Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat is lekker snel eevee:)

2. doj34

doj34 Forum freak

goedemiddag,

ik net alles geoogst wat ook mest had.... kom ik er acht te kort... dus de laatste veldjes zijn zo klaar en dan ben ik eindelijk klaar met de erwten... pffff... wat kostte dit veel energie van mij... normaal de events ruim op tijd af.
    Eh bobo, als jij alleen over jezelf hebt dan mag ik dat ook wel zeggen... ik krijg vaak niet alles mee.

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede middag lieve allemaal

als ik het zeggen mag ga dan vooral zo door ik vind jullie verhalen heerlijk
    zo kennen we elkaar toch een beetje

nou graag nog wat geduld :oops:

4. enk52

Heb je hier genoeg aan Hesje?

5. Hesje

ja dat lukt wel even dankjewelxD

6. doj34

doj34 Forum freak

jippie heb 100 gele erwten over en het event is af.... zal niet vertellen hoeveel ik van alle andere erwten te veel over heb... want het is een puinhoop.... die was geen event voor mij hahahahaha. tja hoofd niet leeg en dan ga je de verkeerde erwten zaaien en oogsten proestttt... nu wachten totdat het 14.00 uur is... voor het volgende event.

7. Hesje

gefeliciteerd en fijn dat je het gehaald heb en je inspanning niet voor niets geweest is

8. doj34

doj34 Forum freak

tja hesje... ik keek net nog even ruim 2500 dikke en kleine gele erwten... ach als het goed is, krijg ik daar bd en/of ep voor.

9. Hesje

ow dan heb ik het netjes gedaan van 1 soort 1400 over en andere farm ook heel veel over

en ja je krijgt er nog wat voor terug

bijna 2 uurxD

10. doj34

doj34 Forum freak

nog maar 3 minuten hahahaha, zaaien en dan in de auto om dochter van school halen...

11. bobobear

bobobear Levende forumlegende

jippie,we kunnen weerr beginnen,hbben we weer wat te doen,lolll.xD

is toch nog snel eevee,maar aan kijken hebben we niks natuurlijk.:(

had ik gisteren op bijna al mijn veldjes fanatiek bomen gepland,zijn ze pas om half 3 klaar,gelukkig op baha gewone gewas gezaaid,dus daar de eventgewassen op gezet nu.en ik had precies genoeg groene mest voor de 10 veldjesxDiets teveel gebruikt bij de erwten:wuerg:

koop ik net van mijn bioscoop punten die vliegtuigmest,maak ik daarna mijn kadootje open,zit daar in:cry:gaat goed met mij hoor.

nu even snel hondje uitlaten voor hij het weer binnen doet,en dan weer oogsten,jaja,alles voor het event hoor:D

Laatste bewerkt: 1 Juni 2016
  12. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

EN hoe is het gegaan?

13. Hesje

ik had stallen en bomen staan de stallen zijn klaar maar de bomen nog niet
    maar zaaien kan ik:)

14. enk52

Bomen iets te laat neergezet?

15. Hesje

ja eigenlijk wel :sleepy: maar een klein beetje hoor over een half uur zijn ze klaar de meeste dan
    ach het komt wel goed:) warhoofd nr.......;)

16. enk52

Als je maar ruimte hebt om te beginnen.;)

17. Hesje

ja hoor genoeg :) ik had alle neon en roze en rode stallen neergezet en alle kikkers

18. detje81

detje81 Forum-overlever

Zo net een half uurtje thuis. Net het nieuwe event opgestart.
    En hoe het gegaan is vind ik lastig te zeggen. Was voor mijn gevoel heel snel klaar, maar ze vroegen ook niet aanvullende vragen. Dus ik wacht het geduldig af.

19. Hesje

duurt een poosje zeker Detje?

mijn zoon moest ook 5 of 6 weken wachten voor hij zijn cijfer kreeg

Lea gefeliciteerd met je nieuwe level up en dank voor de eptjes

Laatste bewerkt: 1 Juni 2016
  20. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Enk gefeliciteerd met je level up alweer :) o_Ok felis aan Klaartjuh trouwens....en aan Ron.......ook beide met level up hé......een paar dagen geleden.....mag de puntjes nog incasseren :)

En heuu Enk, heeft ook reeds in haar banner het oude wapenschild van Ron staan.....eerst de smurfen, nu het wapenschild....dan knorretjes in een kopje lolllllllllll......

Boboke ocharme ik zie je al lopen met dat bakje.......wel erg voor hond hoor.....dat ie teveel suiker heeft, en ook voor jou natuurlijk.....heb je reeds gekeken hoeveel suiker er in zijn voeding zit van deze ochtend???

Eevee hoop dat ze goed gekeken hebben.........o_O heb bij dat "kijken" ook altijd zo mijn bedenkingen.....

Doj, dat is niet van je gewoonte van een event zo laat af te hebben......en heuuu van de erwten heb ik ook veel te veel hoor....alle soorten en maten......maar moet wel bekennen dat ik blijf zaaien tot het niet meer gaat......ttz. event voorbij is, voor de puntjes....en toch zak ik verder weg in het klassement !! :cry: rede : vergeet ambachten te eten, buiten een WAC........vergeet de wolkenrij te oogsten, alvorens gans de boel te oogsten.....heb nu ontdekt dat ik best men "nieuwe" howie donut op het veld zet.....gewonnen bij het kraampje....en dan oogst ik ook men uilen niet etc....o_O