Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

-freedom5555- vindt dit leuk.
  2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

hier gisteren nog mooie boompjes gekregen ik moet nu alleen wampi nogxD

dat hondje heeft het goed gezien, ik heb iets wat op de muizen wacht ;)

eevee60 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  3. enk52

Vanmiddag mogen de muizen los dus hou de kat nog maar even vast.

Lekker bijna alle bomen compleet nu.:)

4. Hesje

ik hou het dekseltje op de pot

de wind is minder maar nu regent het weer:(

5. enk52

Hier hetzelfde Hesje maar wordt nog wel droog vandaag:)

PLINK PLOINK

Cadeau- en ruilevent:)

Laatste bewerkt: 22 Februari 2016
  6. Hesje

ah das mooi
    kan op schaduw nog wel wat gebruiken kijken wat ik er kan missen:)

7. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal,weet iemand even te melden wat de laatste dieren en bomen waren,dan weet ik of ik compleet ben of niet,want ik ben dat even kwijt:oops:

en de muisjes zijn alweer compleet,ook alweer ingeleverd,ging snel vandaag:music:

8. enk52

Goed bezig Bobo. Ik ben nog niet klaar maar had geen parfum erbij gedaan dus even langer wachten.

Dieren: Zwaan en otter
    Bomen farm: gele trompet en kormoelje
    Bahama: mangistan en wampi
    De nieuwe faq staat er nog niet dus ik weet niet tot welke ze te ruilen zijn.

9. Hesje

goede middag ik ook alle muizenissen opgeruimd;)

10. bobobear

bobobear Levende forumlegende

bedankt voor je antwoord,die heb ik dus allemaal nog niet en volgens mij waren er nog wel meer die ik niet heb,maar dat ga ik morgen even op mijn gemak bekijken.;)

ik had bij het fokken steeds bij elk dier de max aan parfum gedaan,was ik dus zo klaar,dan duurt het maar 6 minuten ofzo:p

11. detje81

detje81 Forum-overlever

Oh jippie ruil- en cadeau dagen, daar wordt ik blij van met het aanbod van gister van RoelofAnton.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  12. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

hier ook de kornoelje en de wampi niet. 40 stekjes gekocht maar niets bijzonder alleen de zwarte wilg 5 keer en de jeneverbes ook. muizen ook klaar. wilde ik voor 8 uur doen anders moet je van de week weer verder. had veel supervoer en ook nog genoeg parfum.

13. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede avond tesamen.......

Joepie jeeeee, heb uit vier normale muizen een computermuis gekregen.....of hoe noemt die laatste met de bril op xD

eevee60 vindt dit leuk.
  14. enk52

Dat is super Freedom, gefeliciteerd. Is hij met of zonder staartje?;)

15. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Met een staartje :) Dat is de eerste keer dat ik zomaar het hoogste scoor :) behalve de vleermuizen....tiens ook muizen maar met vleren, nog nooit een hoogste dier gekregen of gehaald...

16. doj34

doj34 Forum freak

Vandaag druk geweest met mijn vrijwilligerswerk. amper thuis, eten naar binnen gegooid en door naar de training om de keeper te trainen... net voor achten thuis dus zie babyboom. gauw rondje muizen.... en nu blijkt het niet tot 22.00 maar tot 20.00 uur te duren dus heel erg veel voer kwijt terwijl er geen bbd meer is... pfff wat een rottijd voor werkende mensen....
    maar oke, heb de eerste ronde wel leuk kunnen fokken. en ik ben 3 mummies rijker... nog maar 3 te gaan.

17. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Jammer Rita ik heb nog even gedacht om hem te vullen tot eventueel bb. Maar ja dan moeten die muizen zolang in dat hotel slapen.

Hier van de laatste bomen en beestjes ook nog niets.(en die daarvoor ook niet compleet volgens mij)

Super Freedom.

18. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

en dat vergeten we ook echt niet!! maar zoals gezegd wel even een duifje voor de zekerheidxD het is op het werk super druk en stel dat ik het toch vergeet

19. detje81

detje81 Forum-overlever

dat duifje komt wel goed morgenavond. Morgen overdag hier ook aan het werk. En daarna mag ik gezellig bij mijn ouders aan schuiven te eten als ik de kleine man op haal :)

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  20. enk52

Goedemorgen allemaal,

-freedom5555- vindt dit leuk.