Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by Farm_F.A.Q, Jan 3, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

gat is fijn roept chico zijn naam al?

2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goeden avond

ik denk dat ik het event snap:oops:
    Gewoon beginnen en gaan voor alles8) toch?

@detje81 , het gaat vanzelf beter, zoals Eevee zegt, het is ook best veel water voor zo'n klein manneke

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

Hesje dat weet ik niet of Chico zijn naam al zegt.

-freedom5555- likes this.
  4. Hesje

goede morgen

het zonnetje wil hier al boven de dakrand komen kijken

5. enk52

Hier is hij het ook voorzichtig aan het proberen:)

6. Hesje

ja lekker ook weinig wind hier

7. enk52

Hier ook, ik hoop dat het een mooie dag wordt. Lekker buiten even wat doen.:)

8. Hesje

ja ik heb de achtertuin half schoon maar wat ik vorige week los gemaakt heb is al weer helemaal vastgeregent
    maar wel schoon :)

9. enk52

Ik heb alleen nog maar wat onkruid weggehaald. De tuinklauw moet er nog door heen.

Het was net nog niet helder maar nu breekt de zon door.

10. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal,hier schijnt het zonnetje ook al een beetje:)

lea,waaarom is de dijk dicht dan?en de vriend van lea 2.05,dat is me toch een lengte zeg:oops:mijn neefje is bijna 2 meter en ik kijk al tegen hem op.dan moet zeker wel de aanrecht verhoogd worden,ook al omdat het zelfs voor marije te laag is.was het een ouderen huisje?want vroeger hadden wij in ons vorig huis ook zo een laag aanrechtblad,maar dat was ook eerst een huis alleen voor bejaarden.

mijn plannen voor het event zijn:van te voren overal gewone bomen op alle velden zetten,en dan na het oogsten natuurlijk grote velden maken met event gewas,met alles erop en eraan.tot ik genoeg heb.dan voor de nacht de lange gewas en overdags kort.en dan ook meer maken dan nodig is,of in ieder geval reserves hebben,mocht je niet de goede sleutels krijgen.en het inleveren,snap ik niet echt wat van,maar dat wijst de weg vanzelf.en aangezien ik toch meestal voor alles ga,zal dat wel geen probleem worden.behalve als ik niet de goede sleutels krijg die ik dan nodig heb.:wuerg:maar ik hoop dat bp me goed gezind isxD

11. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goed Plan, zo ga ik het ook doen, we zijn tenslotte hebberig en gaan overal voor

12. enk52

Er is onderhoud aan de bruggen Bobo aan beide kanten en als je daar niet overheen kan kom je ook niet op de dijk.

Het is de vriend van Marije hoor die zo lang is. Mijn zoon is ook 1.96 maar deze dus nog een stukje langer. Dit huis is ook een voormalige seniorenwoning en ik denk daarom alles zo laag.

13. bobobear

ja,erg he,maar het is wel zo.xDen het liefst zo snel mogelijk:Ddaarom heb ik ook zo een hekel aan die di,daar heb je niet echt controle over,je moet gewoon echt wachten tot je genoeg heb:oops:.en bij de gewassen kun je alles erop gooien wat je wilt om het zo snel mogelijk klaar te hebben.xD

-freedom5555- likes this.
  14. Hesje

zo daar ben ik weer, boodschappen binnen
    het zonnetje gaat zich verstoppen:oops:
    dat inwisselen wijst zich vanzelf bobo;)

15. bobobear

goedemiddag allemaal:)

ik ben vandaag maar eens met mijn huisje bezig geweest:music:

16. enk52

Dat moet ook gebeuren Bobo

17. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede middag, ben naar de sleutelmaker geweest, heb me een hele grote bos sleutels aangeschaft, alle maten en afmetingenxD was zo zwaar die doos dat ze nog in men auto ligt :wuerg:

Voor de rest zijn mijn plannen dezelfde als die van bobo......wat het event betreft.....

18. bobobear

xDxD

LucieSchreurs likes this.
  19. enk52

Goedemorgen allemaal,

eevee60 and -freedom5555- like this.
  20. Hesje

goede morgen

gezellig dat je langskomt