Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

pfff wat is die hagel koud zeg:oops:
    calamiteiten telefoon en of je moeder ben of dochter je gaat:)

2. ringo803

ringo803 Junior expert

hoi kliekjes dank jullie voor de fel
    en vliegtuigjes super blij mee
    wat een moeilijk spel het nieuwe snap er niets van
    jullie wel ? groetjes owen xxx

3. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede avond allemaal,ik zag net het nieuwe event,en ik heb het gelezen,en gelezen en nog een keer gelezen en ik snap er echt nog steeds helemaal geen bal van.:wuerg:alleen al het begrijpen is zeer moeilijk volgens mijxDdat wordt nog wat met mij hoor.nou,ik ga dan maar eerst zoals altijd genoeg gewassen maken en dropjes proberen te krijgen en voor de rest zie ik het wel.als er nog mensen zijn met advies,hoor ik het graag.voor het eerst dat ik zenuwachtig voor een event ben,lolll:oops:xD

4. doj34

doj34 Forum freak

ik mag hopen op een lieve kabouter.... ik ga straks het land uit... of goede wifi in het huisje (15 persoons)

5. Hesje

goede avond

ik heb hem ook al een paar keer gelezen en als ik het goed snap moet je inleveren volgens de schema blokjes A t/m H
    eerst alle groene vakjes van een blok en als laatste de gele dan heb je gelijk 3 rijnen

dus gewoon eerst een berg gewas maken

ik hoop dat ik het goed gelezen heb:)

fijne vakantie Rita

6. bobobear

ik wil wel kabouter spelen hoor rita;)

ik lees ook op het praatdraadje dat er meer zijn die het niet helemaal snappen of eigenlijk helemaal niet,hahaha.je schijnt ook een paar keer een rondje te kunnen maken krijg je steeds bv een mysterieuze stal of zoiets.maargoed ik wil natuurlijk voor alles gaan en waar ik gewoon mee start is gewoon genoeg gewassen maken en voor de rest zie ik het wel:music:

7. -sneeuwprinses-

-sneeuwprinses- Junior expert

Hoi allemaal. Na lange tijd een berichtje van mij en tevens een afscheidsberichtje, vooral voor mijn buurtjes. Ik heb besloten te stoppen met het spel door alle veranderingen buiten internet om. Hierdoor heb ik veel minder tijd en zit ik bijna niet meer op internet. Veel speelplezier allemaal nog. Ik heb nog wat zeldzame stallen en dat soort zaken. Bij de volgende ruildag zal ik kijken wat diverse personen nodig hebben en dit indien mogelijk aanleveren. Stuur rond die tijd maar even een IGM.

De mensen die mijn op facebook heb zal ik nog wel spreken, de anderen veel succes.

8. bobobear

marije,leuk om je toch nog even te zien,jammer dat je gaat stoppen,maar ik snap je helemaal.;)

9. Hesje

ik zal je missen Marije, maar ik wens jullie alle geluk toe

10. enk52

enk52 Levende forumlegende

11. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Marije, ik zal je op het account van Roel missen , maar wens je veel geluk en wie weet hoor ik nog weleens iets via Lea

12. enk52

Goedemorgen Lucie, dat komt goed hoor.:)

13. HendrikJandeTuinman

HendrikJandeTuinman Gevorderde

14. Hesje

goede morgen

dat klinkt goed Hendrikjandetuinman:)

hier de thee de haan was vergeten om te kraaien op het normale tijdstip hij was te vroeg of te laat:p

maar nu schijnt hier de zon[​IMG]

15. enk52

Kunnen we nog net een kopje doen Hesje voor ik moet werken.

Hier nu ook de zon.

16. Hesje

ja ik was nu laat wakker verkeerd slaapje gehad

werkze hoor

17. bobobear

goedemorgen allemaal,ik doe mee aan een kopje thee.he dat rijmt ook nog,loll.

lea werkse;)

18. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen,

Wachten op het event.

19. Hesje

ik wacht maar een poosje mee ;)

hier net weer een winterse bui gehad:oops:

20. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Hier alleen harde regen, maar mazzel ik zat lekker binnen.