Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

ik heb geen restjes als gewas alleen papyrus voor dit event:p

Zonnetje laat zich hier ook af en toe zien maar hij durft nog niet helemaal.

eevee60 vindt dit leuk.
  2. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede middag........

Goede en minder goede berichten hier te lezen, maar boboke mis ik vandaag......denk dat die de weerslag krijgt van de voorbije weken.....

Zo een hoge druk heb ik niet.....denk dat de cement dan van tussen de stenen gaat, zijn nl. flagstones.... ! cement komt er nu al vantussen, dus zal eens moeten bekijken of ik dat zelf kan, of moet laten doen......vrees het laatste :( het is niet van niet kunnen maar van niet mogen van meneer doktoor......

Was even buitengehangen in de zon :music:

Hier event niet af, maar wel al de bonenstaak geactiveerd zojuist(zegt diegene die nooit een event snapt xD)......dus nog een paar te doen.....denk nog één keer oogsten...weet het niet....we zien wel aan de landkaarten :wuerg:

3. enk52

Freedom Bobo was hier vanmorgen al om 7.20. Waarschijnlijk overheen gelezen;)

4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

hier ben ik hoor freedom:music:

hier ook het laatste rondje erop volgens mij.ik heb ook al genoeg di volgens mij.dus ik ben weer blij.:music:

ik ben dit weekend echt niet vooruit te branden,weet niet wat het is.ach,komt wel weer goed

-freedom5555- vindt dit leuk.
  5. -freedom5555-

olalala, ben gaan terug lezen inderdaad bobo heeft gezegd : goede morgen...... o_O denk ikke nog :sleepy:

kom dan nog kado's tekort om aan al men buren te geven die iets geven :wuerg:

en heuu dan valt internet uit......algemene panne, toen ik belde naar de helpdesk....lijkt me meer iets anders te zijn geweest.....want men draadloze TV deed het wel :music:

6. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede middag

Ojee freedom en electronica dat zijn er ook twee net als hier, het is geweldig vooral als alles werkt :)

het grootste deel is al weer weg het was wel gezellig :)

7. enk52

Heerlijk Hesje, hier lekker in de tuin bezig geweest. Had geen jas nodig. Was echt lekker.

Freedom fijn dat het internet het weer doet. We kunnen toch slecht meer zonder tegenwoordig.

8. -freedom5555-

Dus er zit nog "iemand" bij jou hesje :)

Ja inderdaad, je voelt je plots zo machteloos - verlaten- hulpeloos, allez vanalles zonder dat ding.....en zolaaaaang heb ik nog geen internet een 15-tal jaar ofzo....vraag me af wat ik daarvoor deed xD

9. Hesje

ja mijn moeder is er nog die gaat om 7 uur met taxi lokaal naar huis

dat is een taxi die in het dorp rijd voor 1.75 per rit

10. -freedom5555-

Denk toch meer en meer om te verhuizen hoor....veel water en taxi die aan 1.75 per rit rijdt ! :) hier trekken ze een rare snoet als je vraagt om 4.5 km te rijden !

Zat juist men siertuin wat te herschikken ttz. de items die niet veel geven eraf en andere erop....maar heuu die lullige lupin zou die wel ooit te ruilen vallen? o_Oik weet dat die wel op de bonenstaak hoeft te staan, maar ze is er niet...kan dus enkel met de groenten werken....

Laatste bewerkt: 3 April 2016
  11. enk52

Goedemorgen allemaal,

-freedom5555- en eevee60 vinden dit leuk.
  12. Hesje

goede morgen

ik heb andere laptop en ik weet nu niet hoe ik de plaatjes moet plakken:cry:

13. enk52

Goedemorgen Hesje,

Wat voor opties heb je?

14. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal, hier e moed weer bij elkaar geraapt om te werken. Voel me nog niet helemaal fit, maar we kijken wel hoever we komen

15. enk52

Succes Lucie. Hoop dat het lukt :)

16. Hesje

heleboel van koppeling kopieren bekijken e mailen enz

en ook van afbeeldingen een hele lijst :(

het is gelukt alleen weet ik nog niet hoe dat moet ik nog uitzoekenxD

eevee60 vindt dit leuk.
  17. enk52

Geweldig Hesje. Kunnen we toch nog theedrinken.:)

Heb je nieuwe laptop?

18. Hesje

ja die andere wilde niet altijd opstarten
    en als ik dan zeg ga eens kijken wat een goeie is (want ik wil niet zonder )
    dan gaat de turbo erin
    ik heb ook geen grote pc meer, daar zat nog xp op

19. enk52

Lekker dan kan je weer even vooruit. En nu Windows 10 zeker? Ik heb die er nog niet opstaan.

20. Hesje

ja windows 10

want ik moet natuurlijk wel contact houden met jullie hè dus moet wel iets wat goed opstart;)

alleen staat alles weer anders dan dat ik gewend was moet effe wennen:)

ik ben mijn plaatjes ook een beetje kwijt :oops: maar de theepot vandaag wel gevonden

wat was het lekker weer hè gisteren

-freedom5555- vindt dit leuk.