Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja dan moet je geen extra werk hebben liggen hè

werkze straks

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

ik probeer altijd van de fokdieren er 1000 op voorraad te hebben,maar nu er steeds meer fokdieren bijkomen,is dat niet zo makkelijk aan te vullen.en van de andere dieren heb ik nu een minimaal van 250.maar zoals nu dat we even niet echt wat hebben,heb ik de stallen van de paard,kalkoen en varken er weer op staan.ook mijn struisjes staan erop voor de eieren.en dan de nieuwste dieren,want die moeten natuurlijk ook op de 250 komen.

3. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

bobo van de fokdieren 1000 wow wat veel. zoveel heb ik er niet hoor o sorry goedemorgen allemaal. lea en hesje wat een mooie plaatjes weer en lea werkze. duurt inderdaad niet lang meer he? ben benieuwd voor je.

4. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen !

En ik ga(lees laat) speciaal goedkoop kattenvoer halen, en elke dag krijgen de eksters hier een blik of soms wel 2.....:) er zijn 2 koppels die een nest hebben in verschillende bomen, echt leuk om te zien, wat die in één keer meesleuren......

Dus geef ze eten en ze laten de merels met rust.......trouwens de merels zitten er lustig naast en eten ander voer dat gewoon op het gras ligt hier.....;) dus no problem hier.....

eevee60 en fricor vinden dit leuk.
  5. Hesje

heerlijk freedom een grote tuin met veel mooie vogels
    daar kan je echt van genieten:)

ik heb de meeste dieren ook op 1000
    alleen heel veel nieuwe nog niet

6. the_liberty

ja hesje dieren dat begrijp ik maar fokdieren 1000 dat is veel wow

7. HappyChiefCook1

HappyChiefCook1 Levende forumlegende

goedemorgen allemaal
    ik denk dat bobo bedoelt, de dieren die je kan fokken naar de 1000 stuks ophogen
    :D en bbd komt eraan xD

8)ik wil gewoon elk dier op minimaal 1000 stuks hebben staan :p

8. the_liberty

dat denk ik ook HCC

9. HappyChiefCook1

met de toekan meegerekend nog 10 dieren onder de 1000 stuks, maar nog 1 haantje nodig voor de 1000 stuks.
    van de kiwi en vogelbekdier kan ik dit breeding event ook nog op minimaal 1000 stuks te krijgen :)
    en met de toekan ben ik ook vol aan de slag ;)

10. enk52

enk52 Levende forumlegende

PLINK PLOINK

Babyboom en Supervoeraanbieding

En natuurlijk goedemiddag. Nu weekend:)

11. HappyChiefCook1

goedemiddag lea :)
    ik had het al gezien van de bbd :p
    over 10 minuten weer de kiwi gaan oogsten, daarna hoef ie nog maar 2 ronden erop te staan

12. enk52

Je gaat weer supersnel HCC:)

13. HappyChiefCook1

de laagste 6 dieren gaan nog lang duren, daar heb ik nog niet veel stallen van
    maar vanaf volgend breeding event kan ik dieren gaan telen voor producten. :)
    en werkstallen erbij + productbomen

14. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemiddag,

hier staan alleen neonstallen de rest koop ik gewoon als de prijs leuk is:oops:xD
    Maar had wel 1400 paardjes en 800 nog wat varkentjes dus komt ook goed.
    Voor mij werkt dit prima. Stallen zet ik aan en zijn klaar als ik er niet ben of in bed lig dat is niks voor mij;)

15. Hesje

goede middag allemaal

ik heb mijn tuin schoon nu nog wat plantjes halen en de tegels en dan kan ik weer opnieuw schoon gaan maken;)

het was wel lekker ik heb nog een poosje buiten gezeten heerlijk warmxD

16. enk52

Het is zeker heerlijk. Ik ben ook voor bezig maar grond is al weer te droog eigenlijk.
    Heb wel al wat planten klaarstaan maar nog even wachten tot de kans op nachtvorst minder is.

17. bobobear

goede avond allemaal.

ik bedoel inderdaad de dieren waarmee je kunt fokken,alleen komen er vrij snel steeds dieren bij,dus is bijna niet bij te houden.maar zodra het kan gooi ik er stallen op en hoog ik op wat lager staat dan de anderen.dat doe ik ook zo met mijn bomen.wat dan lager staat kwa fruit die zet ik er dan op.:music:

het is inderdaad heerlijk weer vandaag:Dik heb mijn hondje net nog laten zwemmen,en meestal als hij eruit komt gaat hij rollen in het gras,maar had hij nu geen zin in,dus gewoon zo hop de auto in,kom ik hier,gaat hij hier op het gras rollen waar dus allemaal molshopen zijn dus zeg maar gerust aarde,en hij was dus nat,hij zag er niet uit,dus thuis heb ik hem even op balkon gezet om af te drogen.anders zit mijn hele huis onder:wuerg:

18. Hesje

hi hi ik zie het voor me hoor blijf maar op het balkon totdat je droog ben heb je nog geluk gehad dat hij niet ging schudden xD

19. enk52

Waarschijnlijk eerst door huis voor hij op het balkon kon. Dus toch vieze poten in huis. Volgende keer maar handdoek mee Bobo.;)

20. bobobear

ja,hij moest wel door huis,maar gek genoeg had hij geen vieze poten,maar wel zijn buik en rug,en normaal gesproken hebben we wel handdoeken in de auto,maar nu was het eigenlijk onverwachts.en hij wou zich wel uitschudden,maar ik nam hem aan zijn halsband mee.