Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik denk het ook
    ik heb al veel kompassen hoor;)

molen draait al proviand

Laatste bewerkt: 1 April 2016
  2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ik was toestraks met mijn konijn buiten voor het eerst.nou voor het eerst aan een lijntje gewoon lopend.nou,eerst vond hij zijn harnasje helemaal niks,hij was echt beledigd dat ik die om had gedaan.nou toen naar buiten aan zo een flex riem.op het gras.hij wist niet wat hij had.uiteindelijk wende hij wel en vond hij het wel lekker.1keer was hij losgeschoten,hij ging onder een geparkeerde bus,ik trok hem terug,had ik alleen die harnas en meneer lag lekker onder dat busje.ik dacht oh oh.gelukkig hem wel kunnen pakken.toen weer harnasje omgedaan,wat strakker.men mijn vriendin haar hond was op het balkon die keek zo raar,die dacht volgens mij dat mijn hond was gekrompenxDxDhij snapte er volgens mij niks van.

eevee60, LucieSchreurs en -freedom5555- vinden dit leuk.
  3. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Mijn molen heeft geen kompassen nodig om proviant te maken....mankeert er iets aan het spel bij meo_O trouwens proviant is al af....

pffff. zal nog maar wat gaan schieten :wuerg:

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

hihi Bobo, ik zie het voor mexD

5. -freedom5555-

Bobo, dat meen je niet, van je konijn.......wist helemaal niet dat je een konijn had? denk dat je vriendin gelijk heeft en dat je hondJE onder de bus was gekropen.....

Lig hier wel in een deuk, van dat harnasje zonder iets anders eraan.....'k zie het zo voor me.....en jij onder de bus gekropen? xD

6. bobobear

nou,ik lag er niet op mijn charmanst(of hoe je dat ook schrijft) bij,maar ik dacht alleen ik moet mijn konijn te pakken krijgen voor hij weg is.en ik pas echt niet onder een auto of een busjexD

en ik zag wel dat harnasje over zijn lijfje schuiven,maar ik dacht hij zit wel strak genoeg,nou niet dus:wuerg:

-freedom5555- vindt dit leuk.
  7. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

Goede middag,

Ik zie het voor me bobo.

8. Hesje

hi hi bobo leuk slim konijn hoor

ik heb ook niet gezegd dat ik kompassen nodig had voor de proviand

9. bobobear

wat krijg je als je op die zeppelin schiet?ja kleinere zeppelinnetjes,maar is het gewoon tijdsverdrijf of krijg je er iets mee?ik kan niks erover vinden of ik kijk er weer overheen

10. -freedom5555-

Boboke, volgens mijn bescheiden mening moet je eens op de kalender kijken....8)

Want jij ook zomaar "plots" een konijn, waarmede je gaat wandelen....

edit : alhoewel is de baloon van het event :music:

11. bobobear

owwww,het is 1 april.ik vind die zeppelin wel leuk hoor.en ik heb mijn konijn al een tijdje hoor freedom,dat is echt geen 1 april grap.xD

12. -freedom5555-

Volgens mij, oftewel ben ik helemaal gek aan het worden, is de OA van : de ballon is terug, verdwenen :wuerg:

13. bobobear

DE ZEPPELIN IS ER NOG WEL STEEDS,EN IS WEL EEN GOED TIJDSVERDRIJF.oeps caps lock.alleen wordt de zeppelin steeds kleiner dat het net lijkt of ik kippig wordt,dan zie ik ze vliegenxD

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  14. -freedom5555-

Boboke er stond een OA........"op vraag van velen is de zeppeling terug"....een "OA" hé.....en nu gaat de OA over de verlopen feestdagen.

15. enk52

enk52 Levende forumlegende

Freedom die kreeg je bij het inloggen.:)

16. bobobear

jaaaa,zoiets had ik toestraks ook gelezen,maar niet verder aandacht aan besteed.of we zijn nu allebei gek aan het worden:wuerg:xD

17. -freedom5555-

A jaaaaa nu zie ik het ook, als je op die toeter klikt.....krijg je het item "updates".....dus de baloooooon komt terug.....
    Bobo we worden dus niet gek.......zou moeilijk zijn hé, we zijn het al :wuerg:

fricor vindt dit leuk.
  18. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

leuk gedaan met die zeppelin.xD
    allemaal een fijn en vooral zonnig weekend gewenst.;)
    groetjes

19. bobobear

wat moet ik hier nou op zeggenxD

fricor,fijn en zonnig weekend;)

zo,ik heb op alle velden de kleine akkertjes vol met eventgewas.is het rond half 11 klaar en dan gooi ik er rozen op voor de dropjes.ben ook al mijn eerste landkaarten aan het maken:music:

Laatste bewerkt: 1 April 2016
  20. Hesje

goede avond

mama U2 gefeliciteerd met level up en dank voor de puntjes

eevee60 vindt dit leuk.