Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

Jesper gefeliciteerd met je level up en dankje voor de puntjes

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Jesper ook van mij gefeliciteerd met level up en bedankt voor de punten:)

3. detje81

detje81 Forum-overlever

Ja we hebben het heel erg leuk gehad. De musical was geweldig. En met de kleine man gaat het super, die is erg lang voor zijn leeftijd.

Jesper gefeliciteerd met je level up

4. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

sorry lea lukt niet. denk dat alles eruit moet en dan opnieuw. zegt dat ik 1 banner heb maar doet niets na het invoegen

5. enk52

Je moet wel even die postzegel eruit halen en dan linkje in dat bergje zetten en daarna opslaan

6. the_liberty

krijg de postzegel er ook niet uit. als ik erop ga staan zegt hij nergens verwijderen en al ik hem dan na het bergje verwijder en de nieuwe link intik dan doet hij het ook niet. stop ermee wordt er gek van

7. enk52

Misschien dat iemand in je omgeving je even kan helpen.

8. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

Jesper gefeliciteerd met een level erbij en bedankt voor de puntjes.
    en beterschap! dit virus is heel hardnekkig hoor.-.-
    Lea gefeli met broer. was een leuk feestje zo te zien.xD
    veel plezier bobo, enneh....doe voorzichtig in het bos of in het bad he...:p
    het voorjaar begonnen....tja...weinig van te zien buiten, behalve de voorjaarsbloemen en de vogels die al druk zijn en beginnen te fluiten.
    hier was vorige week een vogel erg in de war en die was 's nachts aan het fluiten. misschien last van slapeloosheid?
    of toch een hevig voorjaarsgevoel?o_O

ik krijg visite, dus tot....
    fijne dag nog.

9. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ik wens jullie een goedemiddag vanaf mijn hotelkamer in berg en dal:music:

laatste glaasjes worden gemaakt in de molen,dan kan ik alles in 1 keer inleveren en dan ben ik klaar.net weer gewnone kortere gewassen erop gezet om aan te vullen.

fijne dag nog allemaal:)

10. Hesje

bobo veel plezier daar in berg en dal het word nog heel mooi weer zeggen ze

11. enk52

Goedemorgen allemaal,

12. Hesje

Goede morgen

de thee..... in een lentepotje

13. enk52

:) Gezellig, de vogeltjes kwetteren er al op los.

14. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen, wat gezellig zo de lente in het kliekje, hier buiten is het miezerig en grauw

15. Hesje

hier buiten ook grijs hoor Lucie maar nog wel droog

16. enk52

Hier is het weer net zo maar is nog vroeg natuurlijk.

17. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal,

toestraks even lekker gewandeld met de hond,ja wel toen het al licht was hoor,gisteren avond liep ik in een donker bos,gelukkig wel een lampje meegenomen,maar toch.nu even mijn farmpje gedaan,mijn wolkenknecht werkt steeds niet,en ik ben te lui om alles met de hand te doen:wuerg:xD.

fijne dag nog allemaal

18. enk52

Goedemorgen Bobo, veel plezier nog. Geniet lekker van je dagen daar.:)

Ik denk dat je wolkenknecht afgelopen is. Waarschijnlijk had je nog tijd van de andere knechten staan daarom lopen die wel door. Bij mij zijn ze ook niet allemaal gelijk. Als je dan weer maandknechten koopt of coupons gebruik zou hij het weer moeten doen.

19. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemiddag,

holt gauw even langs.

20. the_liberty

goede middag stilletjes hier. ben zo dom. koop gisteren een paysafekaart bij jumbo van 1 tientje en gisterenavond dacht ik dat het een bonnetje was. gooide het weg. vanmorgen zak dichtgeknoopt en hier op de etage naast mijn deur gezet om mee te nemen. dus net bonnetje in tas gezocht en daar was het niet. ik dacht de zak staat nog hier dus even pakken maar sai had hem naar beneden in de container geworpen. ik heb aparte vuilniszakken erg lange dus ik denk naar het containerhok om te zoeken, was hij net geleegd en er lagen maar 2 zakken vuil in. dus gauw opengemaakt en bonnetje eruit gevist pffffffff.

omaagnes55, bobobear en eevee60 vinden dit leuk.