Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by Farm_F.A.Q, Jan 3, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat is dan dubbel balen. Is zijn zonnebril wel op sterkte?

Misschien oproepje plaatsen via fb. Hebben ze bij jullie niet een plaatselijk iets waar ze dat doen?

2. detje81

detje81 Forum-overlever

ja de zonnebril is wel op sterkte.
    Heb al een oproep op twee sites voor gevonden gezocht geplaatst waarvan 1 ook op fb.
    En heb me aangemeld bij twee plaatselijke gevonden gezocht fb sites, maar ben nog niet toegelaten, dus kan nog geen berichtje daar plaatsen.

3. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemiddag,

Even bijgelezen, weer een hoop gaande.

Detje haar vader mocht gelukkig naar huis , dan hebben ze er toch vertrouwen in anders was hij daar gebleven.Dat is een meevallertje:)
    Helaas heeft haar man zijn bril verloren hopelijk komt die nog terug. Succes! Dat is weer wat minder.

Bobo dat is niet leuk dat jullie hond suiker heeft. Daar moet je heel erg aan wennen en geeft zeker in het begin veel werk en vooral onrust.

4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede avond allemaal,
    wat was het rustig in het kliekjeshuis vanmiddag,zeker iedereen aan het genieten van het mooie weer:music:

vanochtend was mijn zus even langs geweest,hondje gebracht.heb ik vanmiddag even met mijn hondje gezwommen,nou hij dan,maar niet zolang,want hij heeft niet zoveel energie en ik ben bang dat ik hem teveel laat doen.morgen maar even vragen wat allemaal mag en wat niet.morgen best wel een drukke dag,eerst mijn idkaart ophalen,dan naar de dierenarts en dan bij mijn vader de vogels verzorgen,want hij is op vakantie.en dan moet ik nog mijn bloedwaarde controleren,maar dat kan nu gelukkig thuis.enigste wat ik altijd heb als ik veel moet doen is dat ik hyper wordt.hahaha

5. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Amai bobo, dat is een hééééél groot programma :wuerg: ben al moe als ik het lees.....want je moet het doen hé......

Hoop ook dat detje haar man, zijn bril terug krijgt.....pffff. want wat kan nu iemand doen met een bril die op "sterkte" is.....

Daarjuist hier een hagelbui.......pffff.....nooit gezien, één gordijn.......nu hééél vreemd zicht : tot één meter volledig mist op het gazon hier...héél vreemd....dacht dat de ramen vuil waren of aangedampt van het afwaswater.....nee hoor xD

6. bobobear

hahaha,wat raar freedom,ik heb hier volop zon,en dat terwijl je toch niet zo heel ver van holland woont.nou las ik dat er gisteren avond ook een stortbui in rotterdam was,hier is het de hele tijd mooi weer geweest.gelukkig kan ik er wel goed tegen hoor,al wordt ik wel sloom van de warmte,hahaha

ik hoop ook dat detje haar man zijn bril terug vind of krijgt,kun je niet op dezelfde route gaan lopen detje?is een serieuze vraag hoor

7. doj34

doj34 Forum freak

hallo allemaal,

ben weer thuis, mijn huid is van wit naar mooi rood veranderd.... tja op het water gaat het ietsje harder gniffel... morgen is het weer wit.

8. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

*gluurt stiekem om het hoekje*

sluip, sluip, sluip... laat biggetjes los bij de tent en kliekjeshuis, knoopt hangmat onder de boomhut en springt er in 8)

Nu maar hopen dat ze me nog kennen hier en ik niet weggestuurd wordt. Beetje erg druk gehad afgelopen tijd en kwam niet verder dan af en toe een OA'tje of een FAQ'je *bloos*

Maar ik ben er weer!

-freedom5555-, fricor and eevee60 like this.
  9. doj34

doj34 Forum freak

*doj ziet dat het gras er erg droog uitziet rondom het kliekjeshuis en draait de kraan van de sproeier wagenwijd open.... zo, een verfrissende douche voor het grasveld....

oeps... waar komt dat gegil vandaan....

fricor and eevee60 like this.
  10. Klaartjuh

*mompelt iets over blije biggetjes en water*

eevee60 likes this.
  11. doj34

doj34 Forum freak

hahahahahaa... zal de kraan weer dichtdraaien... ligt genoeg water nu... (tja de deurbel ging en toen was ik helemaal de sproeier vergeten)

ik hoop dat je droge voeten houdt als je weer uit de hangmat komt....

eevee60 likes this.
  12. Klaartjuh

Tja daar krijg je dus die taferelen van kano's op straat en zo -.-

Ik blijf mooi liggen waar ik lig, de biggetjes zwemmen nog wel even door.

eevee60 likes this.
  13. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

:D:DxD

14. -jouw-

-jouw- Forumkenner

xDxDxD

als troost voor de natte voeten

15. Klaartjuh

Haha ik wordt gewoon uit mijn hangmat gelokt en ja het lukt ook nog...

*doet duik in het water*

16. -jouw-

-jouw- Forumkenner

tja.....;) volgens mij vroeg je erom:)

even spuitflessen en plumeaus geteld komt helemaal goed morgen

snoepze:)

17. detje81

detje81 Forum-overlever

Dat hebben we gister al gedaan bobo. Eerst mijn man op de fiets, toen lopend (dus mijn beweging gister wel gehad, want is minstens een half uur enkele reis) en vandaag mijn man nog een paar keer op de fiets. Dus helaas hij is door iemand meegenomen denken we. Morgen maar een bel rondje, maar heb weinig hoop. Dus zal nieuwe bestellen worden. Gelukkig hebben we de bril verzekerd, maar kost wel eigen risico.

Voor nu welterusten allemaal.

18. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

19. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

het hondje moet nog wel even op les hoor het klinkt vals:)

20. bobobear

goedemorgen allemaal:)

wat moest ik weer lachen om het waterballetverhaaltje.xDxD

detje,wat jammer dat jullie hem niet gevonden hebben,kost je toch weer geld.:(

ik ben ook weer vroeg wakker,maar mijn hond heeft het volgehouden vanaf gisterenavond half 10 tot vanochtend half 6 dus dat is mooi,en dan nog omdat ik er zelf uitging om naar de wc te gaan.hij lag voor pampus op de grond,vond hij waarschijnlijk koeler.strax naar de dierenarts en dan gaan we ervoor om zijn suiker lager te krijgen

hmmmm,lekker kopje thee,daar heb ik wel trek in,gezellig