Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

jeetje detje dat zal vast schrikken zijn geweest zeg:oops:dikke knuf voor jou en beterschap voor je vader.

hesje gezellig dat je mee mag met het muziekkorps;)

en nu lust ik wel graag een lekker kopje thee:music:

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

mmm ... ja wel leuk loop ik wel in de kijker dwars door het centrum moet natuurlijk ook publiek vermaken:) gebeurt niet zo vaak twee vreemde muziekkorpsen door het dorp,
    lekker koopavondxD

er werd gevraagd van de week wil jij de muziek wegbrengen?
    vraag ik is er niemand anders?
    het antwoord was nee
    dus ja ze moeten wel weggebrachtxD

3. bobobear

hahahaha,ja dan heb je niet eens een keus hexDxD

4. Hesje

nee helemaal niet xDhet was een opdracht verpakt ik een vraag
    maar het resultaat is hetzelfde:)

5. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal, hier de roosjes op kwartveldjes met water, nu maar wachten tot ik er genoeg heb.

6. Hesje

hier ook Lucie velden vol met roosjes:)

het voetballen is leuk 1 spel gedaan en 9 stermunten:)

Laatste bewerkt: 10 Juni 2016
  7. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedemorgen

Was inderdaad enorm schrikken gister. Hij ligt nu aan een infuus en krijgt antibotica. Dus verwacht dat het daarmee wel snel op knapt.

Groeten Detje

8. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen... zojuist de ziggomonteur uit kunnen zwaaien... alle kabels door het huis (dus ook over de trap) opgeruimd.. we hebben weer fatsoenlijk internet. Modem nummer 3 hangt nu aan de wand.
    Detje, wat spijtig te lezen dat het niet lekker gaat met je vader, sterkte gewenst.
    bobo, wat fijn dat de suikerspiegel goed gaat.
    hesje ik zie je al wandelen als tamboermairtre of hoe je het ook schrijft. doe je ook zo'n mooi pakje aan?
    Als je een voorbeeld zoekt, dan moet je even op youtube kijken naar wie is de mol seizoen 2... dan lig je echt in een deuk.
    ik heb al twee goals gescoord. het is wel leuk en wel fijn met de uitleg van Ron erbij ( bedankt brilsmurf)

ik heb het eindelijk onbewust goed voor elkaar... maak ik gisteren voor mijn zoon een afspraak bij de uroloog (de drie maanden zijn om en had nog niets gehoord en was toch in het ziekenhuis voor therapie voor hem) blijkt deze afspraak tegelijk te lopen met zijn zus die 1 bankje verder mag zijn. scheelt weer een ritje extra.

Iedereen een prettige vrijdag! en nu is er tijd voor thee.

9. enk52

enk52 Levende forumlegende

Lekker Rita weer een huis zonder kabels:)

PLINK PLOINK

Boerenradbeloningen

10. Hesje

hi hi Rita in zo'n pakje pas ik niet meer (ik zal straks kijken)
    ik heb een degelijke verkeersregelaars jas aan
    allemaal een verplichte onlinecursus gevolgd dus we zijn allemaal geregistreerd bij het gezag

wel fijn dat afspraken gelijk lopen

ja dat was duidelijke uitleg op het veld snapte ik het meteen:)

11. doj34

doj34 Forum freak

ow zo'n regelaarsjas gaf bij ons in de stad niet de nodige veiligheid tijdens avond4daagse.
    Helaas wonen ook vreemde mensen in onze stad die denken dat ze alles mogen zelfs vrijwilligers van de sokken afrijden.
    Gelukkig was een ouder die meeliep zo handig om de auto in te duiken en de sleutels af te pakken zodat deze man opgepakt kon worden.

Wil je aub voorzichtig zijn...

12. bobobear

hihihi,ik zie hesje al lopen in zo een jurkje,lolllxD

13. doj34

doj34 Forum freak

[​IMG] Daar gaat ze....

14. bobobear

:D:D:D:Dik kom hier gewoon helemaal niet meer bijxDxDxDxD

ik moet nog even wachten tot 12 uur,dan hondje eten geven en dan hem naar mijn zus brengen voor het weekend.dan haar een snelcursus prikken geven,dat wordt wat,want ze vind het eng,haha.ze zegt altijd dat ik zo een bikkel ben dat ik gewoon doe wat moet en hoppa klaar.maarja wat moet dat moet toch?ik vind het ook geen pretje,maar het is gewoon nodig.maar het is wel wennen hoor alles stipt op tijd doen,ben er nog niet aan gewend.en dan dat ik hem smiddags vers eten geef,ik doe dat niet eens voor mezelf,hahaha.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  15. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen,

Agnes fijne vakantie, hopen op droog weer(of nacht regen)

Detje succes met je vader.

Bobo dat is mooi dat jullie hondje al zo'n mooie waarde heeft, dat geeft toch aan dat je het super doet.

16. doj34

doj34 Forum freak

Ik heb de tafel maar vast gedekt, dan kan je op tijd eten, bobo.

17. bobobear

ja,ik was ook zeer verbaasd dat het zo snel was gezakt,ik twijfelde of ze het wel goed hadden gemeten dit keer.nu hoef ik pas donderdag weer ipv ook maandag.

hmmmm lekker doj,ik schuif metteen aanxD

18. Hesje

ja ziet er goed uitxD

denk alleen wat breder en ouder:oops:

ik al voorzichtig zijn en idd. een autoluw centrum compleet auto onvriendelijk maken is niet aardig maar moet kunnen,
    het kan elk jaar maar we kunnen niet op de vaste veilige route die ligt al een jaar op de schop
    dit word het beste alternatief en.... verzamelen op de parkeerplaats naast het politiebureau:)

lekker Rita ik neem ook maar gelijk een broodje :)
    bobo je ben een kanjer en je zus moet zich ook maar aan de regels houden

Laatste bewerkt: 10 Juni 2016
  19. enk52

enk52 Levende forumlegende

hihi Hesje, zal je goed staan hoorxD

Lekker Rita, mogen wij ook aanschuiven?

Bobo lekker dat het nu al onder controle is, je zus maar goed uitleg geven. Komt vast goed.

20. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

LucieSchreurs, fricor en eevee60 vinden dit leuk.