Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Hesje, je bent er vroeg bij vandaag. Kan meteen aan de thee. Lekker:)

eevee60 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja vroeg he en daar ben je ondersteboven van :);)

3. enk52

Ja echt welxD

4. Hesje

hi hi de vogels buiten waren erg onrustig en druk aan het zingen

5. enk52

Hier gaan ze ook al flink tekeer, hebben ook het voorjaar in hun hoofd denk ik. Zag al foto´s voorbijkomen van jonge vogels die gevoederd werden.

6. Hesje

ja vind ik erg leuk :)
    maar die duiffies maken zo'n herrie:sleepy:

7. enk52

Hier zijn niet zoveel duiven maar wel veel andere soorten vogels.

8. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal
    Hier mistig en geen vogeltje te horen, die zullen allemaal warm in hun nestje zitten:sleepy:

9. Hesje

de bomen waren zo mooi de laatste dagen maar 1 bui gisteravond en de straat ziet wit :oops:

10. enk52

Zonde is dat altijd, geeft ook zo´n bende.:cry:

11. Hesje

ja het was net sneeuw ;)

12. enk52

Goedemiddag, ik ben weer uitgewerkt voor deze week. Kijken of ik straks nog een stukje tuin kan doen.

13. Hesje

goede middag

goed idee Lea ik heb ook weer een stukje tuin gedaan

emmer vol ik klaar voor vandaag ;) het was nog erg nat

14. enk52

Hier ook behoorlijk nat. Denk dat de groene bak bijna niet meer te verplaatsen is. Het is nu aan het betrekken en het rommelt ook een beetje.

15. Hesje

hier schijnt de zon nog, mijn groene bak moet maandag leeg ook zwaar denk ik morgen weer een stukje
    en dan nog 1x een apart stukje voor

16. enk52

Ik hoop het ook dat we morgen weer een stukje kunnen doen. Heb nu de halve tuin achter klaar. Ik heb een grote groene bak maar gelukkig zitten er wielen onder.;)

17. Hesje

ik heb ook 3 grote bakken

morgen moet de papierbak naar voren

plastic volgende week weer daar mogen ook blikjes en sap en melkpakken bij:) bijna geen restafval meer

18. enk52

Hier plastic nog in zakken. In naburige plaatsen zijn ze wel begonnen met uitgifte van bakken voor het plastic. Maar in de binnenstad is het hier een probleem, Daar hebben ze in delen ook nog gewoon vuilniszakken omdat ze geen ruimte hebben daar voor kliko's.

19. Hesje

plastic gaat hier ook in zakken er liggen dan hele bergen in de straat ze gaan verzinnen om het anders te doen maar ze weten nog niet hoe

er stond maandag 1 mini container in de straat terwijl vorig jaar nog iedereen zijn grijze bak voorzette
    maar kom aan de portemonee en alles kan

wij betalen minder afvalreinigingsbelasting en elke keer als de container geleegd word kost dat 6 euro
    plastic,groen en papier is gratis

20. enk52

Dat wil ik geloven dan. Als we bakken voor plastic krijgen komen ze hier de grijze bak ook nog maar 1 x per 4 weken legen. Vaker heb ik hem nu ook niet staan. Dan zit hij nog niet half vol. De bakken krijgen dan een chip en ze kijken of je geen verkeerd afval er in gooit. Anders legen ze hem niet meer.