Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HappyChiefCook1

HappyChiefCook1 Levende forumlegende

hai medelotgenoten :)
    ik begin langzaam maar rustig aan zenuwachtig te worden voor 6 uur :p

-freedom5555- vindt dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Alle tijd benutten natuurlijk en jammer dat hij die niet leuk vond maar vast nog wel andere leuke dingen gedaan of gezien.
    Daar ben ik niet zenuwachtig voor hoor.

3. doj34

doj34 Forum freak

hihihi die hcc.... moet je het eten niet opdienen rond 6 uur ;) misschien dat je daarom zenuwachtig bent geworden.
    muts, je auto is zo opvallend kleurtje dat ik altijd gelijk zie dat jij het bent... 2 keer wilde je de braam oprijden terwijl ik juist de wijk uitwilde... jij was waarschijnlijk onderweg naar je moeder. en 1 keer bij het oude ziekenhuis. de laatste keer een ruime week geleden.
    maar voordat ik de claxon kan gebruiken zijn we elkaar al weer voorbij.

4. muts70

muts70 Veteraan

ja, King's Chapel was heel bijzonder! En ook nog 2 musea bekeken. En lekker door de stad gestruind. Hij heeft een mooie trui gehaald en zelfs wat voor hubbie en mij gekocht, lief he?:inlove:

Happy, ik kan ook niet wachten hoor.... Ben zo benieuwd welke bijzondere dieren het hotel uit komen rollen...;)

5. doj34

doj34 Forum freak

hmm mijn balk is al weken bijna aan het eind.... maar ik mag nog 3.1 miljoen ep... pffffff

ik kreeg vanochtend een appje van de coach van de kids. hij is morgen verhinderd en vroeg of ik wil coachen. tuurlijk wil ik dat... en de kids ook, dus morgen even een wedstrijd winnen.

6. enk52

Dat is zeker lief van hem muts.

Succes Rita met coachen, hoop dat ze winnen.

7. muts70

muts70 Veteraan

ja, mijn gebakje gaat ook supersnel he:music:

alsvast succes voor morgen!!!

8. doj34

doj34 Forum freak

ik heb me aangeboden om volgend seizoen coach te worden dus dit is een voorproefje ;)
    (het team heeft geen zin meer in deze coach en zijn blij als ik het overneem)

9. muts70

muts70 Veteraan

leuk!!!

edit: ff wat anders doen hoor. tot straks!

Laatste bewerkt: 22 April 2016
  10. HappyChiefCook1

HappyChiefCook1 Levende forumlegende

ik ben er weer vandoor, zit op mijn stoel zowat te slapen. tot laters allemaal

11. enk52

Tot later HCC, welterusten

12. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede middag allemaal.

ik ging net pas weer op de farm,alvast even oogsten en na het aanklikken dacht ik chips mijn fokdieren,maar gelukkig gaan die niet mee met de knechten:oops:dus ik blijxD

13. enk52

Nog heel even wachten Bobo, hier staan ze ook te trappelen.;)

14. doj34

doj34 Forum freak

Mijn motelletjes maken flink lawaai... heb al extra schoonmaaksters ingehuurd om al dat beddengoed enz. op te ruimen en nieuw frisgewassen lakentjes weer op de bedden te gooien...

heb trouwens alvast eten gegeven aan de schoonmaaksters... boterhammen met roze gelei.

en dan zeggen ze ... geduld is een schone zaak. hoe vies zal mijn motelletjes dan zijn... heb geen geduld.

Laatste bewerkt: 22 April 2016
  15. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede bijna avond

wat een kabaal in dat motel hè ik heb hem nog nooit zo vol gehad

ik ben zo nieuwsgierig wat er uit komt

Rita succes morgen ik hoop dat jullie winnen

16. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Nog twee minuten..

17. doj34

doj34 Forum freak

doordat ze vorige week wonnen, staan ze niet meer op de onderste plaats.
    ik hoop dat ze winnen, dat zou een kers op de taart zijn voor het harde werken afgelopen jaar.

hmm.... de gewone kalkoenen willen de grens over en sommige genieten daar van de pompoenen...

jeetje en een varken heeft een pilotenjasje aangetrokken en vliegt nu boven de kalkoenen... (jeetje van 1 naar level 9)

18. Hesje

hier veel kabaal maar springen homaar dat kunnen ze niet

Marije gefeliciteerd met je level up en dank voor de puntjes

19. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

zie je wel xD raar hé steeds bij doj.....tenzij de anderen het nooit melden;
    maar ze kan het ook zo mooi verwoorden, de grens over en genieten van pompoenen.....

hesje hier springen ze ook niet :music:

Sneeuwprinses van harte met je level up :)

20. Hesje

ik denk super-supervoerxD