Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by Farm_F.A.Q, Jan 3, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

veel plezier hesje;)

2. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Veeel plezier Hesje.....

Maaaaaar heuu er zit wel een addertje onder het gras met dat event, je moet verplicht zilver-goud-diamant inleveren alvorens je naar het 2de fase kan gaan......bij mij toch, tenzij het een fout weergave is.....maar ik kan niet inleveren bij 2 zilver.

edit : nu gaat het plots wel, heb ik alles al ingezaaid op kleine akkertjes:cry:zal maar gaan slapen.....

3. bobobear

weltrusten freedomxD

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Het is even wennen met de knopjes nu in de coöperatie.:)

5. bobobear

gaat nu wel goed,ik ben alweer goed op weg met mijn gewassen.:music:straks kunnen mijn landjes alweer met kleine akkertjes

6. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Veel plezier Hesje

Zo van het event van de eerste vier fases al zilver ingeleverd, kan ik alvast beginnen met de volgende soort erwten, Straks maar wel even rekenen hoeveel ik nog moet voordat ik veel te veel rode erwten heb

7. bobobear

jij gaat goed:D

8. enk52

Je hoeft maar 400 van de eerste soort hoor Bobo, je hebt zo te veel.
    Daarna verder met de nieuwe soorten die je na het inleveren krijgt.

9. bobobear

ow oke,tis goed dat je het zegt,dank je wel:)

ik weet niet hoe ik het event aan het doen ben,maar ik maak er een chaotische rommel van.heb nu van alles door elkaar staan,de oude gewassen had ik nog niet allemaal op 400 dus die staan er nog op,en dan de nieuwe ertussen,nou moet ik wel opletten welke ik straks met extra mest enzo doe en welke dan wel al klaar zijn.

Last edited: May 27, 2016
  10. doj34

doj34 Forum freak

bedankt voor de opmerking. mijn eerste zaai erwten staan er op en ik hoef dus maar 400 van allebei... oke, gaan we doen.

11. enk52

Zijn 4 soorten en bij het inleveren krijg je de nieuwe soort die je weer moet vermeerderen.

Bij mij ook niet alles precies goed hoor Bobo. Heb ook over , maar ben wel met de 2e soort bezig nu en de 1e gele staan ook

12. bobobear

ik heb nu mijn eerste 2 soorten gele staan 1 zaadje van iederxD

om half 10 ongeveer ga ik voor de laatste keer vandaag oogsten.en dan heb ik het helemaal gehad voor vandaagxD

zo,ik ga nu lekker mijn mandje in,weltrusten allemaal:)

Last edited: May 27, 2016
  13. fricor

fricor Commandant van het forum

goedenavond,

hier wordt gezaaid en geoogst, maar zonder tactiek. dat kan ik allemaal niet onthouden hoor.
    al zou ik er een kladblok naast leggen, ik word er een beetje kriegel van. heb ook teveel andere dingen aan mijn hoofd geloof ik.:oops:
    petje af voor coco die het duidelijk uitlegt in de discussiegroep hoe je het het beste kan aanpakken.8)
    na deze oogst in ieder geval de eerste 400 van de eerste 4 binnen. [ hoop ik]
    nieuwe gemuteerde erwten staan per 3 op grote velden.
    moet ik die dispenser nou als extra hulpje zien? [ minder tijdsduur]
    of het event af komt betwijfel ik. veel weg volgende week.
    vandaag ook helaas weinig van de zon kunnen genieten. maar ach....de zomer is nog geen eens begonnen.

update merelnest; de eksters hebben of een ander nest geplunderd [ merelnest nr 2 ] of van de musjes.
    merel is nog druk bezig met voeren en ik hoor gepiep als ze gevoerd worden in de klimop-struik.:inlove::D
    allemaal een fijn weekend,;)
    groetjes en knuf.

14. enk52

Goedemorgen allemaal,

fricor die dispensers zijn een extra hulpje maar zijn ook nuttig voor als je per ongeluk alles in zou leveren. Dan krijg je op deze manier nieuwe.

Wat heerlijk dat dat merelnest nog intact is.:)

-freedom5555- and nientje1950 like this.
  15. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen... ik ben uit mijn nest gevallen.. kon niet meer slapen...
    ik doe dit event het niet goed... weet niet welke van de eerste ronde zijn.
    heb andere gewassen erop omdat ik dacht dat ik alles van de nieuwe ronde erop heb.... staan er nog andere erwten te wachten in de quest waarvan ik er ook genoeg moet hebben.
    of ben ik alleen maar nog niet goed wakker en zie ik het straks het wel...

pfff raar event...

16. enk52

Rita voor de 1e 4 levels zijn het grote, kleine, rode en groene erwten.
    Voor level 5 en 6 kleine en grote groene erwten en kleine en grote rode erwten.
    Voor level 7 gebruik je de grote en kleine gele erwten .
    Voor level 8 heb je alleen gele erwten nodig.

17. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

eerst maar thee en dan de erwten

-freedom5555- likes this.
  18. enk52

Goedemorgen Hesje,

wat leuk dat je een bijpassende theepot gevonden hebt:)

Hoe was het gister?

19. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja dat is toeval hoor maar wel leuk

ik zet hem aan en ga dan eerst een theepot zoeken

het was geweldig leuk vanaf het water we zaten boven op het achterdek lagen ongeveer op één plek en al de stoomschepen voeren eerst aan de ene kant voorbij verderop gingen ze draaien en kwamen dan langs de andere kant nog een keer op het laatst heeft een reddingshelikopter nog een demonstratie gehouden

20. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

hesje fijne dag en ik hoop een droge dag. hier sai vandaag vrijgezellenfeest in de biesbosch op de boten en vanavond lekker eten in geertruidenberg. moet alleen 2x er naar toe. nu brengen en vanavond 20.30 uur weer halen.