Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by Farm_F.A.Q, Jan 3, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. HappyChiefCook1

HappyChiefCook1 Levende forumlegende

ik heb nu al minder stallen over dan er af gaan, de 6 laagste dieren gaan er dan op.
    maar ik kan er dieren bij gaan zetten die producten kunnen leveren

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede middag

ragebol ingekort nu weer net koppie:)

motellelletjes tot de nok toe gevuld wat zal dat straks een herrie geven zegxD

3. HappyChiefCook1

goedemiddag hesje :)
    hotel staat al een paar dagen te wachten totdat de gasten vertrekken :p

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Hier is het hotel ook tot de laatste plaats volgeboekt. Ze gaan straks allemaal naar de koningsspelen. Gaat vast een gezellige boel worden daar.

5. HappyChiefCook1

nog 4 dagen breeding event :)
    kan nog een hoop dieren bijmaken xD

6. Hesje

als ik hem te vroeg klaarheb krijg ik neiging om hem open te maken:( zo nieuwsgierig

7. HappyChiefCook1

ik kan me gelukkig nog beheersen :)

8. Hesje

knap van je hoor :)

ik geloof dat ik het niet kan dus net pas gevuld

poets gedoe weer klaar voor vandaag, nu alleen nog de boodschappen straks of morgen

9. HappyChiefCook1

het is wel een stuk gemakkelijker geworden met zoveel kamers, geen roze gelei of parfum nodig bij de eerste keer vullen :)

10. Hesje

ja dat scheelt een heleboel parfum en ruimte op het veld:) was wel even wennen maar ik ben er nu blij mee

11. HappyChiefCook1

ik denk dat ik er maar een aantal geurbomen van het land haal :)

het supervoer uit de nieuwe baha quest heb ik al te pakken xD

12. doj34

doj34 Forum freak

middag allemaal... hier ook alle dieren in de fokmotel gestuurd. geen roze gelei. maar ook geen gesleur met fokmotels op en af het veld. ik ben echt heel blij ermee. alleen het overzicht van de dieren die eruit komen vind ik erg klein. heb soms niet in de gaten wat het precies heeft gedaan.... ofwel opeens een mummie tussen de kamelen te zien staan is wel eens gebeurd.
    ik heb er weer zin in.... bbd....

13. muts70

muts70 Veteraan

goedemiddag lieve kliekjes!

14. enk52

Hallo muts en Rita:)

Had je zoon een hut op de boot muts of moesten ze de nacht maar zien door te komen?

15. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede middag iedereen.......

Dacht dat gisteren die BBB was........dus zitten men dieren daar ocharme reeds meer als 24 in :cry:alhoewel xD
    Heb al tig keer gaan zien of iedereen er nog is aangezien er muizen tussen zitten:music: en die maken gangetjes !!.......(ja de wolkenrij is reeds af hoor, is enkel voor de dubbele items, want sst heb reeds gefokt :wuerg:)

Doj, meestal heb jij geen klagen over je fokuitkomsten.......die zijn steeds super......maar indeed je kan het moeilijk zien nu......is wel leuk als je ontdekt dat er eentje zich plots verkleedt heeft als een mummiexD typisch iets voor jou.....

HCC is ook handig dat geen parfummetjes nodig hebt.....;ben wel zo dom geweest van de wolkenrij deze morgen vroeg te activeren...o_O

16. muts70

muts70 Veteraan

Ja, ze hadden een hut hoor. Dus heerlijk kunnen slapen!

17. enk52

Die van de snellere fokstallen? De kan je elke 24 uur aanzetten.
    Dat is lekker, kwamen ze toch enigszins uitgerust aan daar.

18. muts70

muts70 Veteraan

Hij was bekaf toen ze terug kwamen, mega veel gesjouwd gisteren. Vooral toen ze naar de botanische tuin gingen.... en die vond ie ook nog niet leuk:wuerg:xD

LucieSchreurs likes this.
  19. doj34

doj34 Forum freak

Muts!!!!!!! zijn we opeens tegelijk in het kliekje
    en muts als je op de weg zit, mag je best wel vrolijker kijken.... zag je al drie keer rijden.

20. muts70

muts70 Veteraan

oeps rita..... hahaha
    wanneer was dat dan?