Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Het is in ieder geval weer mooi weer om te wandelen. o_Ok nog niet zo warm nu.

2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Veel plezier vandaag Detje

Hier is het nu droog maar wel frisjes

3. bobobear

bobobear Levende forumlegende

hier schijnt het zonnetje.zometeen maar weer eens met hondje naar buiten.gelijk even wat boodschapjes doen,dan heb ik alles tegelijk gehad:music:

4. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemiddag,
    de vakantie was geweldig, we zaten in Noord Duitsland tegen de grens van Polen. De eerste week 1 dag regen gehad en af en toe een buitje. Temperatuur was altijd boven 20 gr. Afgelopen dagen zelfs 30 gr. Gisterenmorgen gingen we weg was het al 28 gr. en ik vond het erg koud toen we thuis kwamen en nat:cry:.
    We hebben het lekker rustig aan gedaan en we hebben heel veel gefietst, Prachtige natuur.
    Zojuist onweerde en regende het hier alweer. Nu even teruglezen wat er zoal geschreven is vanaf het moment dat ik geen internet meer had.
    Alles gelezen, Ja Bobo het was een heel gedoe om de suiker van mijn vorige hond geregeld te krijgen ook daar gingen de waarden van 7 naar zelfs 20. Maar houd vol, je bent er nog niet zo lang mee bezig. Komt allemaal goed.
    Verder mooie en minder mooie berichten, dus maar een dikke knuffel voor iedereen.

Laatste bewerkt: 26 Juni 2016
    fricor vindt dit leuk.
  5. bobobear

goedemiddag allemaal:)

oma agnes hetis echt moeilijk om die waarde goed te krijgen en je blijft maar denken wat mag wel wat niet,wel laten zwemmen of juist niet teveel bewegen,het is echt een gedoe.maar we gaan gewoon door.wat heb jij allemaal gedaan om het een beetje geregeld te krijgen?want zelfs de dierenarts staat voor een raadsel,dit is ook de eerste hond in hun praktijk met suikerziekte:oops:ik had wel gisteren mijn zelfmeetapparaatje binnen gekregen.was erg snel had ik vrijdag avond besteld:Dkreeg er ook nog een zakje hondenbeloning bij,alleen mag hij die niet,maar gaat om het idee

6. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede avond het heeft hier vanmiddag gerommeld maar geen regen gezien wel de zon

dat is lekker bobo hondekoekjes om naar te kijken

7. bobobear

ben ik weer even hoor:)

hahaha,hesje toch,ik heb ze maar niet laten zien,is ook zielig.ik heb wel al wat koejes gevonden zonder toevoegingen,maar ik bouw het voorzichtig op omdat hij ook nog wel last heeft van allergieen.ja,mijn hond is er 1 met een gebruiksaanwijzing,maar het scheelt,zo ben ik ookxDoke,ik ben dan geen hond he,hahahaha

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  8. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenavond

Wij hebben ons prima vermaakt. Helaas stond er een aardige wachtrij voor de truck en daar mocht Jelmer ook niet in (moesten ze minimaal 90 cm voor zijn, las later op internet dat er een soort beugel in zit, dus zullen ze wel zelf voor moeten kunnen zitten).
    Het is hartstikke mooi aangelegd, was alleen druk vond ik. Wel minder dieren als in de vorige dierentuin.

Voor nu welterusten, want ben best wel moe na zo'n dagje.

Groeten Detje

9. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedenacht. weet iemand van welke boom de suikerappel komt in de kwis alle bommen en granaten? kan hem niet vinden. leuk detje dat het er gezellig was. als ik naar dochter ga zit ik in de buurt en wil ik er ook heen. slaap ze allemaal

10. bobobear

goedemorgen allemaal:)

11. enk52

Goedemorgen allemaal,

Bobo je bent weer heel vroeg,
    Die komt van de Annonaboom, vrij te spelen in kamer 10 van de tempel.

fricor vindt dit leuk.
  12. bobobear

mijn hond maakte me wakker hij moest plassen,dus liep ik dan met mijn suffe koppie buiten om half 6.:oops:

13. enk52

De morgenstond heeft goud in de mond zeggen ze. Het was vast nog rustig om die tijd:)

14. Hesje

goede morgen

eerst maar thee ik kan niet wakker worden

fijn Detje dat je een leuke dag gehad heb

ik ben van de week ook op zoek geweest waar die suikerappel vandaan moest komen
    de fac opgezocht geloof ik

fricor vindt dit leuk.
  15. enk52

Lekker Hesje, daar heb ik trek in.

Soms moet je weleens zoeken van welke boom een vrucht komt.

16. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal'

Ja al die verschillende nieuwe bomen van de laatste tijd maakt het niet altijd makkelijker;)

17. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen... zeg ik met een suf hoofd.

Gistermiddag bijna drie uur vast geslapen zodat ik gisteravond niet in slaap kwam... en dan merk je wat een slapende man kan doen.. whoahahahaha.... hij weet er niet meer van... eerst draaide hij om en pakte mijn hand vast, lagen we hand in hand proesttttt....
    Half uur later aaide hij me over het bolletje en in mijn gezicht.
    En toen ik eindelijk sliep rond half drie ging hij op zoek naar de bowlingbaan die hij niet kon vinden... hahahahaha tja die heb ik niet in mijn slaapkamer liggen...
    Maar oke, ik zag dat we zometeen weer kunnen spoken en rommelen met het boerenrad... kan niet wacht om twee volle maan questen de kelder in te gooien...

bobo, wat een gedoe allemaal en wat past de hond goed bij jou.
    (ze zeggen wel vaker dat de hond op de baas lijkt, ben benieuwd hoe jouw zus is... anders krijgt jouw hond een dubbele persoonlijkheid)

fricor vindt dit leuk.
  18. enk52

Haha Rita, wel heel lief hoor wat hij allemaal doet in zijn slaap. Je zou er bijna voor wakker blijven;)

PLINK PLOINK

Echt een event voor ons. Thee helpt altijd:)

19. doj34

doj34 Forum freak

hahaha dat is zo... toch dan vanmiddag weer een middagdutje doen... ehm... nee, ik slaap liever snachts

20. Hesje

goede net middag

geen tijd om te slapen spokentijd en raddeaaien:)

de thee nog even opzoeken
    inmiddels bijgelezen ik denk snel de gewassen klaar en dan lange gewassen erop heel veel drops

Laatste bewerkt: 27 Juni 2016