Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat is inderdaad de 2e uit deze serie Ria.

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

wat leuk zo, chico vind het wel wat maar
    vind de hond het ook leuk of zit die nog te kijken wat doe jij op mijn mand

3. enk52

Ze zijn ondertussen helemaal aan elkaar gewend.

4. Hesje

echt leuk, het lijkt ook een lieve hond

5. enk52

Ik heb hem nog niet gezien. Toen ze hier waren was de hond niet mee.

6. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede middag allemaal.

auto staat bij de garage,is een lastig onderdeel om te vinden,want eigenlijk hebben we maar 1 stukje nodig van iets,maar dat willen de meeste niet los verkopen.en als je alles moet vervangen ben je 500 euro kwijt.dat ga ik dus niet doen.nu ben ik aan het kijken voor 2e hands,maar dan moet je gaan uitleggen wat je bedoeld.sommige snappen me niet:wuerg:en dan ben ik dus een vrouw.dacht ik,xD.maar ik moet even mijn nichtje regelen met de auto,want dan kun je gewoon langs de sloperijen rijden.ik heb er al 2 die me wel begrepen.nou nog het vervoer regelen,want ligt allemaal afgelegen:oops:ach we zien het allemaal wel.ik dacht gewoon even auto brengen en dan klaar,maar zo werkt dat dus niet.nou is hij ook eigenlijk alleen van de keuringen hoor,is een kennis van ons.:pmaar hij is wel monteur hoor.xD

lea,wat een leuke foto van chico met de hond.lijkt mij ook wel een lieve hond.:)

event is klaar,alle spoken zijn gevangen.:music:

7. Hesje

hier ook alles schoongemaakt:music:

ik duim nog wel even door hoor:)

8. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemiddag,

Hesje wat een prachtige theepotten:inlove: En wat een mazzel met draaien, super.Ik heb alleen de tweede de eerste had geen zin.

Leuk Lea dat er een vriendje is gearriveerd.

Hier het event ook weer af, eigenlijk jammer vond hem echt leuk.

Bobo succes met de zoektocht.

9. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede middag, ben zo een beetje boven water gekomen......, ga niet uitleggen op kliekje van hoe en waarom, maar was een helse nacht en dag.....

dan maar geoogst en gezaaid met één oog dicht en één open.....en moet nog 5 spoken en event is helemaal af.......:wuerg: denk ik toch, zit aan de 77 spoken die ik nodig heb.......

En heuuu dit is dus freedom en niet bobo....xD en waar bobo schreef, is dus bobo en niet freedom (rare zin, maar ben ook raar de laatste tijd) :oops:

Nu wachten op de mannen voor CV reiniging, wou eerst afbellen maar zal maar doorbijten.....

Detje nog van harte met je verjaardag, sorry heb kliekje gisteren niet opengehad.......

O ja hééél leuke foto met chico, daaruit maak ik op dat sneeuwprinses een nieuwe hond heeft?!?........

detje81 vindt dit leuk.
  10. enk52

Niet alleen Chico heeft een vriendje, Marije ook:)

En nee Freedom , hond is niet van Marije maar van vriendje.

Bobo hoop dat het lukt met je onderdeel van de auto.

Freedom voor jou een knuffel, hoop dat het snel beter gaat.

detje81 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  11. bobobear

maar bobo lijkt wel een beetje op freedomxDje schrijft ook zo lekker alles op.knuf voor jou omdat je hem denk ik wel nodig hebt en bobo houdt wel van knuffelen,he,een beer hexD

12. enk52

PLINK PLOINK

Mysterieuze stallenbouwer en nieuwe quest:)

13. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

allereerst detje,
    van harte en ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.:)

beetje erg druk hier, en dan ook nog bijholteontsteking en snotverkouden. en natuurlijk hebben we elkaar aangestoken. alleen jongste heeft nog niet plat gelegen.:sleepy:

ben bezig met het spookhuis maar het spookt er nog flink.:wuerg:
    allemaal een fijne dag en bedankt voor de knuffels die de duifjes brengen.;)
    groetjes en virus-vrije knuf.

detje81 vindt dit leuk.
  14. Hesje

fricor voor jou

dat je weer snel beter word

2e huis ook spookvrij:)

fricor vindt dit leuk.
  15. enk52

Van mij ook een knuffel voor iedereen die het nodig heeft. Hier het event nog niet klaar. Als het meezit de laatste gewassen er op staan. De vallen staan wel al klaar.

fricor en detje81 vinden dit leuk.
  16. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Hoi Bobo ik duim met je mee, ik mag morgen. Er begon onderweg een lampje te knipperen. En ik houd niet van knipperende lampjes:cry:

17. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

hier ook nog maar 20 batterijen dus straks ook event af. was inderdaad een leuke. vervelend met de auto bobo maar zal wel weer goed komen toch? lucie hoop dat jouw wagen ook goed komt want je kan hem vaak niet missen he? ik hou ook niet van knipperende lampjes. allemaal nog een fijne avond

18. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Dan zijn er dus twee vriendjes gearriveerd, dat is dubbel feest:)

Lucie ga ook voor jou duimen hoor.

En een knuffel voor wie wil.

fricor en detje81 vinden dit leuk.
  19. bobobear

goede avond allemaal,ik kom even snel langshuppelen,nou huppelen...xD

voor de auto hebben we nu als het goed is het goede deel van de sloperij gehaald,en naar de garage gebracht meteen,nou maar afwachten tot de monteur de auto op de brug zet en hopen dat hij gemaakt kan worden en dat hij nog even meegaat,maar we wachten af.dat hoopt hij morgen te gaan doen,dus we zien het wel.voor de rest mag mannetje erachteraan gaan.

20. enk52

Dat is een goed bericht Bobo, nu maar hopen dat het inderdaad lukt allemaal.
    Lucie, ik hoop dat het bij jou ook mee gaat vallen. Ik hou ook niet van knipperende lampjes.