Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by Farm_F.A.Q, Jan 3, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede middag,hier is het al bijna de hele dag aan het regenen en goed ook,vind niks aan dit weer,maargoed,doe je niks aan:)

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede nu avond vanmiddag veel regen nu is het weer droog met een beetje zon
    fijne avond allemaal en tot morgen

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

-freedom5555- and tomulf12 like this.
  4. Hesje

goede morgen,

wat is hij weer leuk

5. enk52

Deze site heeft echt mooie plaatjes en er komen er elke dag bij dus ik kan voorlopig wel even vooruit:)

Jij hebt een prachtig 2e handsje op de kop getikt zie ik;)

6. Hesje

ja die anderen zitten nog in de afwas hi hi

gefeliciteerd met je level up en dank voor de puntjes

7. enk52

Dank je wel, het was weer gelukt:)

8. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal, fijne donderdag

9. Hesje

goede morgen Lucie
    iets beter nu? mag je weer thuiswerken?

ik ben ook al weer ruim over de helft, maar jij gaat me nog wel een keer voor hoor:)

LucieSchreurs likes this.
  10. enk52

Goedemorgen Lucie.

Level 98 en 99 zijn ook de langste. Heel veel ep weg te werken.:)

11. bobobear

goedemorgen allemaal,

lea gefeliciteerd met levelen,hoe doe je dat toch zeg,zo snel,ik zit al de hele tijd tegen het randje aan te hikken,maar kom er niet overheen,haha

vanochtend vroeg had ik ruzie met mijn buurman.dus ik heb mijn ochtendje wel weer gehad.hij parkeerd altijd heel asociaal op 2 parkeerplekken,doet hij al een hele tijnd.en vanochtend ging hij weg met zijn busje,zet hij zijn andere auto precies hetzelfde.en toen was ik er klaar mee.ik vroeg hem echt netjes of hij niet vind dat hij tussen de lijnen moet parkeren.had hij een vaag excuus over deuken in zijn auto krijgen.ik zei,ja,maar zo pak je elke keer 2 plekken,en is niet echt netjes voor je mede buren.maar hij is gewoon zo arrogant om zo te blijven staan.dus ik zei,als je niet netjes kan gaan parkeren moet er anders maar politie bij te pas komen.hij werd me toch pissig.hij ging me toch tekeer,dat ik dat dan moet doen en wilde mijn hond een schop geven,ik zei doe even normaal man,jij bent degene die zo aso is hoor.hij zegt dat wij alleen thuis zijn bla bla,ik zei en jij dan,jij werkt en ontvangt uitkeringen.nou,al met al is hij dus pissed weggegaan en heb ik de politie gebeld.ja,sorry,ik wilde het netjes oplossen,maar als jij zo reageerd ben ik er klaar mee,helemaal als je zo arrogant doet en dreigend overkomt en mijn hond wil schoppen.wordt ik steeds doorverbonden.mijn god,zou je toch bijna niet meer een klacht indienen.en weet je wat dan nog het lulligste is,ik voel me lullig,omdat ik hem verraad,terwijl hij er zelf om vraagt.maar ik hou niet van ruzie.maar hij reageerde echt idioot.dus dat was mijn vroege ochtend.hij vergeet wel dat hun altijd bij ons spullen komen lenen en altijd aanbellen om de deur open te doen.als je zoveel geld hebt,waarom koop je dan niet extra sleutels,weet je hoe vervelend het is dat ze steeds aanbellen,maarja,je bent buren dus ik doe niet moeilijk.maar nu ging hij echt te ver.sorry hoor,maar moest het even kwijt.

12. tomulf12

tomulf12 Actieve auteur

och bobo, wat een toestand zeg. nooit leuk om gedoe in de buurt te hebben.
    knuffel voor jou:inlove: en volgens mij moeten we even rustig bakkie gaan doen. wil je koffie of thee?
    groetjes, muts

13. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

grote knuffel bobo en ik zou hetzelfde doen. maarja aangifte bij de politie daar zitten ze niet echt op te wachten. als je belt beginnen ze hier in rotterdam al heeft u internet ? en als ik zeg nee dan moet ik maar even langs komen. dat is wel aan de andere kant van rottterdam waar ik zit en denk denk je hier laat maar. lea wat ga je vug nu bedankt voor de puntjes en wat een leuk plaatje weer. en ook hesje met haar theepotten. is heerlijk 's morgens naar te kijken.

14. Hesje

zo ik ben ook weer thuis
    mocht met zoon mee naar ziekenhuis van de winter hadden ze iets op de scan gezien waarschijnlijk ontstekingsresten,
    maandag weer een nieuwe scan

Bobo wat een ochtend zeg pfff daar zit je niet echt op te wachten hè als je netjes iets vraagt en je hond schoppen zou ik ook niet goedvinden. van mij ook knuffel hoor

15. enk52

Goedemiddag ben uitgewerkt voor deze week. Tenminste op mijn werk. Morgen klussen bij Marije, die krijgt vandaag de sleutel.

Bobo wat een verhaal, je staat wel in je recht hoor.

Hesje, hopen dat er niets aan de hand is en inderdaad ontstekingsresten zijn.

PLINK PLOINK

Mysterieuze stekjes en nieuwe quest.

16. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede middag iedereen.........

Bobo toch, al een geluk dat jij, je kan beheersen, toen die man dreigde je hond een schop te geven......!!!! dat is er wel een klein beetje veel over hé......!! en ik zou gewoonweg niet opendoen als die aanbelt, en zogezegd zijn sleutels is vergeten.....en leven van een uitkering en toch gaan werken??? nou leuke vent......sorry hoor, had allang de politie gebeld en de soc. inspectie.....
    Snap niet dat de politie nog niet eerder heeft opgemerkt dat die "steeds" 2 parkeerplaatsen in neemt.....onder het mom van blutsen....kan hij zelf wel deftig rijden....:music:

Dikke knuffel aan bobo.....

kruip terug in men bed....:oops:

O ja Enk proficiaaat met je level up ;) en heuu Hesje makkelijke theepot hoor, waar koop je die......xD

17. Hesje

ja hoop ik ook deze arts en de chirurch dachten van wel
    er is maandag wel plaats voor de scan maar niet voor gesprek met de arts

weer klussen maar als het goed is nu voor vast hè eindelijk haar eigen plekje

18. enk52

Ja dit is hoop ik de laatste keer.

PLINK PLOINK

Molen abonnement:)

19. bobobear

goedemiddag allemaal,bedankt voor de knuffels

hesje,als je zoon maandag voor de scan moet en ze zien er wat verkeerds op,zullen ze dat toch wel metteen zeggen denk ik?

ik had vanochtend echt zo een ochtend,inderdaad politie gebeld,toen doorverbonden met orde en handhaving,maar die was van geheel amsterdam,kreeg ik een nr,bleek hij niet goed,ik weer ander nr gebeld,mochten ze eigenlijk dat telefoonnr niet geven,maar ik kon proberen met een 2 ervoor,ik geprobeerd,maar tijdelijk niet aanwezig.toen maar zo een klachtenformulier ingevuld,kreeg netjes sms dat ze hem hadden ontvangen.ik dacht oke.en toen na een half uurtje kunnen ze hem niet in behandeling nemen,hij wordt doorverwezen naar de politie:wuerg:ik dacht echt ik wordt gewoon van het kastje naar de muur gestuurd.dus ik nog een keer die polietie gebeld en gezegd dat ik wel wil dat er wat mee gebeurd.maakt ze er een melding van,maar kan wel even duren voor ze komen kijken.vraagt ze waar het is,ik zeg die en die straat voor portiek nr 1tm9 vraagt ze later waar woont u,ik zeg in datzelfde portiek op nr 7 zegt zei,is niet hetzelfde als 1tm9:wuerg:en dat is een politie agente,zit er toch tussen doos.xDmaargoed,ik heb er een hard hoofd in dat er wat an gedaan wordt,maar ik heb foto's gemaakt dus het staat vast.ik ben meestal nooit zo,maar ik zag hem zijn bus verplaatsen en de andere auto weer aso parkeren en toen dacht ik,nu ga ik er wat van zeggen.en nog netjes van mij ook he,ik had ook gelijk kunnen schelden ofzo.maargoed je denkt toch zijn je buren.maar hij denkt ook niet aan zijn buren.maar ik ben niet bang hoor.mijn zus zei doe je wel voorzichtig,ik zei voor wat.maar inderdaad je weet nooit,maar ik ben niet bang.mischien ook verkeerd.ach ja,nu gewoon weer lekker verder met mijn farmpjexD

20. Hesje

O bobo zo word je echt van het kastje naar de muur gestuurd en nu maar afwachten hè
    de persoon die de scan maakt is niet de arts maar hij krijgt een brief zei die assistente dus ook afwachten
    dus wachten we wat af met z'n allen ;):)