Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Die zijn wel lekker zoet ja. Als ik goed geteld heb staan nu de laatste citroenen erop.

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

die heb ik genoeg ik ga nu voor de di op de knechtencouponnetjes

3. enk52

Gaat goed komen Hesje. We hebben nog even de tijd:)

4. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen.......

De schoonmaakmiddelen zijn niet echt het probleem het zijn de plumeaus :wuerg:.......ben onderaan begonnen, na natuurlijk eerst zilver te hebben gedaan.....en dan eerst de sieritems.......dacht gisteravond : gooi de plumeaus bij de wolkenrij......dada, gooi ik ze verkeerd :( och ja wachten een beetje langer dan hé !

De bomen is een ramp.......krijg telkens een beuk o_O lees daar allemaal resultaten van nieuwe bomen hier niks.....snif snif....

Hoop dat het bobo lukt met de hond.......is wel een ganse aanpassing......ook met dat voer.......:oops:

5. enk52

Misschien de beuk er niet meer inzetten dan kan je hem ook niet krijgen;)

Hier dit weekend jazzfestival, al vanaf donderdag. Vandaag de street- en umbrellaparade. Vanmiddag dus maar even kijken. het is prachtig weer ervoor.:)

6. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Nu op dit account ook van beide nieuwe bomen 1 exemplaar.
    Mijn verzameling raakt weer aardig compleet

Fijn Lea dat het bij jullie mooi weer is, hier in het zuiden kijk ik nu tegen mist aan:oops:

7. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemorgen, hier is het de hele week al prachtig weer, wij hebben op maandag een flinke bui met onweer gehad, donderdag ook een bui van 3 uur met rustige regen en gisterenavond zijn er ook een paar druppels gevallen. Nu is het alweer prachtig.

Bobo, als jullie een beetje gewend zijn aan het voeren met alleen brokken, zowel jij als de hond, dan is het allemaal niet zo moeilijk, wel bewerkelijk. En laten we eerlijk zijn, je wilt toch graag dat de hond ook weer plezier heeft.
    Mijn hond had soms suikerwaarden boven de 25 en die was dan niet te meten en dan moest ik gelijk de volgende week terugkomen. Qua betaling waren ze wel erg coulant bij de dierenarts. Gelukkig maar, desalniettemin kost het wel wat.

Detje fijn dat je vader terug is, succes voor dinsdag.

Lea veel plezier bij het jazzfestival en de parade, lijkt me leuk zoiets dergelijks. Bij ons hebben we dat niet, ook niet in de buurt.

Voor iedereen een hele fijne dag gewenst.

8. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedemorgen

Hier uit de stekjes die we in allerlei events gekregen hadden een elsbes en een cashew. mis van de bomen behalve de nieuwe nu nog de gele trompetboom en de wampi. Maar kan dus weer iets verder met een paar quests.
    Verder kreeg ik uit de stallen een zwaan en 2 otters :) gaat dat lekker wat sneller.

9. enk52

Agnes dank je wel, gaat lukken

Mooie uitslagen detje. Hier staat alles nog in de schuur.

10. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

hier ruikt/stinkt het naar uien... die doen 10 uur met water dus dat was mijn nachtgewas... gauw een citroentje over heen gooien...

ik keek net onder het vaasje bij consumptiegoederen... heb daar nog 8000 gereedschap ingepakt staan... geen wonder dat het vaasje wankelde...

11. RoelofAnton

RoelofAnton Junior expert

Goed dat je het zegt, ik let daar ook nooit op, zal eens kijken wat bij mij de gereedsschapsscore is:p

12. doj34

doj34 Forum freak

tja ik heb nog genoeg gereedschap dus laat het lekker ingepakt anders gaat het roesten en dan krijgen we slechte stallen...

13. HappyChiefCook1

HappyChiefCook1 Levende forumlegende

goedemorgen allemaal
    ben benieuwd of er ook nieuw gereedschap komt met de kikkerfok, in dat geval zal ik snel een werkplaats hebben :p

14. Hesje

goede middag net terug van de boeken en kunstbeurs
    veel boeken en heel veel kunst erg mooi glaskunst keramiek sierdaden en schilderijen

ik heb ook een flinke gereedschapkist in de opslag ook nog een flinke ambachtskast

15. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal:)

wat een prachtig weertje is het toch he?

ik heb er nu nog eventgewas opstaan,die zijn om 6 uur klaar en dan gooi ik er heel lang gewas op voor de dropjes.

met mijn hondje zal het wel goed komen,maandag hebben we een afspraak,wilde ikzelf zo snel mogelijk,zodat zijn suikerwaarde snel weer naar beneden gaat.en tja wat moet moet.alleen vind ik het inderdaad zielig,alleen 1 soort brok,hij kan altijd zo lekker eten.maargoed als dit zijn leven redt en hij voelt zich er ook beter door,doe ik het graag.vooral bij het begin gaat het wel wat kosten,want dan moet ie 2 keer per week terug voor bloedcontrole.maar ik ga er wel helemaal voor.we hadden wel gelukkig een soort van korting dan betaald de gemeente een deel en ikzelf,dat is als je een lager inkomen hebt.en er schijnt ook een soort noodfonds te zijn als je voor hoge kosten komt te staan,dus ik had hun metteen een mailtje gestuurt,nee heb je ja kun je krijgen.maar ik hou er geen rekening mee.maar het was wel even schrikken hoor vooral omdat het zo hoog is.en hij was wel wat afgevallen,maar ik dacht door het vele zwemmen en lopen de afgelopen weken,maar dat kan natuurlijk ook komen door het vele plassen.dus dat zal ik ook nog wel even melden maandag.

16. -jouw-

-jouw- Forumkenner

goede avond

daarnet een flinke onweersbui gehad pad naar de schuur stond helemaal onder water
    maar nu is het weer prachtig weer

fijne avond allemaal

17. enk52

Goedemorgen allemaal,

eevee60, fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  18. Hesje

goede morgen allemaal

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  19. enk52

Goedemorgen Hesje,

een feestelijke pot vandaag:)

20. Hesje

ja een zondagse en het zonnetje schijnt :)