Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by Farm_F.A.Q, Jan 3, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Hesje,

Hij wou liever dollen met die varkentjes van Klaartjuh in het water daarom zich er van af gemaakt;)

Ik neem ook een kopje thee, heerlijk en Bobo is er ook al.:)

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja dat geloof ik de hond van bobo wilde er ook vast wel in:)

op deze farm het event klaar, de andere over een uurtje de uien zijn nog niet klaar

3. enk52

Nog mooi op tijd Hesje.:)

4. Hesje

ja vind ik ook

ik dacht de hele dag nog tijd hij is al weg onder het klokje

zoon heeft een vrije dag genomen om lekker te gaan wandelen er staat 50 km op zijn programma:oops:

mooi cadeautjes onder de schelpen:)

5. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal, hier het event bijna af, de laatste DI zullen straks wel uit de xxl bomen komen

6. bobobear

bobobear Levende forumlegende

chips,het event is alleen tot vanmiddag,ik dacht nog langer,is maar goed dat lea dat zei.ik hoop straks genoeg plumeautjes te krijgen,maar moet lukken,ik heb de langste gewassen erop staan,en ik moet er nog 37 hebben.

7. -jouw-

-jouw- Forumkenner

die zitten er wel tussen hoor bobo ik moest er ook nog 40 en 45 spuitflesjes
    ik heb hem netjes op tijd klaar alles ingeleverd:)

8. doj34

doj34 Forum freak

eh bobo nog 36....

goedemorgen,

de boodschappen zijn al binnen... de plus had ola ijs in de aanbieding... dus maar wat dozen ingeslagen. Dat scheelt toch.

9. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

We zijn nog even een paar baantjes aan het trekken en daarna zal ik kijken of ik nog zo'n stofgeval heb voor buurvrouw bobo.

bobobear, -freedom5555- and eevee60 like this.
  10. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal hier een hulpkreet voor 4 plumeau's voor mijn dochter leapme2. ik heb haar vannacht naar schiphol gebracht ze is voor 9 dagen les geven in amerika. ben benieuwd. [ o ja voor wie het niet weet ze werkt met swarowski kralen ]. fantastisch dat wordt geregeld door het grootste beadblad van amerika de bead en button. ben benieuwd. ze komt 18.00 uur onze tijd aan.

11. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Heb er 1 gestuurd

12. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

dank je wel sanham en rita

13. tomulf12

tomulf12 Actieve auteur

ik heb er ook 1 gestuurd naar leapme!
    succes met het stoffen....:p

14. doj34

doj34 Forum freak

gestuurd!

spannend voor je dochter Ria. Maar ook spannend voor jezelf.

15. enk52

Ria heb er ook 1 over de heg gegooid bij haar.:)

16. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemiddag,

Sjonge jammer dat ik morgens geen tijd heb meestal, nu hoop ik dat iedereen het heeft gehaald.

Kijk nou Klaartjuh met haar roedel(of hoe je dat noemt)
    Die zwemmen snel.

bobobear and Klaartjuh like this.
  17. bobobear

goede middag allemaal,

bedankt voor de plumeautjes.:)ik heb het netjes kunnen afronden.ik weet dat ik geen superhuisvrouw ben,maar dat ik maar zo weinig plumeautjes uit de grond krijg,lolll

ik heb vandaag alles gedaan wat ik moest doen en heb het nu toch wel even gehad.hondje naar de dierenarts gebracht,moest er kwart voor 10 zijn,wij precies op tijd belt ze me in de dierenarts dat ze uitlopen:wuerg:geen probleem,dan maar wachten,was ook een erg leuke pup de jonge versie van de mijne,ook een bruine labra.:inlove:toen naar binnen alle uitleg gehad,wilden ze bloed prikken bij dezelfde plek als eerst,maar dat ging niet,kwam niks uit.toen maar in zijn lip.:(het was wel ietsjes verlaagd,maar alsnog veel te hoog.toen insuline gekregen,moest ik ook proberen of ik het kon,dat ging super,dus vanavond mag ik mijn eerste prik bij hem doen,maar wat moet dat moet.ik had nog geen diabetesvoer want die moesten ze bestellen,ik zei,maar ik wil eigenlijk wel all the way gaan,omdat het zo hoog is,kreeg hij zakjes met dieetvoer,free samples,kreeg gelijk een hele doos want zijn wel mini zakjes en ik heb een grooooote hond,lolllik deed het later in zijn bak en hij keek ernaar van wat moet ik hiermee,want zijn dus ook ieniemienie brokjes.ik heb hem net nog even lekker laten zwemmen,en mischien ligt het aan mij maar hij plast wel gelijk een stuk minder.zo,dat was het hondenverhaalxD

voor de rest bij mezelf bloed geprikt ik alles gedaan wat ik moest doen om voor te bereiden....dacht ik....prikte dat dingetje niet ik tig keer proberen maar nee hoor,ik hun bellen,zegt ze heb je hem wel aangespannen ik zei ehm hoe bedoel je was ik dat dus vergeten,ja dan prikt ie niet he,hahahaha.wat voelde ik me weer lekker dom,maar gelukkig kan ik dan altijd wel lachen om mezelf.xD

fricor, eevee60 and LucieSchreurs like this.
  18. enk52

Knap hoor Bobo dat je dat allemaal zelf doet

19. bobobear

ik doe mijn best lea,sommige dingen moeten gewoon:oops:

20. Hesje

goede avond

bobo ik deed het de eerste keer ook niet goed heb ik gelijk mijn zoon gebeld die wist het ook wel
    ik had niet op memory gedrukt;)

ook wel eens stripje ondersteboven
    het went wel, zeker in de winter:)