Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat zijn leuke stallen maar jammer dat je geen nieuwe hebt.

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

heb er nog 1 neergezet;)

fijne dag allemaal tot later

3. doj34

doj34 Forum freak

ik heb trouwens tijdens het viking evenement een prachtige foto gemaakt. Ik wist niet dat ik de dame zo mooi op de foto had.
    kan zo uit een tijdschrift komen...

-freedom5555- en detje81 vinden dit leuk.
  4. enk52

Dat is een hele mooie foto Rita. Zal een prachtige ervaring geweest zijn:)

5. doj34

doj34 Forum freak

hihi, ik heb een 16 uurs gewas op baha neergezet toen ik thuis kwam gisteravond... nu kan ik ze wel de grond uitkijken zodat ik mijn gekochte stallen kan plaatsen...
    De eerste was hangt al buiten in het zonnetje...
    Je gaat met winterjas weg en komt met korte broek weer thuis.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  6. enk52

Ja dat is echt heel snel gegaan die omslag. Is nu in 1 klap zomer.:)

7. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal,ik kom heel ff snel voorbij huppelen,want de batterij van mijn lappie is bijna op en de oplader is net gesmolten,maar goed dat ik het rook:wuerg:nu maar even een andere lader gaan regelen

8. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen bobo

jakkie dat je lader stuk is... gelukkig woon je in een stad dat 24/7 open is.

9. enk52

Dat is nu niet leuk Bobo. Ik hoop dat je snel een vervangende vind.

10. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Hesje gefeliciteerd met je moeder
    o_Ok hier een juichmomentje, had een otter uit het treintje

detje81 vindt dit leuk.
  11. doj34

doj34 Forum freak

ik had net 3 trein gevallen geoogst... oranje kalkoen, oranje angora stal en een camouflage stal.. met de laatste ben ik wel erg blij.

12. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemorgen,

hesje gefeliciteerd met je moeder. mooie leeftijd hoor.:)
    Rita, wat een mooie foto's. en lekker zo'n vakantie. je gooit er toch wel de GELE vleermuizen in he? of had je zoveel rode?:eek:
    hier gister ook een otter en nu 2 zwanen.:inlove:
    en ik HAD gisteren de laatste keer kunnen oogsten voordat volle maan over was, maar ik moest op korte broeken jacht in de "zomertassen" . het ene jaar lopen ze hier steevast in spijkerbroeken met 30 graden, en nu wilden ze beiden korte broeken/zwembroeken aan. wat jongste te klein was [ bijna alles dus.:cry:.pppfffff....] kon oudste aan.en bij gebrek aan beter deed hij het ook.
    vandaag maar eens kijken wat ik zelf nog heb.
    en een ontplofte adapter....dat zijn prijzige dingen.:wuerg:
    hier vandeweek een rokende koffiezetapparaat. heb 'm maar buiten neergezet. hij bleef roken. wachtte op een steekvlam, maar zover kwam het gelukkig niet. -.-dus nu ouderwets met de hand opgieten en snel in de thermoskan .
    nu even buiten koffiedrinken voor het te warm is.:)

13. sientje10

sientje10 Regelmatige auteur

Hoi kliekjes
    allemaal een fijne Moederdag hesje
    gefeliciteerd met u moeder
    lea wat erg van u kleinzoon
    en ook nog aan de sonde
    heel veel groetjes voor u en u kleinzoon
    Alle niet moeders en papa s een fijne zonnige zondag
    groetjes

detje81 vindt dit leuk.
  14. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

oef een rokend apparaat, daar zou ik ook niet blij van worden fricor:oops:

Succes met de kledingjacht, daar moet ik ook nog aan beginnen met zoon.

15. enk52

Hier ook gezellig buiten koffie gedronken met Marije en vriend.

Gaat heel goed daar:)

eevee60, fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  16. doj34

doj34 Forum freak

ehm, fricor, ik heb 36 rode vleerstallen... en daar tegenover te weinig gewone stallen. en de broedstallen zijn overbodig geworden door de eierbomen dus ruimt lekker op.

17. detje81

detje81 Forum-overlever

Ja ik moet ook nog op kledingjacht. Vorig jaar had ik zwangerschapkleding en kleding van het jaar daar voor is qua korte broeken en drie kwart broeken allemaal weg, omdat het te groot is. Had gelukkig voor gister nog een leuk rokje en vandaag een jurkje.

18. fricor

fricor Commandant van het forum

36 ? :eek:o_O
    tja...de zomer is wel heel snel begonnen he? eer we de zomerkleding uit de kast hebben gehaald, zal het wel weer te fris zijn? :oops:
    ik zag op fb ook zo'n lekker positief plaatje. iets in de trend van ; geniet van de zomer, hij duurt maar 1 week.
    laten we hopen dat er meer mooie dagen komen.
    trekt jongste een korte broek aan gister, met de mededeling; die past wel!!! uhhh...laat 'm eens zien aan de anderen dan?
    dit kan echt niet meer hoor! je bent te hard gegroeid en niet alleen in de lengte!!:oops:
    bij nader inzien was hij het er wel mee eens...xD
    en ja detje, jonge moeders vallen vaak wat af...xD

19. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede middag iedereen,

Lees hier allemaal verschillende dingen....tja evident natuurlijk :wuerg:

Fricor zat jij nu echt te wachten op een steekvlam :music:......ikke meestal niet hoor.......hoop dat hier de zekering springt ja.....ttz. de veiligheidszekering !

En heuuuu kan je op een zondag een lader kopen in A'dam? hier in A'pen niet hoor.......zijn ook dingen 24/7 open, maar zijn dan meestal winkels waar ze drank en sigaretten en aanverwante dingen verkopen.....

Zit hier met kleine notebook op te starten, niet het ding waar ik op typ uiteraard, en die wil natuurlijk kost wat kost windows 10 opstarten....zie het al gebeuren op zo een klein ding van 10 inch met weinig RAM en een niet al te grote HDD.... :(

Wat ik me afvraag : waarom stopt iedereen, dus niet enkel kliekjes maar ook de mensen die posten in het "event" draadje, de "rode" stallen in de trein?? omdat ze niet oranje zijn en aldus niet stroken met de kleuren van nederland?? o_O

En heuu werkstallen van kip enzo hou ik ook netjes bij, voor het geval er toch een quest komt, waarbij je enkel basiswerkstallen kan zetten.....enfin ttz. dat die het meeste opbrengen hebben we nog al eens één (1) keer gehad.

Steek er hier tapijtknoperijen is....en heb al 2 otters gescoord..... xD

Een paar bahamastallen gekocht, geen pakket, is me te prijzig en toch 2 tijgers(men lievelingsdieren oa.) en een flamingo gescoord...kocht er nog 2 deze morgen, zijn het 2 anacondas ++.....:cry:en die eten kipjes en konijntjes.....waren vlugger van het land, dan dat ik ze geoogst had, bedoel had opengedaan hé o_O

fricor vindt dit leuk.
  20. doj34

doj34 Forum freak

lieve freedom en fricor,

die rode vleerstallen krijg je via het rad en als er een partydraai festijn is dan wil ik nogal graag draaien... en dan draai je gewoonweg vaak rode vleerstallen of gele ezel... dus vandaar dat ik opruiming hou bij de vleermuizen.