Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

onze auto ziet er ook niet uit,we hebben hier van die bomen staan die als het warm wordt een plakkerig spul laten vallen.ik heb geen idee hoe die boom heet hoor.:oops:

ik heb nu eigenlijk alles binnen wat ik wilde,maar ik ga gewoon leuk door met bijlen maken,ik heb er wel lol in.:Dwel jammer dat je de dingen maar eenmalig kan aanschaffen.

2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal hier de wolkenrij ook binnen, nu eerst lange gewassen voorde dropitems

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Even boodschappen gehaald maar dat scheelt wel een jas zeg. Was ook nog een klein buitje.

4. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Ziet er inderdaad niets lekker uit buiten

5. doj34

doj34 Forum freak

goedenmorgen vanuit een winderig roompot huisje in Zeeland.
    hier ook de wolkenrij binnen.
    pfff, gisteren vergeten om een jas in de auto te leggen.
    gelukkig wel twee vesten mee.
    Met het bedrijf van mijn man staan we op een foodfestival.
    De kids en ik zitten vlakbij in een huisje.
    Ben wel blij dat het 8 uurs gewassen zijn, dan mis ik niet al te veel oogstmomenten.
    Lea bedankt voor de ep's en gefeliciteerd met level up...

6. enk52

Gezellig Rita en een jas of vesten heb je nu inderdaad wel nodig.
    Heel veel plezier daar.:)

7. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Klaartjuh, Ron, Enk van harte gefeliciteerd met jullie level up.......gaat wel aardig vooruit daar bij jullie........aangezien ik reeds teveel op ouderdom ben, gaat het trager blijkbaar als bij jullie :cry:xD

Heb wolkenrij binnen, SV, raadselbomen farm., raadselbomen bahamatje(zonder niet nader te omschrijven kledingstukken)....en de mysterie stallen....nog niets op het land gezet, staat vol gewassen voor de supermest....nog te scoren.....is indeed een leuk spel zo :)

En heuu die thee van hesje heeft goed gesmaakt, val er wel van in 't slaap o_O

Bobo, alle bomen bijna laten van dat kleverig spul achter hier ook hoor.....! aan men vroegere woonst ook en waren andere bomen :wuerg:niet leuk, is weeral carwash gaan doen......en is daar tegenwoordig akelig stil......zal een andere moeten zoeken......:oops:

8. bobobear

goede avond allemaal,iedereen is druk in rl denk ik,het is stil in kliekjeshuis:(

ik ben ook maar weer aan het gooien,heb er wel lol in.toen ik bij het begin de omschrijving las dacht ik echt dat gaat niks worden met mij,maar toen ging ik me erop concentreren en ja hoor,ik heb de tactiek te pakken,dan is het wel leuk.als je die niet hebt,de tactiek,dan baal je volgens mij echt wel als je steeds de minimum aantal punten krijgt

9. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede avond ik ben weer thuis

soms krijg ik niet de goede rune dan 40 punten maar meestal 50

10. bobobear

ja,ik krijg ook meestal wel de 50 voor elkaar en anders inderdaad de 40,ik heb maar 2 keer de 32 punten gehaald.nou moet ik wel zeggen dat ik alleen gooi als ik gefocust ben,anders kan ik mijn bijl niet goed bij elkaar zoekenxD

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  11. Hesje

ik ook hoor de rune is het moeilijkst vind ik

12. bobobear

bij de rune kijk ik wat er het meest op lijkt als bv de n 2 puntjes heeft,dan moet het iets zijn wat erop lijkt,dat is dan meestal de andere n of die soort m.ook met de y is dat in de meeste gevallen zo.tenminste bij mij dan he;)

13. Hesje

zo weer een paar keer gegooid supervoer en mest binnen:)het gaat lekker

14. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenavond

Hier de wolkenrij binnen en het recept voor de chocoladesaus.
    Nu weer iets langer gezet voor de DI's, maar vraag me ineens af of ze morgen wel net op tijd klaar zijn om te oogsten voor ik weg moet naar het optreden. En anders maar 1 oogst, het is niet anders.
    Vandaag nog wel 2 oogsten eventgewas kunnen doen vandaag, maar nu zijn de dropitems weer op. Nacht hiervoor ook al rozen gezet.

15. enk52

Goedemorgen allemaal,

eevee60 vindt dit leuk.
  16. HappyChiefCook1

HappyChiefCook1 Levende forumlegende

goedemorgen lea

17. enk52

18. HappyChiefCook1

HappyChiefCook1 Levende forumlegende

ben met het oogsten bezig :)