Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Dus bobo zit ook op een eiland........wist nu wel dat nederland veel water heeft, maar wist niet of het is me nooit opgevallen dat er zoveel eilanden zijn......bij ons kan een tunnel ook onder een spoorweg of andere baan(voor auto's) lopen.....

Lucie zit in het zuiden.....

De rest in weze dichter bij de zee op Enk na...... ooooo en dan hebben we ons KLaartjuh nog, maar die zit dan weeral in het noorden xD
    oooo en Ron, die zit in weze nog het dichtste bij.....maaaar is daar wel een ziekenhuis met overdekte parking hé....en met van die karretjes. hahaha.....

Als ze dat hier gaan lezen, verklaren ze me gewoonweg voor gek......ben ik ook natuurlijk.

Een anorak, is zoiets [​IMG] en dat is dus zomaar verdwenen.....o_O ! als het nu een onderbroek was zou ik zeggen ja, dat kan, maar dit is niet bepaald iets klein hé...xD

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

Goede middag

wat een heerlijk weer vandaag :)

er is een waterdier bij mij uit de stal gekropen een ottertjexD

eevee60 vindt dit leuk.
  3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Zeker heerlijk weer vandaag. Gefeliciteerd met je otter. Ik ga vanavond mijn stalletjes neerzetten.

4. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedenavond,

hier ook prachtig weer gehad.

Nou Freedom een jas kwijtlaten raken is zeker niet niks.Misschien volgende maand nog eens vragen?

Dat is een mooie Hesje.Hier was de mooiste een gordeldier. Geen zwaan of otter te bekennen.Komt vast nog wel een keer;)

5. doj34

doj34 Forum freak

ik ben zielsgelukkig... mijn tweede zwaan en ook de nieuwste een das zat in zijn stoel. (5 nieuwe stallen en 3 stallen uit een Quest)

eevee60 vindt dit leuk.
  6. riekeltje

riekeltje Forumleerling

Hier 3 stallen van mijn met filmpjes kijken zuur verdiende TG.....een gordeldier, een zwaan en een schildpad----niet verkeerd he ?

7. doj34

doj34 Forum freak

ja ze strooien met gordeldieren... had er ook 2 erbij zitten....
    ow nu vergeet ik mijn manieren... welkom Riekeltje.

8. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Appeltaart gebakken, slagroom- en vruchtentaart gehaald, fles slagroom erbij voor de liefhebbers.
    Hebben jullie zondag iets lekkers bij de koffie of thee.
    Fijne zondag.

9. enk52

Goedemorgen allemaal,

Agnes van harte gefeliciteerd met je verjaardag,

10. Hesje

Goede morgen

Agnes gefeliciteerd en

we beginnen maar met een

11. enk52

Goedemorgen Hesje, dat is weer een deftig potje thee.:)

12. Hesje

:) ja het is tenslotte zondag hè, en ik moet kiezen

13. enk52

Deze pat precies bij de zondag hoor. Goed gekozen;)

Straks een lekker stukje taart van Agnes maar dat doen we maar bij de koffie.

14. Hesje

ja eerst maar broodje

het lijkt weer mooi te worden buiten

15. enk52

Is hier ook mooi helder, gister ook al prachtige dag.

Ik had nog een das uit mijn stalletjes en een otter en roze koe.:)
    Helaas geen gekleurde uilen en beren maar misschien de volgende keer.

16. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Gefeliciteerd Agnes, lekker en stukje appeltaart

17. Hesje

ik heb nog een gordeldier, nog een vogelbekje en een gele uil en een gele beer:)
    dus heel tevreden

op andere farm niets bijzonder

18. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,

Oma Agnes van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een leuke dag van en een prachtig nieuw levensjaar......:).

Hier gaat het sneeuwen, waarschijnlijk hoor.....en heuu de wind staat op een héééééél laag pitje maar is wel jullie kant op......:wuerg:

Hier geen "das" te bespeuren........wel een oranje uilenkooi dacht ik......stonden ook nog veel stallen bij van questen, aangezien ik die enkel zet bij EP-dagen.....

19. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

20. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal. oma agnes gefeliciteerd met uw verjaardag en een hele fijne dag. rotterdam zon maar het betrekt nu erg dus gauw nog even met wiwa uit