Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. doj34

doj34 Forum freak

hmmm. ik kan geen tg kopen... krijg foutmelding. sorry buurtjes geen sv nu...

2. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen. lea wat een schatjes op je op je plaatje om verliefd op te worden. en hesje fijne dag. waar jij toch elke keer weer een nieuwe theepot vandaan tovert is me een raadsel. hier ook 2 rondes gedaan en ga ook niet verder want vlindertuinen genoeg en ooievaars ook. dan maar even door fokken of de kikkers verkopen.fijne dag allemaal. 3 x uilen en geen boormachine, nu kiwistallen dus wachten maar.

3. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemiddag

Alle gelevelden gefeliciteerd.

Leuk Hesje zo,n familiedag hebben wij ook wel gehad .Maar mijn moeder is een nakomertje en de laatste:oops:
    Dus geniet er maar lekker van .

Ik ga ook niet verder als de mysterieuze stal/boom de rest is voor mij niet interessant voor wat het kost.
    En eerlijk gezegd de kikkers brengen een vermogen op.

4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal,ik kom ook weer even langs,ik ben nog steeds niet echt wakker hoor,tis niet mijn dag vandaag geloof ik.ach dat heb je wel eens hexD

5. doj34

doj34 Forum freak

hier kan ik geen supervoer kopen... krijg foutmelding dus sorry buurtjes.... het is mijn dag dus ook niet...

6. bobobear

ach ja,dan hebben we samen onze dag nietxD

7. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

hier nu kiwistallen gehad maar nog steeds geen boormachine. zitten ze er wel in? wie heeft er al 1?

8. doj34

doj34 Forum freak

met hulp van Ron zijn we er achter dat het aan internet explorer ligt dat ik geen sv kon aanschaffen... maar niet getreurd buurtjes... zet een bakje achter de deur...
    en nee ik heb nog geen boor... heb duiven in de men.

9. bobobear

goede avond allemaal,ik heb net het event helemaal afgerond,dus ook de extra opdrachten.ik was toch bezig en de kikkertjes sloegen goed veel over dus was best te doen.nu even kijken welk dier ik nu verder mee ga

10. doj34

doj34 Forum freak

dus onze dag wordt toch nog goed bobo...
    tijd voor een borrel... en fris

11. fricor

fricor Commandant van het forum

goedenavond,

Rita, je kunt sv kopen merk ik. bedankt voor de extra.
    andere grootverbruikers ook bedankt.
    gefeli voor wie het al af heeft.
    zelf alleen het eerste deel gedaan. nog wat extra pijlgifkikkers in het motel gestopt voor de eventueel extra gewone kikkers terug.
    man o man....de prijzen van de gewone kikkers rijzen de vijver uit! en geen fokkikker te koop. daar krijg je ook nog bar weinig voor.
    mijn bd -meter stijgt gestaag.
    mooie schelpenprijzen in de zomerkalender.
    lekker Rita, lust wel wat te drinken.
    er zaten nogal wat kruiden op de kippenpootjes vanavond.

12. bobobear

jaaa,gezellig.wat neem jij?

ik heb aan de kikkers goed verdiend.ik heb ze nog steeds op mijn land staan,3 veldjes vol,morgenochtend weer een oogst,en dan even kijken of ik er nog mee doorfok of ze verkoop op de markt,ligt aan hoe de prijs dan ligt,vandaag was echt voor superprijzen.

nu ondertussen maar van alles wat in de hotels gegooid,ik wil proberen oranje werkstallen bij elkaar te krijgen,want al die questen moet ik ooit nog eens afmaken

13. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

14. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

15. enk52

Goedemorgen Hesje,

leuk gehad gister?

16. Hesje

ja het was gezellig

weer andere familieleden ontmoet die er de vorige keer niet waren
    en weer veel dingen van vroeger opgehaald:)

en gezellig met elkaar gegeten

17. enk52

Leuk hoor, kan je dan weer op terug kijken.

Vandaag nog visite?

18. Hesje

ja natuurlijk ;)

het vaste patroon

maar ze gaan optijd weg zoon heeft poortdienst er moeten 21 vrachtwagens weg vanavond

19. bobobear

goedemorgen allemaal,ik neem lekker een kopje thee.mischien dat ik daar wakker van wordt.

fijn hesje,dat je het gisteren leuk hebt gehad;)en dan vandaag ook weer gezellig visite,je hebt het er maar druk mee:)

20. enk52

Dat zijn er aardig wat Hesje.

Goedemorgen Bobo, nog steeds niet wakker?