Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by Farm_F.A.Q, Jan 3, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

nee dan kan je wat langer blijven zitten :)

ik moet nu kamelen op het land zetten en in de fok stoppen en nog boel dansende panda's maken
    die kastelen blijven voorlopig in het zand en niet in de kelder;)

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Hier staan de kastelen voorlopig ook nog in het zand hoor. Ik ben daar ook druk mee bezig maar af en toe komen we een stapje verder.

3. Hesje

ja dat is er éen voor af en toe

4. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

ik heb gisteren de mummies klaar (volgens mij fase 6), nu alleen 4 sultan en 4 circus (dat wordt echt een moeilijke, er mogen geen wilde dieren meer in het circus) en dan de laatste stap alles nog. dus mijn zandkasteel wordt een circustent in een woestijn... hopelijk komen ze dan toch nog.... de sultans.
    Een hint, gooi wat wc rollen in je badkamer en prop er wat kamelen erbij, dan krijg je wat sneller de mummies!

5. Hesje

ik moet 5 diamant nog en 6 en 7 goud en diamant dus het grootste gedeelte is klaar
    en het moeilijkste wacht nog:)

6. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen

Mijn panda kan bij Hesjes theepot. Ik had uit vier gewone panda's een circuspanda:inlove:

7. Hesje

wow mooi Lucie
    hier springen ze niet meer:(

de kamelen willen de trap niet op Rita;) te veel draaien er in

Last edited: Feb 27, 2016
  8. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedenavond,

hier aan het zwoegen op een circus panda, al wel 2 laatste level panda's maar die circus heeft nog geen zin.
    Lucie heeft ze duidelijk beter onder controle;)

9. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Mm, eerlijk is eerlijk, is me ook maar één keer gelukt:) soort van beginnersgeluk:oops:

eevee60 likes this.
  10. enk52

Goedemorgen allemaal,

11. Hesje

goede morgen

allemaal een fijne zondag

12. enk52

Jij ook een fijne zondag Hesje. Krijg je het nog druk?

13. Hesje

nou beetje,
    vanmiddag zijn er weer 2 weg en blijft alleen mijn moeder over
    operatie is dinsdag 8 maart

14. enk52

Rustig dagje dus. Nog even ruim een week wachten dus, blijft toch altijd spannend.

15. Hesje

ja is voor mij ook de verkeerde tijd van het jaar

16. enk52

Dat snap ik maar dit komt wel goed. En voor dit soort dingen is het nooit de goede tijd van het jaar.
    Knuffel voor jullie:)

17. Hesje

je hebt gelijk dankjewel

18. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal,ik kom ook weer even om het hoekje kijken.

rita,fijn dat het een goed gesprek was,hopen dat het nu wat beter gaat lopen allemaal.
    hesje dikke knuf,omdat jij dat nu ff nodig hebt.de dingen komen nooit op een goed moment;)

gisteren pech met de auto gehad.auto naar huis gesleept,bleek dat de as ofzo iets,een hele dikke ijzeren staaf gewoon was gebroken,gelukkig net niet op de grote snelweg.ik heb het gezien en schrok er wel van want als het op de snelweg had gebeurd,hadden we zeker wel een grooot ongeluk gehad.morgen maar even kijken wat het kostenplaatje wordt.de auto heeft net vier nieuwe banden eronder,maar tis wel een ouder autootje,dus ik hoop dat de prijs meevalt en anders moeten we hem maar wegdoen.want dan is hij het niet meer waard.is wel balen dan,want zonde van die banden en er stond nog een paar daagjes even eruit naar een hotel in de planning,maar die kan dan ook niet doorgaan want dat hotel ligt in een bos.dus kom je nooit met het openbaar vervoer.wel al dat hotel geboekt.maarja wat is dat is denk ik dan maar.zonde,maar ik ben blij dat we geen ongeluk hebben gekregen.

19. enk52

Dat is zeker schrikken Bobo. Gelukkig dat het goed afgelopen is. Nu zeker hopen dat het kostenplaatje mee gaat vallen.

20. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ja,we zullen het wel zien.maar kan morgen pas,of we moeten toevallig de benedenbuurman tegenkomen die een garage heeft dat hij het in kan schatten.hij moet ook nog voor een keuring.maar net als jij ook zegt gelukkig is het goed afgelopen.dat is het belangrijkste.