieuwe "ding" gedraad aan het rad.....:inlove:

16. enk52

Goede avond Bobo:)

Die stonden er inderdaad Freedom en gefeliciteerd met je roze vogelhuisje. Hier wil hij nog niet landen.:)

17. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Spannende nieuwe gewassen/boomvruchten begrijp ik dat nu goed???

En ook al een spannende event kalender... we gaan ons weer niet vervelen:music:

18. doj34

doj34 Forum freak

goedenavond.... ja het is een goed gesprek geweest en hoogstwaarschijnlijk zal Suzanne de juiste keuze maken.
    ik mocht 81 droomdekentjes ophalen (5 meer dan vorige keer).
    En we hebben gewonnen!!!

eevee60 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  19. fricor

fricor Commandant van het forum

goedenavond,

hier net ook een roze vogelhuisje gedraaid.
    ik zie die nieuwe namen nog steeds hoor freedom.
    klaartjuh gefeli met weer een level erbij.
    Rita wat een leuke foto en spannend voor zowel je dochter als je zoon.
    alweer bijna juli.....hhmmmm....het gaat me allemaal een beetje te snel hoor.
    hesje leuke bbq gehad lees ik. ik doe al meer dan 10 jaar vrijwilligerswerk op dezelfde locatie maar nog geen bbq gehad.
    fijne avond en voor straks welterusten allemaal.
    groetjes en knuf

20. enk52

Goedemorgen allemaal,

Ik heb elk jaar een etentje van de school waar ik kantinedienst doe. Is ook vrijwilligerswerk.

fricor, eevee60 en -freedom5555- vinden dit leuk.