Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

hahaha,wat een verhaal fricor,zal mij ook wel zomaar kunnen overkomen hoor.maar ik heb dat gelukkig gescheiden staan.xD

vandaag een chaotisch dagje gehad,ik heb soms het gevoel dat ik mezelf voorbij loop,ach kan ik mezelf even gedag zeggen,lolll
    vanochtend vroeg in de weer met hondje.gaat goed,ik kan niet anders zeggen.ik heb voor vanavond gekookte kipfile voor hem met doppertjes.ik had vanochtend nog de dierenarts gebeld om te vragen of ze dat voer al hadden bested,niet dus,ja ze gingen het vandaag bestellen dan heb ik het donderdag.toen dacht ik weet je wat,ik bestel het wel zelf,want ik zie het nog dat ik donderdag op afspraak kom en ze het nog niet hebben.dus ik de naam gevraagd,was royalcanin diabetic,ik zei oh ik dacht hills,want ik had een folder van hun wachtkamer meegenomen,nee dat was niet de goeie,maar ze hebben hem wel in hun wachtkamer liggen:wuerg:en ja tegen suikerziekte.maargoed,ik heb het online besteld en ik hoop dat het morgen binnen is.gelijk een grote zak.ik heb net nog gekeken of ze ergens zo een kleine zak hebben,nou echt niemand heeft die in voorraad.scheelt wel trouwens als je online besteld,scheelt dik 15 euro.ik wilde het eerst wel via de dierenarts doen omdat ik mischien 50%vergoed krijg,maar ik weet het niet zeker,wel de behandelingen tot max 300 euro.en het risico dat ze dan weer me brokken niet hebben,nee het is goed zo.

2. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemiddag.

Bobo super. Ik heb een kat met zeer gevoelige darmpjes daar haal ik alle mogelijke brokken waar op staat sensibel voor .
    Dat werkt heel goed, haar ontlasting ziet er nu ook uit als een hoopje en niet als een vlaai.
    Misschien toch eens vragen waarom die andere brokken niet goed zijn.

Oho Fricor maar goed dat hier in Nederland medicijnen voor dieren ook goed zijn voor mensen( bedoel ze worden niet gelijk ziek)Anders had dat mooi mis kunnen gaan( moest wel stiekum gniffelen)

Kijk die varkentjes nou eens lekker liggen drogen en uitrusten.

3. bobobear

goede nog net middag allemaal,

ik heb net lekker pastasalade gegeten,met dit warme weer heb ik niet echt in een warme hap,dus dan maar aan de pastasalade:music:

toestraks door de dierenarts gebeld,ze hadden de brokken binnen:cry:of ik ze nog wilde hebben.heb ik over nagedacht en ik dacht oke,ik neem ze wel,want ik zit er toch aan vast voor ever denk ik.dus ik kwam daar en hun hadden alles netjes geregeld kwa de betaling van de afgelopen keren,en de brokken wist ze niet of dat ook telt,dus ik hoefde nog niet te betalen,ze zou ze nog bellen.nou,vind ik wel heel symphatiek van ze.dus nu sta ik op zich kwa open rekening kiet,behalve het voer dan en dan donderdag weer,dus komt wel goed.ik ben wel blij dat het weer beter gaat met mijn hond.daar doe je het toch voor.toestraks hem lekker laten zwemmen.ik heb wel besloten om mijn hond ook vers vlees te geven met groente,anders is het helemaal zo saai.

mijn bloedwaarde was ook goed,en nu hoef ik pas volgende week weer te prikken.

al met al gaat het weer de goede kant op:D

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat zijn goede berichten Bobo, fijn dat het met beide beter gaat nu.:)

5. bobobear

ik ben er ook heel blij mee lea:)

6. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Fijn om allemaal te horen, Bobo!!!
    Ik moet altijd lachen om je verhalen, maar je bent een schat en doet het super

7. fricor

fricor Commandant van het forum

goedenavond,

bobo , zo gaat het toch goed? over een maand weet je niet meer beter. het zal best even wennen zijn ook voor je hond.:)

dacht dat het voetbalevent morgen begon, maar het is ws donderdag.:eek:

zeg klaartjuh......wil je je kindjes even van tafel halen?:oops:

-freedom5555-, Klaartjuh en bobobear vinden dit leuk.
  8. enk52

Goedemorgen allemaal,

9. bobobear

goedemorgen allemaal,

ik ben er ook weer:Dik ben nu zo gewend om vroeg op te staan voor mijn hond dat ik nu automatisch vroeg wakker ben en mijn hondje nog ligt te snurkenxD

-freedom5555- vindt dit leuk.
  10. enk52

Dan maar even wachten op de thee van Hesje Bobo;)

11. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

ik ben er

fricor, -freedom5555- en eevee60 vinden dit leuk.
  12. enk52

Je theepotten worden steeds leuker Hesje:)

13. bobobear

hmmmm,lekker een kopje thee:)

leuke pot weer hesje;)

ooit ooit ga ik eens leren ook plaatjes te plakken:music:

14. Hesje

ja ik vond hem ook leuk

ik stond gisteravond op de politietwitter :)

er loopt elke avond een wijkagent mee om dichter bij de burger te zijn

hij maakte een foto van ons

15. enk52

Bij de avondvierdaagse? Leuk zeg:)

Zo moeilijk is het niet hoor Bobo

16. Hesje

ja je kan me vinden op 112-Puttershoek

we kregen om 8 uur een buitje om op te frissen maar het water was warmxD

17. enk52

Gevonden en hier nog steeds geen water gevallen.

18. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal
    Wat een lekker weer, ga zo heerlijk wandelen met mijn zus

19. bobobear

hier is het zonnetje nog niet tevoorschijn gekomen:(

20. enk52

PLINK PLOINK

Voetbalevent:)