Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. fricor

fricor Commandant van het forum

goedenav...uhh nacht alweer.

wolkenrij binnen hier en meeste andere beloningen ook. had veel stallen staan. even aanvullen die diertjes.
    uit stekjes en stallen niks bijzonders. ja, 2 kiwi beestjes.
    toch te koud geweest in mijn gezicht op de fiets; heb weer bijholteontsteking en een flinke verkoudheid. ik vond al dat ik lang niet verkouden was geweest...
    fijne zondag allemaal, groetjes en knuf.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

eevee60 vindt dit leuk.
  3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

Fricor beterschap

voor de hongerigen thee met.....

4. enk52

Heerlijk Hesje, dat gaat er wel in. Is je zoon nog steeds bij je?

5. Hesje

zo mijn vijvers zijn leeggevist en de winkels uitverkocht :)

ja hij is nog hier het gaat nu iets beter de energie komt een beetje terug

hij was totaal energie en futloos

6. enk52

Dat is heel fijn. Ik ga straks ook nog even vissen.

7. Hesje

ik heb in één van de winkels de sterretjess niet en in de andere de sterretjes en het pannenkoekenrecept niet

8. enk52

Dan heb je toch leuk wat bij elkaar gehengeld:)

9. Hesje

ja ik had een mooi plaatsje op het laatst;)

ik vond dit prettiger dan de vorige keer

10. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen

Hier ging het vissen ook voorspoedig. Op beide accounts alles gehaald wat ik wilde en daarnaast nog een extra sieritem.
    Dat maakt hopelijk goed ruimmateriaal een volgende keer:p

Fijn om te horen dat zoon weer wat energie krijgt

11. Hesje

zo goed ging het bij mij nou ook weer niet hoor Lucie maar ik ben tevreden ;)

12. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

ik had ook wel mazzel, recept had ik al, dus dat scheelt. En paar keer drie van die marlijnen helpt natuurlijk ook wel;)

13. Hesje

ik heb ook het recept al en op de andere niet de bakkerij

14. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemiddag,

Hier dik tevreden:) alles wat ik wou is binnen.

15. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemiddag,

Hier op beide accounts ook alles binnengehaald, op het 2e account niet alles uit de winkel maar daar moesten nog 2 items van het vorige event worden gehaald, is die wolkenrij ook weer vol.

Had zojuist nog een roze visvijver :inlove:

16. doj34

doj34 Forum freak

goedemiddag,

hier ook uitgevist. heb de sterren, pinkie en sticker overgeslagen en hierdoor wel 3 x samen relaxen en 3 x iets in het water kunnen scoren. heb nog 1 haakje 1 veertje en 8 blinkertjes dus heb goed mijn best gedaan.

kreeg net een oranje honingstal... tja als je al honingbomen hebt, dan is het jammer dat deze stal kwam... maar misschien een mooi ruilmiddel of om op de trein te zetten als die ooit weer langs komt.

17. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemiddag. hier net met de hakken over de sloot wolkenrij met alles en het supervoer. ben tevreden zo. haast geen tijd dus net het laatste item binnen gehaald. fijn dat het met je zoon beter gaat hesje en fricor beterschap. ook raar weer he. zo heel koud en gisteren liep ik weer met een trui en vest daarover buiten en nu ook. beetje regenachtig nu

18. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

tijd gaat weer sneller dan ik kan bijhouden.:sleepy:
    ik dacht nog even te kijken of ik wat aas kon maken in de molen, is het weg.:eek:
    wel alles eruit gehaald wat ik graag wilde en zelfs de sticker genomen.
    de sterren en pp pie heb ik laten staan.
    helaas net de wolkenrijen geoogst met 1 van mijn laatste coupons, en kwam te laat achter dat die voor vollemaan ook al goed waren.-.-
    had gelezen dat de deuren van het vollemaankerkhof ook weer open gingen.
    over kerkhof gesproken; afgelopen dinsdag met die kou 2 uur op het kerkhof moeten staan. we waren verkleumd thuis gekomen en het eerste uur niet van de verwarming weg te trekken.

hier zeer grijs en regen/miezer. niet leuk voor de zondag.
    beterschap voor de zieken, knuf voor wie kan gebruiken.;)

19. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Fricor je bent niet alleen hoor, zat hier te wachten volle maan.....niks, gaat dat ding niet open..dacht zal forum maar eens lezen...:wuerg: is het pas morgen....xD

Heb ook alles eruit gehaald hier.......behalve de sterren....wel dubbel item enzo, geeft veel punten.......:)

Doj daar had ik nog niet aan gedacht van die honingdingen enzo op de trein te zetten.....alhoewel kunnen daar wel werkstallen op? behalve die je kan maken met de witte vleermuizen? ik weet het niet meer.........we zien wel hé.......

20. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Hier een zeer tevreden boer de dubbele dingen zijn leuk voor wie het nog niet heeft.
    Een ander blij maken word ik ook blij van.