Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ja,het is wel tien jaar geldig he?lolll.ach ik ben wel wat gewend van mezelfxD

-freedom5555- vindt dit leuk.
  2. doj34

doj34 Forum freak

hihihi die bobo, zo ben ik door oude foto's aan het bladeren... kan me haast niet meer de peuter en kleutertijd herinneren van de kids. dan zie je foto's en dan denk je, zagen ze er zo uit en ow hebben we dit ook gedaan...

oeps waar zijn mijn manieren... Goedemorgen allemaal.
    De boodschappen zijn al binnen, mocht dochterlief naar shcool brengen en vlakbij zit een plus dus dat kan al van mijn lange lijstje af.
    Gelukkig kon de fiets achterin zodat ze zelf naar huis fietst.

Hier heb ik bergen grote gele.... heb ik de kleine gele nodig en die schieten niet op...

3. muts70

muts70 Veteraan

goedemorgen allemaal!
    hier event gistermorgen bij 1e oogst af kunnen ronden. bij zoonlief gisteravond. ik wilde al weer zaaien, maar toch maar eerst even gekeken hoeveel gele ik nog moest.... en gelukkig had ik voldoende, dus op tomulf12 de hele boel omgebouwd naar stallen. leuk voor de mesthandel!
    zag dat we kikkers moeten gaan sparen, dus die er eerst maar op gezet en verder alles wat laag staat een beetje ophogen.
    op mijn account nog even de laatste uurtjes van de knechtjes benutten en wat gewassen ophogen, daarna stallen en bomen er weer op.
    ben benieuwd wat dat ouderevent is..... iemand al een idee?
    o ja, bij de stallen had ik op mijn eigen account eindelijk de das! jippie!!! en bij de stekjes 2 kornoeljes:inlove:

nu mis ik in ieder geval nog de otter, maar misschien de volgende keer! bij zoonlief net alles neergezet dus benieuwd wat daar allemaal uit gaat komen.

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Mooie uitslag muts:)

5. muts70

muts70 Veteraan

zeker weten lea! had jij leuke stallen en bomen?

6. Hesje

Hesje Levende forumlegende

mooi muts :)
    ik ga ze er zo opzetten ik was het vergeten
    ik mis op schaduw het ottertje nog :) dus wie weet

7. enk52

Ik heb ze nog niet neergezet muts.:)

8. muts70

muts70 Veteraan

spannend hesje! ik duim voor je dat er een ottertje uit komt!
    hadden jullie trouwens nog mooie stallen op baha? ik had toen zelf de rode panda en zoonlief had een miereneter en een flamingo! mazzelaar!!!;)

9. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal hier ook voor id kaart vanmiddag. hetzelfde als bobo. te laat. dus eerst haar knippen maar verknipt en ook grijs blond. iedereen wat een mooie grijze kleur moet je houden maar heb vanmiddag afspraak dus ook foto grijs blond en van de week weer naar een andere kapper om het op te laten knippen. jaja zo blijf je bezig hier de eerste 100 gele erwten erop dus vandaag of morgen klaar, muts ik had 2 ooievaarsnesten en nog 2 ander die ik al tig heb en 2 appelbomen xxl en 2 xl bomen en 2 gewone bomen van het begin.

10. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemiddag,

Jeetje Ria dat is vervelend, ik moet er niet aan denken dat ze mijn haar verknippen:oops: ons is ijdel he;)

11. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

event hier klaar, rest vd fam. nog bezig met de laatste.
    ik kreeg een gele trompet. die had ik nog niet.
    ook 3 kikkers [ had er pas 11] een schildpadje en ....jaja....ik hou op met breien; een das.:D

nu snel lunchen en op naar de volgende afspraak.:( zo geen zin in.
    fijne dag nog.

12. enk52

Ria hoop dat ze het weer in model kunnen krijgen. Ik ga altijd naar dezelfde kapper en liefst ook nog door dezelfde geknipt. Die weet het precies.

Die kikkers maar op het land zetten dan fricor en super dat je een das gekregen hebt. Hou je nu tijd over;)

fricor vindt dit leuk.
  13. fricor

fricor Commandant van het forum

tijd over.....hoedoejedat?o_O

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  14. Hesje

gefeliciteerd met die uitkomst fricor

ik ging net bij de stallen kijken sluipt er bij de ene serie een klein beestje rond
    en bij de andere serie zit er iemand in een luie stoel de krant te lezen en koffie te drinken

er word niet meer gegraven hi hi

-freedom5555- vindt dit leuk.
  15. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemiddag allemaal, we zijn weer thuis. Ondertussen ook zoon opgehaald van zijn excursie. Arme kinderen zijn helemaal nat geregend in Aken

16. doj34

doj34 Forum freak

jeetje het gaat hier lekker te keer... gerommel in de lucht...

muts, wat is dat nu... ben jij eerder klaar met het event dan ik?

dan ben ik echt aan het knoeien gniffel

jeetje lucie, het is in Duitsland echt te keer gegaan. ik zag vanochtend een filmpje waarbij alle auto's langs kwamen drijven. (wel raar, als je een kanaal per ongeluk inrijdt dan duikt zo'n auto binnen notime onder water)

17. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede middag nog allemaal,

ik moest wel weer lachen om jullie hoor.

ik heb mijn foto's gemaakt en gelijk id kaart laten maken,nou komen ze vrijdag mijn prikapparaatje brengen heb ik gaten in mijn oude id,ja dat moest want hij was niet meer geldig:wuerg:dat wist ik ook wel.maargoed,hun opgebeld van de prikdienst,is het geen probleem,als ik maar de papieren kan laten zien van de aangevraagde en de oude met gaatjes erin,lolll.dus gelukkig gaat die afspraak wel door,want dan kan ik gewoon vanaf thuis mijn bloedwaarde doorgeven:music:

enne mijn haar is dus grijs met wit en licht en donkerblond,maar ik had het zo gefatsoeneerd dat je alleen een beetje dat witte zag en gewoon blond dus viel nog mee.ja,ik had het niet helemaal los moeten laten hangen,want dan zag je wel alle kleuren,hahaha.

18. Hesje

goede avond allemaal,

ik heb geen ottertje voor schaduw maar wel 2 oranje uiltjes
    op alletwee nog een kornoelje
    mooie stallen :)

19. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede avond iedereen......

Iedereen bedankt om de kegelbaan naar hier door te schuiven.....en nog wel met discolampen en al aan:wuerg:.........één van de weinige keren dat onweder uit noorden komt o_O......dacht huh, flitspaal in de lucht xD......

Hoor/lees hier van alle kleuren van haar....wel dat is nu wel mode hoor.....tot aan je kin donker en dan licht of omgekeerd, is "wild ombres"......hier bij de kapper laten de jongeren, lees die van 30 jaar, vind ik nog jong, hun haar echt wit - wit - wit verven...... ! :music:

Doj het is inderdaad hééél bangelijk die auto's die in het water verdwijnen.....vind het één van de vreselijkste dingen.....

O ja proficiaaat aan iedereen met de mooie "das" op hun land die zit nog niet in mijn collectie....maar tja je moet wel de stallen op het land zetten zeker....8)

fricor vindt dit leuk.
  20. Hesje

hier ook die bui met disco aangekomen
    ik moet de lamp al aandoen zie de toetsen niet meer
    fijne avond en tot morgen