Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Ze waren ook veel vroeger thuis dan gepland, het was nu ook niet echt weer om door een stad te lopen

En inderdaad vreemd een drijvende auto, bij ons halen ze toch zeker 1x per jaar een auto uit het kanaal, zal wel iets met de snelheid van het water te maken hebben

fricor vindt dit leuk.
  2. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal goh ben de eerste. dat gebeurd niet vaak. ga ook terug naar bed, moet er over een uurtje uit. 9 uur met sai in den haag zijn voor verlenging van haar thaise paspoort. eevee je hebt gelijk en enk ik ga normaal naar mijn eigen kapper maar dat meisje dat me al 8 jaar knipte is weg en de andere had het ook niet naar mijn zin gedaan dus dacht blijf maar eens dicht bij huis maar geen succes, dus ga ik woensdag het op laten knippen, ik kan geen plaatjes plakken, maar laat koffie en thee achter. fijne dag allemaal

eevee60 vindt dit leuk.
  3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal.

Ria je was wel heel erg vroeg vandaag. Maar dank je wel voor de thee, neem ik vast een kopje tot die van Hesje komt.

-freedom5555- en eevee60 vinden dit leuk.
  4. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen...

bah, ik werd vervelend wakker... door de dromen zo gespannen geslapen dat mijn nek strak staat en hierdoor koppijn.
    pfff ach pcm slikken dan zakt het zo wel weer... ik zit aan de laatste fase van het event... gele bonen heb ik in het klein en groot in overvloed... moet ik de gewone hebben... dus even door gaan...

5. enk52

Dat is zeker vervelend Rita.

Succes nog even met het event.

6. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen vroege vogels
    verkeerd slapen is heel erg vervelend Rita ik hoop dat je je snel beter voelt

het is hier best meegevallen met het weer

-freedom5555- vindt dit leuk.
  7. enk52

Hier ging het even flink tekeer gisteravond om half 9. Werd nacht, het onweerde en zag wit van het water. Maar duurde niet heel lang. Had alleen raam open laten staan dus wel een klein beetje ingeregend.

8. Hesje

hier ook alleen maar gisteravond 2 flinke buien vannacht niet meer want ik ben genoeg wakker geweest

maar die van gisteravond kwam ook genoeg water uit :p

er komt nu een klein zonnetje

Laatste bewerkt: 31 Mei 2016
  9. enk52

Hier komt de zon ook dor. Kijk even buiten , al mijn plantenbakken staat een hele laag water in. Stonden onder de dakgoot en die was overgelopen. Maar even wat eruit gooien. 1 is een meloen, hopen dat hij nu niet verzopen is. De andere zijn tomaten. De rest stond wat verder er van af.

10. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

hier ook erg slecht geslapen,mijn hond was vervelend,liep steeds heen en weer,van zijn ene naar zijn andere mand,ja menneer heeft 2 manden,1 in de woonkamer voor overdags en 1 in de slaapkamer voor snachts.hoezo verwend,hahahaxD

hier begint het zonnetje te schijnen,is best mooi weer al,al goed warm.

11. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemorgen,

wat een buien waren dat he.
    het is zo klam in huis dat al het hout plakt en de stoelen amper te verschuiven zijn.
    het lijken wel de hondsdagen.
    vanmiddag met jongste naar Utrecht. hopelijk is de boel niet zo opengebroken dat we ver om moeten lopen.
    eindpunt cs, dus vrees het ergste. het zal best mooi worden daar met nieuwe wegen en grachten en ondergrondse parkeerplaatsen/fietsenstalling, maar eer het zover is....1 grote bouwput en veel omrijden/omlopen.

plink ploink alweer nieuw event-aankondiging.

hoop beestjes gevraagd, de prijzen op de markt zijn hoog.

Lea , zo krijg je watermeloenen.:p
    fijne dag allemaal.

12. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemiddag,

Bah hier helemaal in de stress , gisteravond de keuken blank:cry:
    Nu begint het getouwtrek wie dat gaat betalen.Eind vorig jaar is op het stukje platdak een nieuwe toplaag gekomen.Het water liep zo naar binnen via de muur en het raam.
    De een zegt niet goed gelegd en de ander zegt ja daklood gescheurd kunnen we niets aan doen.

Haha Fricor dat is een goeiexD Lea succes met je watermeloenen.

13. enk52

Goedemiddag,

Tja hoop dat die meloenen het overleven. Watermeloenen zijn ook lekker hoor.

fricor succes met je reis, hoop dat het meevalt.

PLINK PLOINK had fricor al gemeld

Ouderevent

En nog een PLINK PLOINK

Zomerkalender:)

14. Hesje

goede middag

Eevee dat is heel vervelend en is je dakgoot gescheurd?

ik heb alles gelezen veel dropdingen dus lange gewassen dure stallen enzo erop

15. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Nee wwar ze de toplaag van het platte dak aan de voorgevel hebben vastgezet daar zit een loodflap overheen.
    Als ik de geleerden moet geloven is die gescheurd.

Ik zet bomen voor de drops.Behalve bij de boom daar wel gewas.

16. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede middag,

Heuuu Enk mag dat wel het knorretje van je collega BA zomaar in een kopje stoppen o_OxD

Hier ook beetje te veel water gevallen.......gans de nacht brandweer gehoord......om van de rest maar te zwijgen......:sleepy:

17. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede avond allemaal,

ik heb net de faq gelezen,ziet er weer goed uit,heb mijn akkers vol met bomen gezet,en op baha heb ik nog stallen staan en de langste gewas,had ik al gezaaid en toen pas naar het forum gegaan:wuerg:

morgenochtend dus niet oogsten,scheelt,want dan moet ik weer naar de prikpost en even langs de dierenarts want mijn hond plast veel te veel en drinkt heel veel al een paar dagen,maar heb het eerst even aangekeken.dus morgen achter hem aan hollen om zijn plas op te vangen,en dan even langsbrengen.hopen dat het niets ergs is:(ik denk mischien gewoon blaasontsteking of tja toch mischien zijn nieren of suiker kon ook nog zei de dierenarts,ik had even gebeld.en dan ook metteen even kijken of ik hem op mijn naam kan zetten want ik heb een stadspas en dan kun je deels vergoed krijgen had ik toevallig pas gelezen.en mijn zus heeft geen stadspas en aangezien hij toch meer en deels bij mij is,is het geen fraude.

18. doj34

doj34 Forum freak

goedenavond... ik moet nog gaan kijken... maar zit nog in de erwten... wel net baha bomen geplaatst zonder te weten dat er een event op komst was... gniffel. Muts bedankt voor duifje... zoonlief kan weer verder.

muts70 vindt dit leuk.
  19. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

hier alles klaar nu. wat leuk een zomerkalender met een wolkenrij. toch gezellig een maand kado'tjes hier mooi weer geweest. van de ambassade in den haag lekker met sai en de hond scheveningen geweest. lekker een broodje en koffie bij simonus [ vistent ] en wiwa hollen op het strand.

20. enk52

Als ik lief voor ze ben mag dat hoor. Heb ook smurfjes in mijn banner tenslotte.;)

Gezellig Ria, was het heerlijk weer voor.:)