Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by Farm_F.A.Q, Jan 3, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

IK heb niets meer aan mijn banner veranderd hoor Freedom. Hij is verder al zo vanaf dat ik mod geworden ben, alleen de smurfjes en prinsje en prinsesje zijn er bijgekomen .

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

freedom,ik liep inderdaad als een idioot met dat bakje op straat achter hem aan,en er waren mensen verderop toen dacht ik oke beter de andere kant oplopen anders zullen ze ook wel denken,lolll.ik heb nog nooit gekeken eigenlijk naar suiker in zijn eten wist niet eens dat dat in dieren eten zat,mischien een beetje dom.ik zal zo eens kijken.vanochtend tijdens zijn eerste plas was hij wel nuchter.en donderdag mag hij vanaf 9 uur savonds niks meer eten,maar dat komt wel goed,krijgt hij normaal ook niet.nu gaan we wel steeds op tijd met hem naar buiten om maar ongelukjes te voorkomen.normaal kan hij het makkelijk 6 a 7 uurtjes volhouden,maar nu alleen maar tegen 4 uur en dan staat hij met gekruiste pootjes voor me.
    oja,ik had wel de gemeente gevraagd hoe dat zit met die vergoeding,hebben ze al mijn gegevens opgenomen en krijg ik een soort foucher in mijn mail.dan krijg je 36 euro consult tegoed en tot 300 euro nodige behandeling,dus dat is wel heel mooi.maar wat vroegen ze veel zeg,is maar goed dat het mijn lease hond is anders wist ik al zijn gegevens niet.

3. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Enk viel me nu pas op, vandaar :)))

Bobo in dierenvoeding stoppen ze soms veel suiker.....je moet maar eens lezen wat erin zit en ook van "verzadigde vetten".....dat is dan weeral slecht voor de aders......maar tja ik heb voor mezelf ook sedert een paar jaar een fobie van verzadigde vetten en suikers....

Suikers in dierenvoeding is een bewaarprodukt.....blijft het langer goed....!! nu weet ik niet of je hond enkel droge brokken krijgt of ook natte voeding(zoals ze dat hier zeggen).....dus uit potjes of blik of hoe je het ook wil noemen.....

Al een geluk dat de gemeente mee betaald.....hier is dat noppes hoor.....tenzij je een verzekering hebt voor je hond.....

Staat hij echt met gekruiste pootjes? och hoe lief....nu te hopen dat hij tijdens de nacht niet komt vragen om buiten te gaan....

LucieSchreurs likes this.
  4. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Sjonge jullie maken mijn dag weer goed.Hondjes met gekruiste pootjes iemand die een nieuw soort erwtensoep wil uitproberen met allemaal verschillende erwten, hier word ik blij van.

De loodflap moet worden vervangen dat mogen we zelf betalen:( Waar het hemelwater van het dak afkomt en de pijp ingaat komt een andere tja soort bak dat het water niet terug kan. dat is voor de dakdekker. Het plafond in de keuken weet ik nog niet verzekering of dakdekker.

5. enk52

Als het waterschade is in de keuken betaald de verzekering toch wel?

6. bobobear

eevee,hebben hun niks gedaan met die loodflap ofzo,want ze zijn altijd goed om te zeggen dat je dat zelf moet betalen.

freedom,mijn hondje krijgt zowel brokken als nat voer,maar hij kan niet overal tegen,dus zeg maar de goedkopere merken krijgt hij allergie van,hij heeft dus nu altijd bonzo of pedigree.zowel natvoer als brokken.we waren al over gegaan naar senior voer.nu maar even vrijdag afwachten,mits je gelijk de uitslag krijgt.kan ook natuurlijk in de honde koekjes zitten.of soms van ons voer,maar dat geven we hem bijna niet meer,omdat hij ouder wordt.hij krijgt alleen nog wel spaghetti,dat vind hij zooo lekker.en een eitje,gekookt en wel in plakjes want als je een hele geeft kijkt hij ernaar van wat moet ik daarmee,lolll.ik zat ook al te denken mischien moet ik overgaan naar echt vers eten voor hem dus echt verse groente en bv kipfile ofzo.ja,je doet toch bijna alles voor je dier.als hij straks echt dieetvoer ofzo zou moeten,zal dat ook wel een flinke duit kosten.ach,we zien het wel.

7. detje81

detje81 Forum-overlever

valt mee binnen 5 werkdagen, maar mogelijk al voor het weekend

8. bobobear

spannend!!!

9. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Het word of de verzekering of de dakdekker.
    Dus het geld komt wel hierheen maar wie het gaat betalen is nog onduidelijk.
    Ze hebben een noodreparatie uitgevoerd maar het is werk voor een aannemer en niet voor een dakdekker.(zeggen ze)
    Dus als leek zit je weer te dubben, hij moet zowiezo vervangen worden.

10. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja eevee dat heet afschuiven

Detje dat valt dan lekker mee

tot morgen allemaal

11. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Sluip het kliekjeshuis binnen en doe de koelkast open zet er een slagroomtaart,chocoladetaart en vruchtentaart
    in voor morgen bij de koffie doe de deur weer dicht en sluip stilletjes weer naar buiten.

-freedom5555- and eevee60 like this.
  12. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Ik hoorde iets of niet???
    aha Net te laat om Syrah te betrappen.. zal ik wel of niet.....:oops:
    Nee ik wacht tot morgen voor iets lekkers

Wel te rusten allemaal

13. enk52

Goedemorgen allemaal,

Syrah van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

-freedom5555- likes this.
  14. bobobear

goedemorgen allemaal

syrah van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!maak er een leuke dag van;)

ik ben mijn bedje uitgerold,dus ja dan gaan we metteen maar oogsten toch?hahaha,hoezo verslaafdxD

wel eerst even met hondje gelopen voordat hij het weer in huis doet.:oops:

15. Hesje

goede morgen

syrah gefeliciteerd met je verjaardag

16. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen

Syrah, gefeliciteerd met je verjaardag ik neem straks een lekker stukje taart, kom me gelukking nog bedwingen gisteravond;)

17. Hesje

hi hi dapper van je Lucie

ik wacht ook nog even

ik moet nuchter gaan prikken en nu is het droog dus ga ik zometeen maar

18. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

syrah van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag. bedankt voor de taart. hesje ik moet ook nuchter zijn ga over 10 min. ook weg om te prikken. dus geen thee en taart

19. Hesje

zo ik ben weer terug nu lekker thee en boterham

taart doe ik straks bij de koffie

20. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemorgen allemaal, ik meld me ook weer even. De laatste tijd ging het niet zo goed met me, maar ik begin weer uit het dal te klimmen, het gaat dus weer een beetje beter.
    Ik heb wel meegelezen en wil iedereen feliciteren met verjaardagen en behaalde successen en voor de mensen met vervelende zaken heel veel succes en sterkte ermee.
    Bobo, de hond die ik hiervoor had heeft de laatste 3 jaar van zijn leven ook suiker gehad, kreeg speciaal voer, iedere ochtend om 8.00 uur een insuline spuit, daarna het voer en 's middags om 15.00 uur nog een keertje voer. Dat moest precies op tijd, want net als bij mensen krijgen honden ook aanvallen en dat kan nog wel eens voorkomen omdat ze niet zo gelijkmatig in gedrag zijn als mensen.
    Had hij zich erg druk gemaakt had dan was de kans groot op een aanval.
    Omdat ik ook moest werken, heb ik na een paar weken een speciale voerbak met een tijdschakelaar gekocht, die kon ik 's morgens vullen voor de hele dag en 's middags, als ik er niet was, ging de bak met een klikje open en dan kon mijn hond eten. Omdat de hond nieuwsgierig was, wist hij binnen een week al dat, zodra het klikje klonk, hij kon gaan eten.
    Wij en de hond hebben nog 3 hele leuke jaren gehad, maar ze waren wel intensief. Ik vond dat heel normaal, maar toen ik de hond moest laten inslapen (was 14 jaar), heb ik wel veel complimenten gekregen van de dierenarts omdat niet veel mensen, volgens zijn zeggen, zo lang met een zieke hond willen omgaan.

LucieSchreurs and -freedom5555- like this.