Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

eevee,en nu?

2. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Bobo, als dat maar goed komt, jij achter hondJE lopen om plas op te vangen.....niet langs prutslopen lopen, zodat je een beetje ordentelijk met hond bij dierenarts komt....wel best erg voor het dier.....suiker of laat ons hopen op een blaasontsteking.

Eevee, dus loodflap lig ook OP dak.....dus dat wil zeggen dat water ONDER loodflap kruipt.....dus geen goede dichting met speciale daksiliconen?.....

Enk ha zoooooooo jij moet enkel lief zijn en mag dan smurfjes en knorretjes gebruiken van onze 2 BA xD .....moet zeggen, dat het wel slim bekeken is ;)

3. muts70

muts70 Veteraan

jaaaaaaaa, dank je wel rita!!! heb het potje voorzichtig opgevangen en netjes op de plank van zijn schuurtje gezet. even tactisch inzetten. hij had van nog 2 lieve boerinnetjes een wacje gekregen en 1 gekocht van zijn schamele bd'tjes. dus nu 4 op de plank. gaat vast goed komen dit event:D

edit: oeps, waar zijn mijn manieren..... hallo lieve kliekjes!!!!! *zwaait blij naar iedereen op het terras van het grote kliekjeshuis*

edit2: ik ga nog maar even buiten zitten, het is heerlijk! tot later of anders tot morgen!

Laatste bewerkt: 31 Mei 2016
  4. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Morgen komt er weer iemand van het dakdekkers bedrijf, nu maar hopen dat het niet gaat hozen:wuerg:
    En anders toch de verzekering.
    Maar ik zit hem vreselijk te knijpen dat het maar niet hard gaat regenen.:(

5. detje81

detje81 Forum-overlever

Ik zou inderdaad de verzekering bellen, want het klinkt mij als plotseling van buitenkomend. En dan kunnen die wel uitzoeken of ze het wel of niet op iemand kunnen verhalen.

Hier nog druk bezig met de gele erwten. Als ik het goed berekend heb moet ik morgenochtend genoeg hebben. Nu hopen dat ik genoeg tijd heb te oogsten voordat ik naar Utrecht moet voor mijn examen. En dus geen lange gewassen voor het nieuwe event dit keer.

6. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Detje SUCCES morgen.
    De verzekering heb ik al wel ingelicht maar eerst moet de dakdekker kijken(of hij de schuld op zich wil nemen denk ik)

7. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond, zo alle lange gewassen staan weer, kijken of we morgen een goede start kunnen maken
    En het met Detje eens klinkt als een verzekeringsgevalletje... maar ja daar heb je niets aan als het nu regent

@detje81 wat voor een examen heb je in Utrecht? Daar moest mijn zusje laatst ook zijn voor examens:music:

8. doj34

doj34 Forum freak

welterusten.... en duim voor mij ook maar of ik morgenochtend gelijk 2250 erwten heb... zojuist nog geoogst... terwijl ik eigenlijk al in bed hoor te liggen... tja... verslaafd... hoe kom je daar nu bij...

9. detje81

detje81 Forum-overlever

Ja hoe leg ik dat even simpel uit. Is een soort branchediploma. Daar kon je verschillende onderwerpen voor doen, maar is nu helemaal veranderd. Doordat ik op 1 na alles had kan ik met mijn werkervaring een vrijstelling krijgen en door het doen van een assessment (examen) kan ik proberen het volledige diploma te krijgen. Als dat niet lukt zal ik dus als het ooit verplicht wordt op mijn werk weer van voor af aan moeten beginnen.

Bedankt voor het gelukwensen.

10. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

Detje succes met je examen vandaag

-freedom5555- vindt dit leuk.
  11. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

eevee ik hoop dat het snel opgelost en gemaakt is
    het is vooral erg vervelend als iedereen een andere mening heeft

Detje succes met je examen

eerst maar

-freedom5555- vindt dit leuk.
  12. enk52

Goedemorgen Hesje, bedankt voor de thee weer:)

13. Hesje

ja je moet wat hè als je niet mag oogsten

dan maar een flinke pot met thee

14. enk52

Dat duurt inderdaad nog even. Ik heb bahamarama wel gedaan en ook de siertuinen.

15. Hesje

ik 1 veld op bahamarama de andere staat met bomen en ook de siertuinen heb ik gedaan

16. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedemorgen

Event afgerond. Nu even ontbijten en weg wezen. Bedankt voor alle reacties.

17. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,

Detje succes met je examen, ook al zal je het niet meer lezen......

Enk heeft nu ook al hondJE van Bobo geleend :wuerg: want die moet ook telkens onder de douche ! Breng hondje van bobo maar niet opgedachten om ook te gaan graven xD

Heb hier enkel de schelp geopend en de siertuinen geoogst......de rest blijf ik af, moeilijk hoor :wuerg: zal best farmerama toegooien.....tot 14.00 uur .....

edit : de theepotten worden blijkbaar groter en groter.....:)

Laatste bewerkt: 1 Juni 2016
  18. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal,

ik dacht ik ga even kijken op mijn farm,gelukkig op tijd bedacht dat ik niet mag oogsten,dus alles staat nog zoals het stond.

vanmorgen bij de prikpost geweest en bij de dierenarts,zat teveel suiker in zijn plas,dus vrijdag voor bloedonderzoek.was gelukkig wel makkelijk opvangen hij ging gewoon op het gras plassen dus ik vanochtend vroeg met mijn suffe kop een bakje eronder geschoven en het was metteen raak.ik dacht wel als hij maar niet teveel plast want dn heb ik dus natte handen maar hij hield zich netjes in,lolll.en ik ben dom ik had het kunnen weten dat hij nuchter moest en had ik hem vanochtend eten gegeven,want anders kon het vandaag al.maargoed,nu gaan we vrijdag.

ik heb wel bijgelezen hoor,maar mijn hoofd loopt over dus ik onthou bijna niks.niet dat jullie denken dat ik alleen over mezelf praat:oops:

en dan nu maar weer alles uitgooien en straks na 2 uur er weer op,tot straks allemaal:)

19. enk52

Goedemiddag,

PLINK PLOINK

Nieuw fokdier:)

20. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemiddag,
    Dat over jezelf praten zie ik nergens hoor Bobo.Ik moest wel lachen ik zag je al gaan met je bakje:D
    Minder dat hij suiker heeft hopelijk kunnen ze hem (en jou)dan goed begeleiden.

Vanmiddag komt het dakdekbedrijf terug om de afvoer te veranderen en naar de loodflap te kijken.